AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat vinden jullie ervan dat Therry bij het WEF is en dus duidelijk aangesloten is en dus ook gevaccineerd? Willen jullie het geld terug na het kopen van zijn boek en NFT? En lidmaatschap opgezegd?
 
Maar wat heeft dat Britse D66-drama te maken met sexueel grensoverschrijdend gedrag van sommige roomblanke Nederlandse mannen? Dat er binnen bepaalde groepen een "wat merkwaardige houding is tov Westerse vrouwen" maakt de rest toch niet goed?
Dat deze aantallen, 1400 gevallen gedeeld door 5 man, de norm moet zijn wil je de aantallen die in Nederland voor waar worden aangenomen kunnen verklaren.
 
Laat je niks wijsmaken. Zolang Marokkaanse jongeren massaal blanke vrouwen lastig vallen, en dit probleem niet benoemt wordt, neem ik al deze onderzoeken niet serieus.
Het maakt al het verschil. Als 1 doelgroep keer op keer de oorzaak van problemen is, dan ga je niet de andere doelgroepen lastig vallen dat hun kinderen zogenaamd heropgevoed dienen te worden omdat ze deel van het probleem zijn.
Kijk naar Zweden. Verkrachtingen stegen met 1400% met de komst van al die Somaliërs. Van 1 van de veiligste naar mins veilige landen voor vrouwen wat betreft verkrachtingen.

Slap straffen helpt niet. En immigratie uit achterlijke landen al helemaal niet.
Onder een bepaalde doelgroep is het probleem gigantisch. En i.t.t. veel mensen onderschat ik dat juist niet, ik ben niet bang om door domme mensen voor racist uitgemaakt te worden omdat ik de ongemakkelijke waarheid zeg.
Hetzelfde gebeurt hier als ze het hebben over 'jongeren'. We weten allemaal welke jongeren dit zijn.

En omdat laffe politici het probleem niet durven te benoemen, wordt het probleem groter en groter.
En dan willen ze nu opeens alle jongeren en ouders gaan heropvoeden? :roflol: fuck off.
Ik zeg nergens dat 100% van het probleem bij 1 groep ligt.
Maar de deugpavlov is altijd grappig om te zien.
No offense, maar je schuift het continu in de schoenen van een bepaalde groep. En als je dat niet doet ligt het probleem opeens weer bij de vrouwen, want je mag tegenwoordig niets meer en die femikutjes moeten zich niet zo aanstellen.

Je zegt in de eerste post letterlijk dat je dit onderzoek niet serieus neemt zolang Marokkaanse mannen vrouwen blijven lastig vallen. Nou lekker dan, negeren we even elke blanke man die vrouwen lastig valt tot dat ze die één bepaalde groep aanpakken. Goed plan.
 
En als je dat niet doet ligt het probleem opeens weer bij de vrouwen, want je mag tegenwoordig niets meer en die femikutjes moeten zich niet zo aanstellen
Jouw probleem is dat je niet snapt wanneer iets een (semi)grap is en wanneer niet. Maarja, vrouwen hebben dan ook geen humor
:trollface:
DIT WAS DUS EEN GRAP (met een kern van waarheid ;)

Maar ja, ik neem al die onderzoeken inderdaad totaal niet serieus. Die cijfers zijn dan ook totaal niet serieus te nemen als je uitrekent om hoeveel vrouwen dat daadwerkelijk dagelijks zou moeten gaan. Tienduizenden per dag. Schrikbarend hoog.. of gewoon kant en klare bullshit. Ik zeg dat laatste. Dat wilt niet zeggen dat er geen problemen zijn, of dat die niet aangepakt dienen te worden, of dat ik elke vrouw die zo bejegend is per definitie niet serieus neem.

De echte grote probleemveroorzakers worden in dit land niet aangepakt. Kinderverkrachters krijgen ook allemaal fopstraffen. Dat zijn pas echte problemen die we zouden moeten aanpakken. Te beginnen met bepaalde groepen, die inngrote getalen daarvoor verantwoordelijk zijn, kei en kei hard aan te pakken.
In plaats van dat je dan zou zegge :ja goed idee laten we die viespeuken keihard aanpakken, laten we de specifieke doelgroepen die het probleem veroorzaken met wortel en al uitroeien, ga je met mij in discussie met een deugreflex dat het niet eerlijk en racistisch is. Want er zijn ook blanken die zich misdragen.

