Hoe moet dat dan de komende 2 jaar met de scholen en niet vitale beroepen?Volgens mij was dit wel de verwachting vanuit het RIVM?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe moet dat dan de komende 2 jaar met de scholen en niet vitale beroepen?Volgens mij was dit wel de verwachting vanuit het RIVM?
Ik denk dat ze dat langzaam opbouwen kwa openingen.Hoe moet dat dan de komende 2 jaar met de scholen en niet vitale beroepen?
Is de leeftijd 50-59 ook niet het meest vertegenwoordigd in Nederland?Veel mensen zeggen ja die oudjes enzovoorts (qua groep van 8p-89 jaar overlijden wel het meest overigens), maar meeste patiënten zijn tussen de 50 en 59. Tussen 25 en 29 neemt het aantal besmettingen opvallend toe.
Niet sterven betekent niet dat er geen problemen ontstaan qua gezondheid, longschade enzovoorts.
Allochtonen hebben vaker overgewicht en andere kwalen, sommigen gaan anders om met wetenschap (markt in de Schilderswijk).Is de leeftijd 50-59 ook niet het meest vertegenwoordigd in Nederland?
Als je het zo simpel bekijkt durf ik ook wel te stellen dat autochtonen meer risico lopen als allochtonen.
Ja, maar ze zijn nog steeds zwaar in de minderheid.Allochtonen hebben vaker overgewicht en andere kwalen, sommigen gaan anders om met wetenschap (markt in de Schilderswijk).
Pun intended?Ja, maar ze zijn nog steeds zwaar in de minderheid.
Zijn gewoon cijfers van het RIVM.Is de leeftijd 50-59 ook niet het meest vertegenwoordigd in Nederland?
Als je het zo simpel bekijkt durf ik ook wel te stellen dat autochtonen meer risico lopen als allochtonen.
Ja, en minderheid ook.
Ik zou de cijfers dan graag procentueel uitgedrukt zien tov het leeftijdsdemografie.Zijn gewoon cijfers van het RIVM.
Hoe bedoel je als je het zo simpel bekijkt?
Ga je gang.Ik zou de cijfers dan graag procentueel uitgedrukt zien tov het leeftijdsdemografie.
En bepaalde allochtonen hebben ook schijt aan Nederlandse regels (zie o.a. die Marokkaanse en Turkse bruiloften).Allochtonen hebben vaker overgewicht en andere kwalen, sommigen gaan anders om met wetenschap (markt in de Schilderswijk).
Zou het dan toch een artificieel virus zijn?En bepaalde allochtonen hebben ook schijt aan Nederlandse regels (zie o.a. die Marokkaanse en Turkse bruiloften).

Ik hoop het.
Benieuwd wat mijn school gaat doen. Misschien de opdracht niet presenteren maar wel uitslag geven op basis van het document."De huidige maatregelen tegen het coronavirus blijven ook na 6 april gelden, melden bronnen in Den Haag. Zo blijven de scholen en de horeca langer dicht. Ze verwachten voorlopig geen nieuwe extra maatregelen. Hoeveel langer de maatregelen van kracht blijven, is nog onbekend. De crisiscommissie van het kabinet praat daar morgen over. "
https://www.ad.nl/binnenland/live-m...rs-mogen-skigebieden-tirol-verlaten~a258e829/
Online presentatie?Benieuwd wat mijn school gaat doen. Misschien de opdracht niet presenteren maar wel uitslag geven op basis van het document.
Ik ga ook nooit snappen waarom mensen dit soort dingen doen![]()
53-jarige man uit Rijswijk zwaar mishandeld door groep jongeren, nadat hij vroeg om afstand
Een 53-jarige man uit Rijswijk is woensdagmiddag zwaar mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde terwijl hij met zijn vriendin op het pad van de Laan van Wateringse Veld liep. De man liep zware verwondingen op.www.tubantia.nl
Huh, 17.000.000*0,01=170.000 en we zitten op 11k bevestigde gevallen. Dan zouden we 17x zoveel besmette mensen moeten hebben?
Best ondenkbaar als je ziet dat in italie er nu 100k bevestigde gevallen zit met 10k doden. Dan zou Nederland echt wel wat harder branden dan dit. 17x zo hard.
Veel natte vinger werk dit, ik zou hier totaal niet zeker van zijn. Ik acht de kans groter dat we de 170k niet halen, dan dat jouw rekensom klopt.
Waar baseer je dit op, lijkt me het zogenaamde bierviltjes rekenen?
Alleen van de bevestigde gevallen kun je er vrij zeker van zijn dan ze corona hebben. Van de niet geteste mensen kun je alleen speculeren, dus ik zou er niet zeker van zijn dat 1% van Nederland op dit moment besmet is. Overal een aantal weken kan dit zeker kloppen hoor, maar de cijfers zijn gewoon niet beschikbaar op dit moment, dus blijft het pure speculatie.
Zijn niet waardeloos, want je test de belangrijkste groep en de mensen met milden klachten moeten thuis blijven om verdere verspreiding te voorkomen,
https://nos.nl/artikel/2326748-waar...nders-er-besmet-zijn-met-het-coronavirus.html
Dus ook al zou je iedereen willen testen, er is gewoonweg te weinig materiaal voor, o.a. Singapore heeft namelijk in een vroeg stadium een groot gedeelte opgekocht.
Ondanks het weinige testen, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat we al op 170k mensen zitten en er daarvan maar 1k op de IC liggen. Ondanks ons weinig testen is x17 een hele grote stap. Vooral omdat we er nu vanuit gaan dat 1 persoon ongeveer 2 andere aantsteekt.
Volgens mij was dit wel de verwachting vanuit het RIVM?
Ik wil met kracht ontkennen dat @EigenWereld en ik dezelfde persoon zijn!Kerel jij leeft echt in een wereld van ontkenning en onkunde, man man. Overal je lol smileys droppen maar gezond verstand ontbreekt totaal in die grijze massa.
Je moet toch wel kunnen snappen dat wanneer je alleen de gevallen test die in het ziekenhuis worden opgenomen met alle C19 symptomen, en op punt van omvallen staan, dat dit geen goede sample is om je data analyse op los te laten. Die hele mortality rate in Italië en al die cijfers zijn toch totaal uit de lucht gegrepen.
Omdat gezond verstand en logisch beredeneren totaal ontbreekt zou ik je aanraden een bijlesje statistiek te nemen, of tenminste jezelf in te lezen in hoe wetenschappelijk onderzoek werkt en welke maatregelen je dient te nemen om representatieve data te verzamelen en verwerken.