- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Deze?Ja was op twitter, diegene had al die brieven/emails online gegooid. Kzal eens zoeken als ik tijd heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze?Ja was op twitter, diegene had al die brieven/emails online gegooid. Kzal eens zoeken als ik tijd heb.
Dat banken dit willen is toch niets nieuws? Geld storten wordt ook steeds lastiger. Ik leg dit soort dingen wat makkelijker naast mij neer.Ok dan..
Gremlin, even aangenomen dat dit echt is, wat vind jij hier persoonlijk nou van?
Zou best kunnen
Dat banken dit willen is toch niets nieuws? Geld storten wordt ook steeds lastiger. Ik leg dit soort dingen wat makkelijker naast mij neer.
Zit trouwens ook bij de Rabobank en betaal vrij veel contant. Boodschappen, tanken, kleding, ect. Veel overzichtelijker. Ik heb, ondanks dat ik vroeger aardig wat erbij kluste, de brief niet ontvangen.
Brief is wel echt maar wordt alleen gestuurd naar mensen die fors meer contant pinnen. En dan nog staat er niet dat mensen dit moeten minderen

Ik ben wel benieuwd hoe veel en frequent er door de rekeninghouder werd gepint.Het wordt wel gevraagd, specifiek en duidelijk in deze brief. Straks heb je geen keus meer, stuk makkelijker; dan hoeven we ook deze discussies niet meer te voeren. Leve CBDC
Anders krijg je weer van die Hugo praktijken, we kunnen het je niet verplichten, maar we weten waar je huis woont en je bed slaapt en we gaan deur voor deur totdat niemand nog contantgeld heeft. Ofzoiets.
Er staat nergens dat het minder moet of dat er consequenties aan zitten. Laat je toch niet zo snel bang makenHet wordt wel gevraagd, specifiek en duidelijk in deze brief. Straks heb je geen keus meer, stuk makkelijker; dan hoeven we ook deze discussies niet meer te voeren. Leve CBDC
Anders krijg je weer van die Hugo praktijken, we kunnen het je niet verplichten, maar we weten waar je huis woont en je bed slaapt en we gaan deur voor deur totdat niemand nog contantgeld heeft. Ofzoiets.
Ja ik ook. Afgaande op wat op de site van de Rabobank staat, denk ik dat het om meer dan €3000 pm gaatIk ben wel benieuwd hoe veel en frequent er door de rekeninghouder werd gepint.
Dan nog niet, de bank heeft er niks mee te maken als ik geld overschijf naar de AH en de energiemaatschappij.Nou ja, als ze onder curatele staan of schuldhulpverlening oid kan het wel een dingetje zijn. Maar van zoiets is geen sprake toch?
Misschien zit die bankmedewerker wel op DBB.Ik ben wel benieuwd hoe veel en frequent er door de rekeninghouder werd gepint.
Ik krijg trouwens bij elke investering die ik doe via mijn bank dat ik niet voldoende kennis en ervaring bezit om die aankoop te doen. Zelfs bij heel defensieve investeringen van lage waarde.
Jawel, dan welDan nog niet, de bank heeft er niks mee te maken als ik geld overschijf naar de AH en de energiemaatschappij.
Daar denkt de wetgever anders over.Dan nog niet, de bank heeft er niks mee te maken als ik geld overschijf naar de AH en de energiemaatschappij.
Dat is flink wat sos per maand.Ja ik ook. Afgaande op wat op de site van de Rabobank staat, denk ik dat het om meer dan €3000 pm gaat
Er staat nergens dat het minder moet of dat er consequenties aan zitten. Laat je toch niet zo snel bang maken
Dat je geen keus meer hebt 🤷🏼♀️Nee klopt, het wordt gevraagd. Voor de tweede keer dan nu.
Waar ben ik bang voor volgens jou?
Dat banken dit willen is toch niets nieuws? Geld storten wordt ook steeds lastiger. Ik leg dit soort dingen wat makkelijker naast mij neer.
Zit trouwens ook bij de Rabobank en betaal vrij veel contant. Boodschappen, tanken, kleding, ect. Veel overzichtelijker. Ik heb, ondanks dat ik vroeger aardig wat erbij kluste, de brief niet ontvangen.
Brief is wel echt maar wordt alleen gestuurd naar mensen die fors meer contant pinnen. En dan nog staat er niet dat mensen dit moeten minderen
Dit!
Hoe meer je je bek opentrekt hoe makkelijker het duwen is!We hebben op zoveel vlakken veel te veel keus, een overdaad aan keus. Maar er zijn inderdaad zaken waar ik graag zelf de keuze behoud. Dit is er 1 van, helaas heb ik er weinig controle over, maar dat maakt me nog niet bang. Wel blijf ik mijn bek opentrekken tegen al die onzin die ons door de strot geduwd wordt.
Klopt, maar het stadium van "talk reason & listen to reason" dat zijn we echt al lang voorbij met de weldaad aan trollen die partijen als D66 hebben voortgebracht, waarbij je inmiddels al door heel zachtjes te fluisteren dat er misschien iets mis is met een bepaalde situatie, meteen in de complothoek geterroriseerd wordt.Hoe meer je je bek opentrekt hoe makkelijker het duwen is!
Hoe meer "onredelijk" protest, hoe makkelijker het is de kritiek ala ongefundeerd en overdreven weg te zetten.