Eh ja, no shit sherlock, dat heeft ook nooit iemand ontkent.

Nou lekker dan, negeren we even elke blanke man die vrouwen lastig valt tot dat ze die één bepaalde groep aanpakken. Goed plan.
Je draaft weer door en stopt weer woorden in mijn mond. Heel vervelend dat je steeds mijn woorden verdraait om je niet bestaande punten te maken.

Maar nog 1 keer voor duidelijkheid. Als iemand zich misdraagt dan dient diegene kei en keihard aangepakt te worden, ongeacht zijn afkomst, huidskleur, religie of cultuur.
 
Je woorden verdraai je zelf continu al. 't is een typische discussie omtrent een onderwerp als dit, maar ook corona en alle maatschappelijke onderwerpen. Je hebt de voor- en tegenstanders, pro en anti, links en rechts of geef 't een naam. Beide komen met onderzoeken ( de 1400% stijging in Zweden is 100% waar maar vrouwen hier moeten hun bek houden zolang ze niet verkracht zijn ) en staan totaal niet open voor een andere kant of zelfs maar een middenweg, over 't algemeen gekoppeld aan populaire termen als "femikutje" en "dom rechts" enzovoort.

En op dbb heb je er dan standaard nog een debiel tussen zitten die net zo lang mayored over de minors tot niemand nog enig idee heeft waar 't over gaat.

't is wel vermakelijk om doorheen te scrollen verder.
 
Maar ja, ik neem al die onderzoeken inderdaad totaal niet serieus. Die cijfers zijn dan ook totaal niet serieus te nemen als je uitrekent om hoeveel vrouwen dat daadwerkelijk dagelijks zou moeten gaan. Tienduizenden per dag. Schrikbarend hoog.. of gewoon kant en klare bullshit. Ik zeg dat laatste. Dat wilt niet zeggen dat er geen problemen zijn, of dat die niet aangepakt dienen te worden, of dat ik elke vrouw die zo bejegend is per definitie niet serieus neem.
Het zijn er geen tienduizenden per dag. Als je het uittelt zijn het er circa 3700 per dag, als je het dan toch per se wilt uittellen.
Tienduizenden vs 3700... Klein verschil.

3700 mensen waarvan je een groot deel kennelijk niet serieus neemt.
De echte grote probleemveroorzakers worden in dit land niet aangepakt. Kinderverkrachters krijgen ook allemaal fopstraffen. Dat zijn pas echte problemen die we zouden moeten aanpakken. Te beginnen met bepaalde groepen, die inngrote getalen daarvoor verantwoordelijk zijn, kei en kei hard aan te pakken.
In plaats van dat je dan zou zegge :ja goed idee laten we die viespeuken keihard aanpakken, laten we de specifieke doelgroepen die het probleem veroorzaken met wortel en al uitroeien, ga je met mij in discussie met een deugreflex dat het niet eerlijk en racistisch is. Want er zijn ook blanken die zich misdragen.
De discussie ging over een artikel dat geplaatst werd, ik heb nergens gezegd dat deze mensen ook gewoon keihard moeten aangepakt worden. Maar ik ga het ene probleem niet negeren omdat er andere problemen ook niet worden opgelost.
 
Het zijn er geen tienduizenden per dag. Als je het uittelt zijn het er circa 3700 per dag, als je het dan toch per se wilt uittellen.
Tienduizenden vs 3700... Klein verschil.
Heb je daar een rekensom van?
 
Je woorden verdraai je zelf continu al. 't is een typische discussie omtrent een onderwerp als dit, maar ook corona en alle maatschappelijke onderwerpen. Je hebt de voor- en tegenstanders, pro en anti, links en rechts of geef 't een naam. Beide komen met onderzoeken ( de 1400% stijging in Zweden is 100% waar maar vrouwen hier moeten hun bek houden zolang ze niet verkracht zijn ) en staan totaal niet open voor een andere kant of zelfs maar een middenweg, over 't algemeen gekoppeld aan populaire termen als "femikutje" en "dom rechts" enzovoort.

