MuscleMeat

Controversieel interview met een pro bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Tsja, Arnold is natuurlijk one of a kind, goede bodybuilder maar natuurlijk ook verschrikkelijk veel charisma. Hij maakte wel Dexter Jackson een beetje belachelijk tijdens de prijsuitreiking van de Arnold Classic, maar goed :D
 
ja,so?wat doet dat ertoe?humor moet er ook zijn he.Maar wat had hij gezegd dan?
 
ja,so?wat doet dat ertoe?humor moet er ook zijn he.Maar wat had hij gezegd dan?

Haha doet er ook niks toe, vond het juist wel grappig. Hij vroeg aan Dexter hoe veel hij nou trainde in z'n voorbereiding op de AC. Toen Dexter als antwoord "1 uurtje per dag" gaf, veranderde heel Arnold z'n blik, en riep hij heel hard: "Wat is er met de inzet gebeurd, onze generatie trainde wel 5 tot 6 uur per dag! 1 uur per dag..."! en hij keek er een beetje vreemd bij :D Toen antwoorde Dexter maar dat hij Muscletech als sponsor had, en daardoor niet zo lang hoefde te trainen :roflol:
 
5 a 6 uur per dag trainen....ja dat is leuk als muscle beach je thuishaven is.
 
Haha doet er ook niks toe, vond het juist wel grappig. Hij vroeg aan Dexter hoe veel hij nou trainde in z'n voorbereiding op de AC. Toen Dexter als antwoord "1 uurtje per dag" gaf, veranderde heel Arnold z'n blik, en riep hij heel hard: "Wat is er met de inzet gebeurd, onze generatie trainde wel 5 tot 6 uur per dag! 1 uur per dag..."! en hij keek er een beetje vreemd bij :D Toen antwoorde Dexter maar dat hij Muscletech als sponsor had, en daardoor niet zo lang hoefde te trainen :roflol:

en daarna pakte arnold hem terug met dit;

wat wil je nu zeggen, dat je deze fysiek bereikt hebt door gewoon pillen te nemen?

korte stilte van dex waarna hij antwoorde; JA ... hydroxycut.
 
en daarna pakte arnold hem terug met dit;

wat wil je nu zeggen, dat je deze fysiek bereikt hebt door gewoon pillen te nemen?

korte stilte van dex waarna hij antwoorde; JA ... hydroxycut.

Ja, mooi he :D Maar goed, beetje geinen moet kunnen natuurlijk.
 
en daarna pakte arnold hem terug met dit;

wat wil je nu zeggen, dat je deze fysiek bereikt hebt door gewoon pillen te nemen?

korte stilte van dex waarna hij antwoorde; JA ... hydroxycut.


Haha grappig
 
Haha dat was echt priceless. Heb je nog gezien hoe Arnold die fag van een Steve Blechman (musculardev.) negeerde? haha machtig om te zien. Goed geheugen heeft Arnold (mb.t. artikel die ze jaren geleden hadden gepubliceerd over de hartoperatie's van Arnold en het annabolengebruik).
 
My mental development is not just reduced to talking about bodybuilding. My mother did not give birth to me so that I could get up on stage for the rest of my life and hit the side chest pose for the rest of my life all the time. Only an obsessed person would be happy with this.

Life is so much more than just running from show to show and watching people onstage who look like peeled bananas. I am not desperate to see the next guy in the red posing trunks.
 
nog een stukje van de "animal" site, hehe
 
idd wel grappig, maar toch ook soms wel stof tot nadenken, zelfde als onze ouders die vroeger dingen vertelden die in onze ogen NOOIT zouden gebeuren en nu met ouder worden delen we soms dezelfde mening...

ik wil zoiezo voor altijd blijven trainen, zou het me nooit vergeven als ik op me 30ste voor de spiegel sta aan 85kg 22% met een pens en 38cm armen hahahaha
 
Dat prostitueren aan homo's lijkt met echt zo'n onzin, die jongens zijn waarschijnlijk zelf homo.
Er zijn minstens evenveel vrouwen die zouden betalen om coïtus te hebben met bodybuilders van dat formaat!

Just my 2 cents.
 
Dat prostitueren aan homo's lijkt met echt zo'n onzin, die jongens zijn waarschijnlijk zelf homo.
Er zijn minstens evenveel vrouwen die zouden betalen om coïtus te hebben met bodybuilders van dat formaat!

Just my 2 cents.

Denk dat dit best meevalt.
 
Dat prostitueren aan homo's lijkt met echt zo'n onzin, die jongens zijn waarschijnlijk zelf homo.Er zijn minstens evenveel vrouwen die zouden betalen om coïtus te hebben met bodybuilders van dat formaat!

Just my 2 cents.

Haha je zou eens wat meer op USA board's moeten komen. Mss wordt je dan wat minder naief.
 
Haha je zou eens wat meer op USA board's moeten komen. Mss wordt je dan wat minder naief.

Zo idd zeg, bodybuilding.com forum is echt helemaal begeven van de gayness :gay:
Vind het echt een bagger forum.
 
Haha je zou eens wat meer op USA board's moeten komen. Mss wordt je dan wat minder naief.

Ik ontken het toch niet ???

Ik zeg gewoon dat ik niet geloof dat een bodybuilder zich 'verkoopt' aan een homo als hij zelf niet homo of bi is.
 
Alleen degene die homo's zijn zouden gaan prositueren...wat denken jullie wel allemaal niet man? Dat een groot deel wat ''gay'' fotoshoots laat doen voor cash is wel algemeen bekend. Denk aan Jackson en Greene met zn grapefruit haha.
 
Back
Naar boven