MuscleMeat

Coronavirus

als de schaarste maar lang genoeg duurt kun je na verloop van tijd ook dat lekkertje in je straat voor een half brood en een appel aanduwen
Wonen geen lekkertjes in mijn straat. Maar dan nog voor een blikske tuna mogen ze erop zitten hoor. Als me pik niet slap word van die kop ist goed he.

Op FB zijn er nu ook al mensen die beweren dat er is Nederland met corona besmette mensen zijn, maar dat onze overheid dat voor ons verzwijgt. :aluhoedje:

Of koop een water pokemon, squirtle ofzo

giphy.gif
Mijn ex haar bijnaam was squirtle :rolleyes::roflol:

Mijn ex haar bijnaam was squirtle :rolleyes::roflol:
Zal ze wel veel gesquirtelt hebben. Zeker weten dat het niet gewoon mijn zoon was en je in het donker het gaatje niet kon vinden ? Hij stopt maar al te graag een buis in zijn reet en squirtelt het er daarna uit. (Enema)

Laatst bewerkt:
Benieuwd hoeveel van die overledenen vooraf jong, fit en kerngezond was.

Benieuwd hoeveel van die overledenen vooraf jong, fit en kerngezond was.
Bij mensen onder de 40 is de kans om te overlijden aan CoV19 slechts 0,2%.
bron: https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-age-sex-demographics/
Kans op overlijden is verhoogd bij hart- en vaatziekten, diabetes, chronische longziekten, hoge bloeddruk en kanker. Omdat dit vooral bij oudere mensen voorkomt, hebben die een grotere kans om er aan te overlijden.

Bij mensen onder de 40 is de kans om te overlijden aan CoV19 slechts 0,2%.
bron: https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-age-sex-demographics/
Kans op overlijden is verhoogd bij hart- en vaatziekten, diabetes, chronische longziekten, hoge bloeddruk en kanker. Omdat dit vooral bij oudere mensen voorkomt, hebben die een grotere kans om er aan te overlijden.
Jammer behoor ik Niet bij deze groep.... nou jongens je zit nog effe met mij opgescheten nanana

Ik eet gewoon andere mensen op.

• Like
Waarderingen: mat
Zijn er nog mensen die diep vanbinnen hopen op scenario's uit the walking dead? Lijkt me echt cool; je survival skills bovenhalen, back to basics... Srs :roflol:

Zou alleen full mental gaan als er geen voetbal meer op tv is.

Terug
Naar boven