En op dbb heb je er dan standaard nog een debiel tussen zitten die net zo lang mayored over de minors tot niemand nog enig idee heeft waar 't over gaat.

't is wel vermakelijk om doorheen te scrollen verder.
1648560038000.jpg
 
Het zijn er geen tienduizenden per dag. Als je het uittelt zijn het er circa 3700 per dag, als je het dan toch per se wilt uittellen.
Tienduizenden vs 3700... Klein verschil.

3700 mensen waarvan je een groot deel kennelijk niet serieus neemt.
Maar die zullen wel vaker dan 1 keer per jaar worden lastig gevallen, dus gaat het wel al snel om tienduizenden vergrijpen per jaar.
 
En op dbb heb je er dan standaard nog een debiel tussen zitten die net zo lang mayored over de minors tot niemand nog enig idee heeft waar 't over gaat.
Je hebt hier ook heel veel simps is mij opgevallen.

Maar je maakt wel zeer goede punten, goede onderbouwing ook.
 
17% van 7.987.431 vrouwen = 1.357.863 vrouwen per jaar.
3720 vrouwen per dag.

Vind ik een bold statement.
Ja, minimaal 1 dag per jaar. Dat kan dus ook meerdere dagen per jaar zijn, of zelfs meerdere dagen meerdere keren per dag. Dat zealle 100% slechts 1 dag in het jaar worden lastiggevallen is statistisch onmogelijk.
Dus tienduizenden per dag. En die cijfers vind ik gewoon bullshit.

Maar misschien kan je white knight Ano_09_01_24 je helpen met je rekensom.
 
Ja, minimaal 1 dag per jaar. Dat kan dus ook meerdere dagen per jaar zijn, of zelfs meerdere dagen meerdere keren per dag. Dat zealle 100% slechts 1 dag in het jaar worden lastiggevallen is statistisch onmogelijk.
Dus tienduizenden per dag. En die cijfers vind ik gewoon bullshit.

Maar misschien kan je white knight Ano_09_01_24 je helpen met je rekensom.
Dan neem je het toch niet serieus, godsamme :roflol:

Omdat iemand deels dezelfde mening deelt als een vrouw ben je opeens een simp, hoe infantiel is je denkwijze dan zeg :emo:
 
Laatst bewerkt:
17% van 7.987.431 vrouwen = 1.357.863 vrouwen per jaar.
3720 vrouwen per dag.
Ok, dan houden we dat gewoon voor waar aan en dan nemen we 280 vrouwen per man als standaard (dat is dat aantal van 1400 op 5 man in Engeland), dan moet 1 op de 1600 mannen zich dus op werkdagen elke dag een unieke vrouw lastig vallen.
 
't mooie is nog dat ik 't in principe in de basis met je eens ben. Ook ik vind dat er heel rap wat gedaan moet worden aan de massale golf immigranten en dat als dat volk in een Ter Apel of welk azc dan ook zich als een debiel misdraagt en overduidelijk niks moet weten van onze normen en waarden ze hier niks te zoeken hebben. Zou ook eerder een Ja21 stemmen dan VVD.
 
Ja, minimaal 1 dag per jaar. Dat kan dus ook meerdere dagen per jaar zijn, of zelfs meerdere dagen meerdere keren per dag. Dat zealle 100% slechts 1 dag in het jaar worden lastiggevallen is statistisch onmogelijk.
Dus tienduizenden per dag. En die cijfers vind ik gewoon bullshit.

Maar misschien kan je white knight Ano_09_01_24 je helpen met je rekensom.
Aan de andere kant, je kan je tegenwoordig als vrouw al slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag voelen als je bij de Starbucks een onbekende vrouw ziet zitten die midden in de zaak open en bloot haar baby borstvoeding geeft en een man daar naar jouw mening net iets te lang naar kijkt.

Dus niet alleen educated your sons, maar ook educated your daughters in de zin dat een gevoel dat je bekruipt niet gelijk staat aan een feit.
 
Ja, overal Paki streetgangs.

Tientallen steekpartijen per dag in London. Bike gangs die je van je motor beroven bij het stoplicht.
Moeten ze wel hard kunnen trappen. Ken geen Paki pro wielrenner, jij ? :D
 
Back
Naar boven