- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massamoord? Het was een hervestigingsprogramma.
Ik hoop vurig dat ik dat een keer zie gebeuren, dan vliegen ze stuk voor stuk het water in.

Ik school mij om tot begrafenis ondernemer. Zijn daar LOI cursussen voor?

Of Master of Fire.Kies de 4-jarige Master of Burials zou ik suggereren!![]()
Daar mogen ze me wel in afvoeren als het helemaal mis gaat

Morgen?
Het virus toont de meeste overeenkomsten met bekende coronavirussen van vleermuizen. Daarom lijkt het redelijk aannemelijk dat het, oorspronkelijk, van vleermuizen komt. Wel is er twijfel of dat direct van een vleermuis op een mens is 'gesprongen', of dat er nog een ander diersoort tussen zat. Dus ja, in zekere zin zou je kunnen stellen dat de coronacrisis is terug te leiden naar een vleermuis.En heel de corona crisis is ontstaan door een vleermuis in China ? Is datet 100 procent zekerheid ?
Wet markets in Wigan zijn weer open, maar je mag niet meer fotograferen.Het virus toont de meeste overeenkomsten met bekende coronavirussen van vleermuizen. Daarom lijkt het redelijk aannemelijk dat het, oorspronkelijk, van vleermuizen komt. Wel is er twijfel of dat direct van een vleermuis op een mens is 'gesprongen', of dat er nog een ander diersoort tussen zat. Dus ja, in zekere zin zou je kunnen stellen dat de coronacrisis is terug te leiden naar een vleermuis.