XXL Nutrition

Domme vragen bestaan niet.

Mariusz Pudzianowski had geen pens nodig.

1581972127509.png

@Bert Heb jij ooit iets van stimulerende middelen gezien bij de luchtmacht?
Nee. Ik had wel een jaargenoot die in z'n laatste jaar van de militaire academie tijdens het uitgaan z'n neus aan het poederen was en op camera gepakt was. Bleek dat ie een voorraad op zn legeringskamer had liggen. Marechaussee er bij, dat was z'n laatste dag bij Defensie. Youri van Gelder was ook militair. Een medewerker waar ik leidinggevende van ben geweest was gepakt op uitzending in Afghanistan toen ie aan het blowen was.

Alleen creatine en shakies

Mocht hem altijd wel

Waarom geven alleen maar Indiërs antwoord op Quora? :thinking:

Waarom geven alleen maar Indiërs antwoord op Quora? :thinking:
Is dat zo? Ligt er een beetje aan welke categorie denk ik. Ik neem aan dat je met Indiërs mensen uit India bedoelt? (En niet Indonesië.)
Er wonen 1,3 miljard mensen in India en het is een opkomende economie. Studenten daar zijn ook retefanatiek. Tijdens college stonden ze vooraan om de vragen te beantwoorden en stellen.

Omdat het Iers gewoon bijzonder fantastisch is :heart:
en heel hele duidelijke tongval heeft met duidelijke uispraken
Ik versta helemaal niks van Iers. Je bedoelt vast het engels dat ieren praten. :p

Prachtig land en over het algemeen prachtige mensen. Ik moet er maar weer een keer heen.

Ik versta helemaal niks van Iers. Je bedoelt vast het engels dat ieren praten. :p

Prachtig land en over het algemeen prachtige mensen. Ik moet er maar weer een keer heen.
Ja correct, het gaelic versta ik op een paar woorden na ook niet.
het Iers-Engels vind ik zeer charmant.

Kreeg dit doorgestuurd. Iemand idee wie er onder de vermommingen zitten?

20200323_205007.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nou, volgens mijn kan je hier nog steeds corona memes posten. ;)

Nou, volgens mijn kan je hier nog steeds corona memes posten. ;)
Gelukkig maar, ik vind het namelijk wel gepast. Ook grapjes over kanker trouwens.

Dood zullen we allemaal gaan en de meeste van ons hoogstwaarschijnlijk aan kanker. Wat dat betreft delen we redelijk hetzelfde lot. Tuurlijk is het een klote ziekte (zijn er ook ziektes die niet klote zijn?), maar iedereen heeft wel iemand in zijn familie of omgeving die er aan gestorven is.

Ik denk dat humor juist een goede manier is om alles te kunnen relativeren en te verwerken. Wat dat betreft kan je beter ergens om lachen dan om huilen.

Ik kijk dan ook altijd met een grote glimlach naar politieke debatten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom mogen landen wel een kartel vormen (OPEC) en bedrijven niet?

Terug
Naar boven