MuscleMeat

Coronavirus

Maar ff zonder dollen, het is geen zombie outbreak. Jonge mensen worden niet echt ziek en dit land kan niet zonder stroom, dus dat houden ze wel werkend. Desnoods m.b.v. het leger (inb4 welk leger?).

Waterzuiveringsinstallaties idem.

koop een standpijp ,standsleutel en een brandslang op marktplaats = 4ever water
2afc80f69dcf5d37a400966b90fcc77e1d7f292d  bk.jpg
$_84  vb.jpg

Laatst bewerkt:
Omdat er mensjes voor nodig zijn die dat fixen. En als die net als jij thuisblijven heb jij geen stroom of electra meer snapje. Wat ik dan niet snap is dat je zoveel moeite doet te preppen maar over zo iets niet nadenkt. :o Sla dan ook wat water in.
Ik heb niet echt veel moeite gedaan, heel veel had ik al in huis. Maar ik heb er over nagedacht en ga er vanuit dat dit wel zal blijven werken.

Misschien dat ik nog wel wat water in sla just incase.

Ik heb niet echt veel moeite gedaan, heel veel had ik al in huis. Maar ik heb er over nagedacht en ga er van uit dat dit wel zal blijven werken.

Misschien dat ik nog wel wat water in sla just incase.
Creatine gebruiken heb je wat extra vocht om op te leven.

Iemand nog shotgun shells te ruil?

Als iedereen gewoon voor een weekje thuis heeft staan is t wel voldoende verwacht ik qua eten. In China hebben ze immers ook altijd gewoon eten gehad. Als we paniekvoetbal gaan spelen met als ik Italie met z'n allen dan heb je iig nog wat te eten tot de rust is wedergekeerd.

Ik hoop natuurlijk dat het een storm in een glas water is, al moet ik eerlijk bekennen dat ik flink aan het genieten ben van alle hysterie en paniek overal. Echter denk ik dat dit niet het geval zal zijn.

Een voedselvoorraadje inslaan just in case, helemaal als je kinderen hebt, lijkt mij gewoon een redelijk logisch besluit gezien de ontwikkelingen.

Wat kost een voorraadje voor 3 a 4 maanden voor 2 personen nou? Misschien €200? En als het allemaal wel mee blijkt te vallen, dan kan je het gewoon opeten de aankomende jaren. Je gooit geen geld weg.

Dus ja, wie is er dan gek?

Omdat voor mijn gevoel dit gewoon zal blijven werken. Waarom zou in Noord-Holland de watertoevoer opeens stoppen? Same voor elektriciteit.

Zelfs in China op de hotspots hadden ze nog elektriciteit en stromend water.
In geval van het corona virus wel. Maar ik denk aan andere eventuele rampen.

En mocht het corona virus uit de hand lopen zal het ook wel eens kunnen stoppen met de elec.

Vandaar dat mijn noodvoorraad er ene is die zonder elec kan bewaard en klaargemaakt worden.

Ik hoop natuurlijk dat het een storm in een glas water is, al moet ik eerlijk bekennen dat ik flink aan het genieten ben van alle hysterie en paniek overal. Echter denk ik dat dit niet het geval zal zijn.

Een voedselvoorraadje inslaan just in case, helemaal als je kinderen hebt, lijkt mij gewoon een redelijk logisch besluit gezien de ontwikkelingen.

Wat kost een voorraadje voor 3 a 4 maanden voor 2 personen nou? Misschien €200? En als het allemaal wel mee blijkt te vallen, dan kan je het gewoon opeten de aankomende jaren. Je gooit geen geld weg.

Ik heb continue een voorraad liggen. Al 10 jaar. Ik roteer mn eten,op die manier kan het niet vervallen.

Het ligt niet in de weg,kost me enkel wat extra in het begin om het aan te leggen en daarna niks meer want het is eten dat ik dagelijks eet.

In geval van het corona virus wel. Maar ik denk aan andere eventuele rampen.

En mocht het corona virus uit de hand lopen zal het ook wel eens kunnen stoppen met de elec.

Vandaar dat mijn noodvoorraad er ene is die zonder elec kan bewaard en klaargemaakt worden.
Dat is wel de beste manier maar dan wordt het ook een stuk duurder. Rijst, kikkererwten, bonen, etc zijn relatief goedkoop. Zonder stroom wordt het echter wel lastig.

Misschien eens rond gaan kijken voor een gasfles.

Dat is wel de beste manier maar dan wordt het ook een stuk duurder. Rijst, kikkererwten, bonen, etc zijn relatief goedkoop. Zonder stroom wordt het echter wel lastig.

Misschien eens rond gaan kijken voor een gasfles.
Blikjes vis,whey,havermoutpoeder,rijstpoeder,flessen water. Ook niet zo heel duur.

Eentonig om enkel daarop te leven in tijden van nood. Maar het gaat om overleven niet om 7 gangen menu op tafel te zetten.

Mijn diepvries is ook steeds goed gevuld.

Sowieso als je kinderen hebt man. Als je zoals mij niks te verliezen hebt maakt het allemaal niks uit. Misschien door corona virus worden de h**ren goeikoper omdat niemand meer buitenkomt ik vindt dat een win-win

Terug
Naar boven