Dus wel plichtgetrouw de app installeren als die we is, maar ook hamsteren. Vond Rutte (of een andere minister) hamsteraars geen hufters?Voor ruim 2 weken gehamsterd. maar dat heb ik al begin maart gedaan toen ik zag dat het mis kon gaan.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus wel plichtgetrouw de app installeren als die we is, maar ook hamsteren. Vond Rutte (of een andere minister) hamsteraars geen hufters?Voor ruim 2 weken gehamsterd. maar dat heb ik al begin maart gedaan toen ik zag dat het mis kon gaan.....
Dus?En de griep heeft al meer dan 100 miljoen mensen het leven gekost
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of dat je vergelijkingen gewoon zo krom als een hoepel zijn.
En de griep heeft al meer dan 100 miljoen mensen het leven gekost
Men weet nog niet of zo’n app wel het gewenste effect heeft de overheid wil nu al niet uitsluiten dat het eventueel verplicht zal worden.
Helden van de revolutie sta op!!!!!!!!
Bek dicht, opa.
Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken. Laat staan corona waar direct bewijs niet mogelijk is, meer dan een boete of een werkstraf je zal het niet zijn. Kijk maar naar mensen die met hun dronken harsens iemand doodrijden en ermee wegkomen.De mogelijke consequenties zijn niet mals: een besmet iemand die zich onttrekt aan gedwongen isolatie of quarantaine hangt een celstraf van vier jaar of een boete van 87 duizend euro boven het hoofd. En een besmet persoon die ‘onvoorzichtig of nalatig’ omgaat met zijn besmetting, kan worden vervolgd voor dood door schuld. Maximumstraf: twee jaar cel.
De kans dat de straffen ook daadwerkelijk worden uitgedeeld is klein, geeft advocaat Van der Goot toe. ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’ Maar, zo zegt hij ook: ‘Het is goed dat burgers worden gewaarschuwd voor de risico’s als ze zich niet aan de regels houden. De rechtstaat blijft gewoon overeind.’
![]()
Advocaat Tjalling van der Goot: ‘Nalatig met besmetting omgaan kan strafrechtelijk worden vervolgd’
Wie zich niet houdt aan de maatregelen die worden genomen om het coronavirus in te dammen, kan strafrechtelijk worden vervolgd. Dit schrijft advoca...www.volkskrant.nl
Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken.

Ik las in hetzelfde stuk ook: ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken. Laat staan corona waar direct bewijs niet mogelijk is, meer dan een boete of een werkstraf je zal het niet zijn. Kijk maar naar mensen die met hun dronken harsens iemand doodrijden en ermee wegkomen.
Dit is wel heel kort door de bocht eh. NFI/ DNRI/ IPOL gaan wel wat verder dan kijken naar camerabeelden. Ik snap wat je ermee wilt zeggen daar niet van.Stoere praat maar we weten allemaal dat ik in Nederland een kind kan verkrachten en daarna in stukjes kan hakken als het maar niet op camera staat. Er is dan geen direct bewijs en de celstraf zal een jaartje of 2 zijn waarbij 1/3 wegens goed gedrag al weg valt en 1 jaartje voorwaardelijk met misschien nog wat gedwongen psychologische onderzoeken.
ja ik val in de risico groep. Dus iedereen binnen blijven. opa sjonnie wil nog ni dood.
Jij beslist of die poppetjes naar buiten gaan dus dat is je eigen verantwoordelijkheid.Dus iedereen binnen blijven. opa sjonnie wil nog ni dood.
justitie doet idd weinig , er zijn genoeg vaders met een wapenvergunning dat dan weer wel
ik moet jammer genoeg werken. En mogelijk met besmette mensen.Jij beslist of die poppetjes naar buiten gaan dus dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Ik hoor je daar nooit over als je weer eens naar de darkroom gaat.ik moet jammer genoeg werken. En mogelijk met besmette mensen.
Goed om te horen zo op een vrijdagnamiddag.ik moet jammer genoeg werken. En mogelijk met besmette mensen.
Is oma niet jouw vrouw?wij gaan naar oma samen besmette paaseieren zoeken...
Net zo krom als veel van de overheidsmaatregelen vind ik.Ik weet niet of je nu een grapje maakt of dat je vergelijkingen gewoon zo krom als een hoepel zijn.