Fitness Seller

Coronavirus

.45, een 6mm en een 9mm geschoten in de states, super vet!! Het ziet er op tv zo simpel uit, maar ik moet toegeven dat het aardig lang duurde eer ik het vel papier überhaupt raakte :roflol:

homo.

eerste keer dat ik met een 45 schoot raakte ik 9/10 en pa 10/10.

.45, een 6mm en een 9mm geschoten in de states, super vet!! Het ziet er op tv zo simpel uit, maar ik moet toegeven dat het aardig lang duurde eer ik het vel papier überhaupt raakte :roflol:
Meerdere doelen,spoedlader wissel,haperingen,laden en opspannen en vuren met maar 1 arm geeft het nog een extra dimensie :)

Het live blog van de NOS lijkt ook niet echt up to date te zijn. Sinds gisteren middag zijn ze bezig om te ontdekken of de familie leden van de Amsterdamse patiënt ook corona hebben. Maar geen nieuws.

niks meer over Italie ook, maar ze gaan daar gestaan richting 1000 infecties.

Met de Diemaco C7/C8 schoten we op 200-300 m. Met de Colt is het helemaal simpel.

:hedbang:

Laatst bewerkt:
Nee hoor. Het is echt een eitje zo’n ding te bedienen
Wat ik bedoel is dat de liberals altijd teksten hebben dat niemand een "assault rifle" of militair uitziend wapen nodig heeft en dat het weerwoord is dat het wapen door zijn gemak van bedienen een grote equalizer is voor een zwak persoon tegen een sterke misdadiger.

Jouw ervaring bevestigt dat.

In deze materie meer dan de grote meerderheid op DBB.
Je loopt er anders wel mee te koop alsof je het stoer vind. Overigs waarom zou een gemiddelde bber als hij een gun geschoten heeft en geen ex militair is etc. Dat open en bloot op internet gooie ? Bende toch een flinke pannekoek ofniet dan.

Terug
Naar boven