Fitness Seller

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Van 1 van hun slachtoffers laatst een reportage gezien op 1 van de crime channels die wij hebben. Politie liet het gewoon toe en de blijf van mijn lijf huizen liepen over.
Het is gewoon ziek. Liever kinder verkracht zien worden dan iets kwaads durven te zeggen over criminele immigranten.

Links gedachtegoed is een geestesziekte.

Het is gewoon ziek. Liever kinder verkracht zien worden dan iets kwaads durven te zeggen over criminele immigranten.

Links gedachtegoed is een geestesziekte.
Dat is het zeker. Hoeveel wordt er in nederland niet in de doofpot gestopt van wat er bij AZC's gebeurd. Want ja anders kunnen ze problemen krijgen met hun asiel aanvraag.

Ik gun niemand iets slechts toe, maar je zou bijna denken dat ze de dochters van de beleidsbepalers maar te grazen moeten nemen.

Iedereen die dit soort zaken in de doofpot stopt wens ik wel iets slechts toe in een langzame en pijnlijke vorm.

Er was net bij Rader op NPO2 openlijk kritiek op het voorstel dat banken alle transacties boven de €100 moeten gaan monitoren.

Maakt mevrouw Hertsenberg nu ook al geen onderdeel meer uit van de msm?

Er was net bij Rader op NPO2 openlijk kritiek op het voorstel dat banken alle transacties boven de €100 moeten gaan monitoren.

Maakt mevrouw Hertsenberg nu ook al geen onderdeel meer uit van de msm?
Wow, er was openlijk kritiek? Nou dat betekent dat de NPO geen staatsomroep meer is.

• Topic Starter Topic Starter

Superhandig ook als straks het stroomnet overbelast is en er overal black outs zijn en je telefoon leeg is :dunno:
Zetten ze die data niet in een NFC chip? Dan hoeft de uitlezer toch alleen spanning te hebben?

Ik maak trouwens niet eens een grapje. Ik heb bijna nooit meer een portemonnee bij me. Een smartphone en smartwatch is bijna altijd voldoende. Laatst moest ik bij een PostNL punt me legitimeren en toen nam die muts achter de balie eigenlijk geen genoegen met een foto van mijn ID die ik liet zien.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zetten ze die data niet in een NFC chip? Dan hoeft de uitlezer toch alleen spanning te hebben?

Ik maak trouwens niet eens een grapje. Ik heb bijna nooit meer een portemonnee bij me. Een smartphone en smartwatch is bijna altijd voldoende. Laatst moest ik bij een PostNL punt me legitimeren en toen nam die muts achter de balie eigenlijk geen genoegen met een foto van mijn ID die ik liet zien.

Giraal geld is eigenlijk ook niet eens een wettig betaalmiddel.
Ik weet niet exact hoe dat werkt met NFC en een digitaal ID. Dan zou elke gek met een NFC ontvanger je gegevens kunnen stelen. Net zoals iemand je portemonnee kan stelen :D

Fascistisch Één Tweetje VVD en D66

Kort samengevat:

Sprekers bestraffen, evenementen en media verbieden, mondsnoeren/censuur, donaties controleren, banktegoeden bevriezen.

Het heeft ook echt alles he; democratie "beschermen" door ze af te breken, ten gunste van zittende corrupte bende, en een prachtige deugdtitel van "transparantie" erop geplakt.

Het heeft ook echt alles he; democratie "beschermen" door ze af te breken, ten gunste van zittende corrupte bende, en een prachtige deugdtitel van "transparantie" erop geplakt.

Absoluut, een ragfijn stuk dictatoriaal "theater".

Omtzigt legt hier op heldere wijze uit waar de pijnpunten liggen als het gaat om de uitholling van onze parlementaire democratie en vragen als:
"hoe heeft het zover kunnen komen en waarom wordt niemand gestraft voor ambtsmisdrijven bij wege van overheids".

Ook wordt heel duidelijk gemaakt welke interne factoren er spelen binnen de staatsinrichting, die tot gevolg hebben dat we inmiddels grotendeels in een schijn-democratie leven hier in Nederland.

Daarnaast komt hij met een voorstel waarin concrete oplossingen worden geboden voor een aantal problematieken.

Eigenlijk verplichte kijk&luister-kost voor iedere burger:

Video:

Tekst: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/thorbeckelezing-14apr2023-pdf.662666/

Bijlagen

Laatst bewerkt:

FvsEx6PX0AASrr5

Terug
Naar boven