XXL Nutrition

Coronavirus

Moet je ook even kijken in het lijstje overledenen.

Het zijn bevestigde gevallen, dus zal mede afhankelijk zijn van hoeveel er getest wordt.

Morgenavond wordt spannend, dan persco en mogelijk/waarschijnlijk verlenging en/of verruiming van maatregelen hier.

Is toch reeds bekend gemaakt dat het in ieder geval verlengd wordt na 6 april? Weliswaar nog geen nieuwe einddatum maar toch.

Zou het aantal urnen meer te maken hebben met een totaal aantal doden, niet alleen maar door corona?

Aan de ene kant vertrouw ik de cijfers uit China niet aan de andere kant zitten er ook veel medici en experts uit andere landen die een Chinese holocaust en geheimhouding wel opgevallen zou zijn...?

Zou het aantal urnen meer te maken hebben met een totaal aantal doden, niet alleen maar door corona?

Aan de ene kant vertrouw ik de cijfers uit China niet aan de andere kant zitten er ook veel medici en experts uit andere landen die een Chinese holocaust en geheimhouding wel opgevallen zou zijn...?
Er is toch ook een soort Chinese holocaust gaande met de Oeigoeren?

Dus pas over ca. 2 jaar is ca. 60% van Nederland geïnfecteerd geweest een hopelijk immuun?

Hopelijk duurt het vaccin nog slechts 1 jaar, anders zie ik het somber in. Die 6 april was ook volkomen uit de lucht gegrepen, deze 1 juni ook. Aan het lijntje worden we gehouden. Voor nu even prima en logisch maar langzaam moet er toch een strategie op lange termijn komen.

Opnames en besmettingen zullen voortkabbelen tot de genoemde 1 juni, dan kunnen ze niet meer verkroppen nog een keertje op te schuiven naar augustus, vertel dan meteen dat het in elk geval tot heel 2020 zal gaan duren.
Kunnen die zzp'ers per direct op zoek naar een andere baan ipv ze aan het lijntje te houden en kunnen werknemers zich er vast op voorbereiden dat ze ontslagen gaan worden.

china heeft 21 miljoen mobiele telefoons van het netwerk laten verdwijnen

Volgens goede gewoonte worden de maatregelen voor een groot deel al gelekt, dan komen ze minder als een verrassing en kunnen mensen vast wennen aan het idee.

Wennen aan het idee, voor de werknemers misschien.
Voor bedrijven is het beter valse hoop te noemen.

Ik vertrouw de cijfers uit China ook niet.

------

geruchten gaan dat de directie al een nieuwe dienstwagen heeft mogen uitzoeken bij Maserati :P
Een Rolls Royce Phantom Hearse B12, that's all you need.

OEiNWxY9_o.jpg

Terug
Naar boven