- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Staat op mn bucketlist30 is niet duur. Heb je in Thailand niet eens een hele nacht een ladyboy voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat op mn bucketlist30 is niet duur. Heb je in Thailand niet eens een hele nacht een ladyboy voor.
ik verwacht op zijn minst dat de duitsburg hoertjes van 30 naar 10 gaan.
Moskou is de place to be. Lekkere wijve 9/10 en 100 euro voor nachtje mits je Russisch ken. Nou heb ik toevallig een maat die Russisch is30 is niet duur. Heb je in Thailand niet eens een hele nacht een ladyboy voor.

Wonen geen lekkertjes in mijn straat. Maar dan nog voor een blikske tuna mogen ze erop zitten hoor. Als me pik niet slap word van die kop ist goed he.als de schaarste maar lang genoeg duurt kun je na verloop van tijd ook dat lekkertje in je straat voor een half brood en een appel aanduwen
Mijn ex haar bijnaam was squirtle

Zal ze wel veel gesquirtelt hebben. Zeker weten dat het niet gewoon mijn zoon was en je in het donker het gaatje niet kon vinden ? Hij stopt maar al te graag een buis in zijn reet en squirtelt het er daarna uit. (Enema)
Bij mensen onder de 40 is de kans om te overlijden aan CoV19 slechts 0,2%.Benieuwd hoeveel van die overledenen vooraf jong, fit en kerngezond was.
Jammer behoor ik Niet bij deze groep.... nou jongens je zit nog effe met mij opgescheten nananaBij mensen onder de 40 is de kans om te overlijden aan CoV19 slechts 0,2%.
bron: https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-age-sex-demographics/
Kans op overlijden is verhoogd bij hart- en vaatziekten, diabetes, chronische longziekten, hoge bloeddruk en kanker. Omdat dit vooral bij oudere mensen voorkomt, hebben die een grotere kans om er aan te overlijden.
Ik heb verschillende magnesiumsticks. Wat heb je daar voor over?Al degene die niet voorbereid zijn,zullen allerhande perversiteiten moeten ondergaan voor één blikje tonijn. Ook de gewone man en vrouw in de straat,niet alleen de h**ren.
De friteuse zal alles doden.
@Arminius heeft een virusscanner op z'n pc.