AndroidHealthClinic

Coronavirus

Ik school mij om tot begrafenis ondernemer. Zijn daar LOI cursussen voor?

Heropvoeding. Mogen in Nederland ook weer gaan doen net zoals in de vorige eeuw (toen het ook nodig was).

(geregistreerde)

Daar mogen ze me wel in afvoeren als het helemaal mis gaat

1m63 63kg ,dat word deze voor jou

1437140_705_705_contain lol.jpg

En heel de corona crisis is ontstaan door een vleermuis in China ? Is datet 100 procent zekerheid ?

Enig idee wanneer de volgende persconferentie is?

En heel de corona crisis is ontstaan door een vleermuis in China ? Is datet 100 procent zekerheid ?
Het virus toont de meeste overeenkomsten met bekende coronavirussen van vleermuizen. Daarom lijkt het redelijk aannemelijk dat het, oorspronkelijk, van vleermuizen komt. Wel is er twijfel of dat direct van een vleermuis op een mens is 'gesprongen', of dat er nog een ander diersoort tussen zat. Dus ja, in zekere zin zou je kunnen stellen dat de coronacrisis is terug te leiden naar een vleermuis.

Het virus toont de meeste overeenkomsten met bekende coronavirussen van vleermuizen. Daarom lijkt het redelijk aannemelijk dat het, oorspronkelijk, van vleermuizen komt. Wel is er twijfel of dat direct van een vleermuis op een mens is 'gesprongen', of dat er nog een ander diersoort tussen zat. Dus ja, in zekere zin zou je kunnen stellen dat de coronacrisis is terug te leiden naar een vleermuis.
Wet markets in Wigan zijn weer open, maar je mag niet meer fotograferen.

Dat is hetzelfde als niet meer testen tegen Corona.

Terug
Naar boven