- Waardering
- 12.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij 1Vandaag daarintegen waren het weer Trumpstemmers en Trump zelf die het gedaan hadden.Over Amerika gesproken, Willem Post zat vanmorgen bij de meisjes van WNL.
Die hield zich, net als bij een vorige gelegenheid niet aan de OMB-mediacode. Zat daar verdorie gewoon een genuanceerd verhaal over Trump en hoe Amerika georganiseerd is te vertellen.
Vond vraag B. ook interessant. Een gebrek aan maatregelen leidt volgens hen tot grotere economische schade. (Trump)
Waar woon jij ? Mijn moeder is zojuist meteen opgenomen+getest na een bezoekje bij de huisarts. Ze moet momenteel verblijven in het ziekenhuis en ligt aan beademing. morgen krijgen we meteen de uitslag van de test of ze positief of negatief is. Woon zelf in brabant. Als het erg is zou ik contact op nemen met zijn huisarts en laten checken.Mijn vader is sinds anderhalve week ziek en alles wijst erop dat hij Corona heeft. Testen doen/kan/wil men niet, dus we kunnen alleen uitgaan van de symptomen. Ondertussen staat hij onder toezicht van de huisarts en de lokale GGD/Crisis Centrum.
Zie je in dit topic ook (niet-economen die roepen dat groei voor ziektebestrijding gaat c.q. zou moeten gaan)
Waar woon jij ? Mijn moeder is zojuist meteen opgenomen+getest na een bezoekje bij de huisarts. Ze moet momenteel verblijven in het ziekenhuis en ligt aan beademing. morgen krijgen we meteen de uitslag van de test of ze positief of negatief is. Woon zelf in brabant. Als het erg is zou ik contact op nemen met zijn huisarts en laten checken.
Ambulance voor coronapatiënten staat stil
Een speciale ambulancebus die coronapatiënten van het ene ziekenhuis naar het andere brengt, staat met pech stil op de A73 bij Vierlingsbeek. Dat bevestigt de politie. De bus was onderweg van Heerlen naar Groningen, toen er iets misging. Monteurs proberen het probleem op te lossen, zodat de bus weer verder kan rijden.
De patiënten en het verplegend personeel mogen niet naar buiten, meldt Omroep Brabant. Hoeveel mensen er in het voertuig worden vervoerd, is niet bekendgemaakt.
![]()
"Morgenavond om 19:00 uur maken premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge tijdens een speciale persconferentie bekend wat er definitief is besloten. Die persconferentie is live te zien op RTL 4 en op onze site en app. "
Neen maar shit happens. Ooit eens voorgehad dat de lift voor de brancard in de ambulance niet meer werkte. Daar sta je dan ook mooi met de achterdeuren open en die lift die er uit steekt.Daar zit je dan echt totaaaaal niet op te wachten zeg.
Ok, die snap ik dan welMijn puberdochter is nu wel steeds thuis, maar zit vnl op haar kamer.
Mijn ouders wonen in het Gooi en worden daar dus door het regionale ziekenhuis Ter Gooi behandeld. Dit heette voorheen GooiNoord en dat werd al snel GooiMoord, omdat het een waardeloos kutziekenhuis is. En dat blijkt nu ook weer, aangezien ze dus gewoon mijn ouders weigeren te testen terwijl ze wel in de risicogroep behoren.Waar woon jij ? Mijn moeder is zojuist meteen opgenomen+getest na een bezoekje bij de huisarts. Ze moet momenteel verblijven in het ziekenhuis en ligt aan beademing. morgen krijgen we meteen de uitslag van de test of ze positief of negatief is. Woon zelf in brabant. Als het erg is zou ik contact op nemen met zijn huisarts en laten checken.

Ik vind dat het zo lang en zo heftig door moet gaan dat we het met ziekenhuiscapaciteit kunnen bijlopen.Van iedereen die voor de huidige maatregelingen zijn (laten we het semi lockdown noemen) vinden jullie dat dit zo lang door moet gaan tot er een vaccin is of 60% besmetting voor immuniteit?