Fitness Seller

Coronavirus

Gaat de griep ook veel verder. :p

app is al in omloop
En de griep heeft al meer dan 100 miljoen mensen het leven gekost

Men weet nog niet of zo’n app wel het gewenste effect heeft de overheid wil nu al niet uitsluiten dat het eventueel verplicht zal worden.

De mogelijke consequenties zijn niet mals: een besmet iemand die zich onttrekt aan gedwongen isolatie of quarantaine hangt een celstraf van vier jaar of een boete van 87 duizend euro boven het hoofd. En een besmet persoon die ‘onvoorzichtig of nalatig’ omgaat met zijn besmetting, kan worden vervolgd voor dood door schuld. Maximumstraf: twee jaar cel.

De kans dat de straffen ook daadwerkelijk worden uitgedeeld is klein, geeft advocaat Van der Goot toe. ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’ Maar, zo zegt hij ook: ‘Het is goed dat burgers worden gewaarschuwd voor de risico’s als ze zich niet aan de regels houden. De rechtstaat blijft gewoon overeind.’
Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken. Laat staan corona waar direct bewijs niet mogelijk is, meer dan een boete of een werkstraf je zal het niet zijn. Kijk maar naar mensen die met hun dronken harsens iemand doodrijden en ermee wegkomen.

Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken.
:roflol:

Probeer het eens.

Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken. Laat staan corona waar direct bewijs niet mogelijk is, meer dan een boete of een werkstraf je zal het niet zijn. Kijk maar naar mensen die met hun dronken harsens iemand doodrijden en ermee wegkomen.
Ik las in hetzelfde stuk ook: ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’
Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken.
Dit is wel heel kort door de bocht eh. NFI/ DNRI/ IPOL gaan wel wat verder dan kijken naar camerabeelden. Ik snap wat je ermee wilt zeggen daar niet van.

Mensen waarvan we 100% zeker weten dat ze corona hebben zijn getest. (i.e. gedocumenteerd) Dat lijkt me direct bewijs genoeg.

wij gaan naar oma samen besmette paaseieren zoeken...

Terug
Naar boven