MuscleMeat

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Wat is er nu precies ongebruikelijk aan die €4000 (€90 per week) naar de AH?
"Wij willen graag weten wat de tegenprestaties zijn die Albert Heijn levert voor dit geld."
Kzou gewoon terugmailen dat de baas van Ahold mij voor dit geld wekelijks afzuigt en zich anaal laat vernederen.

Ik ben wel benieuwd hoe de bank hierop zou reageren.

Ongebruikelijk weinig met de huidige prijzen in de supermarkt :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006

Dit is nog maar een voorproefje van wat gaat komen als deze trend zich doorzet en de wet dit ondersteunt en stimuleert.

Jacobse en van Es zeiden het medio 1980 al:
"Straks moet je een bonnetje hebben voor elke scheet die je laat en word je aangeslagen voor het aantal keren per jaar dat je met je eigen wijf hep liggen wippen".

Dit is nog maar een voorproefje van wat gaat komen als deze trend zich doorzet en de wet dit ondersteunt en stimuleert.

Jacobse en van Es zeiden het medio 1980 al:
"Straks moet je een bonnetje hebben voor elke scheet die je laat en word je aangeslagen voor het aantal keren per jaar dat je met je eigen wijf hep liggen wippen".
"Ja, maar als je niets te verbergen hebt hoef je niets te vrezen. Waarom maak je je dan druk om transparantie?" - het kabinet

"Meneeer de Jonge, kunt u uitleggen waar die €5,1 miljard is gebleven?"
"Daar ga ik niet op in, is een complottheorie."

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.008
"Ja, maar als je niets te verbergen hebt hoef je niets te vrezen. Waarom maak je je dan druk om transparantie?" - het kabinet

"Meneeer de Jonge, kunt u uitleggen waar die €5,1 miljard is gebleven?"
"Daar ga ik niet op in, is een complottheorie."

Het argument "het is een complottheorie" maakt transparantie blijkbaar selectief ongeldig.
Goed om te weten.

Wat is er nu precies ongebruikelijk aan die €4000 (€90 per week) naar de AH?
Niks, en dat is dus ook het grote probleem, de controles zijn random en helemaal niet of iets verdacht is of niet. Je incasso naar de energiemaatschappij kan toch nooit als verdacht ergens in een systeem komen te staan.

Niks, en dat is dus ook het grote probleem, de controles zijn random en helemaal niet of iets verdacht is of niet. Je incasso naar de energiemaatschappij kan toch nooit als verdacht ergens in een systeem komen te staan.

Allemaal de schuld van AI (in elk geval straks).

Zo was er een tijdje geleden ook een bericht van iemand die een brief op de mat had gekregen van zijn/haar bank waarin gevraagd werd waarvoor diegene steeds geld pinde.

Nou ja, als ze onder curatele staan of schuldhulpverlening oid kan het wel een dingetje zijn. Maar van zoiets is geen sprake toch?

Terug
Naar boven