MuscleMeat

Coronavirus

Nee, maar het is nu mijn raam tot de werkelijkheid buiten mijn gezin om.

Wie zegt dat ik er al niet mee ben weg gekomen? :trollface:
Ik las in hetzelfde stuk ook: ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’

Dit is wel heel kort door de bocht eh. NFI/ DNRI/ IPOL gaan wel wat verder dan kijken naar camerabeelden. Ik snap wat je ermee wilt zeggen daar niet van.
Nee oké is ook kort door de bocht, maar bewijzen dat jij de.moordernaar bent is.heel moeilijk en zorgt voor fixe strafvermindering.
Mensen waarvan we 100% zeker weten dat ze corona hebben zijn getest. (i.e. gedocumenteerd) Dat lijkt me direct bewijs genoeg.
Jou wel het gerecht waarschijnlijk.niet.

Alleen wordt er in nederland niemand meer getest, alleen als je in het ziekenhuis terecht komt;)
Ik had het niet over bananenrepublieken. :dunno:

1586530398202.png

Daar zou je wellicht een apart topic voor kunnen aanmaken, en vullen.
Ok, dan even serieus over de corona app. Hoe wil men in vredesnaam iedereen gaan testen die 1 of 2 weken geleden in de buurt is geweest van een positief getest persoon. Een paar duizend testen kunnen ze per dag doen. Ik leef vrij solitair maar kom toch in een week bij tientallen mensen dicht in de buurt door het doen van boodschappen.

Ok, dan even serieus over de corona app. Hoe wil men in vredesnaam iedereen gaan testen die 1 of 2 weken geleden in de buurt is geweest van een positief getest persoon. Een paar duizend testen kunnen ze per dag doen. Ik leef vrij solitair maar kom toch in een week bij tientallen mensen dicht in de buurt door het doen van boodschappen.
Ze kunnen meer dan een paar 1000 doen ze kunnen 20 duizend per dag doen. Maar dat doen ze niet want kost teveel geld

Ik kom wekelijks bij zo'n 2500 mensen dicht in de buurt :roflol:

Het coronavirus zal niet meer uit de wereld verdwijnen nu het zich eenmaal heeft verspreid. Dat zegt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care

Is dat dan anders dan met SARS en MERS?

Of griep
Bij welke laboratoria mag dat zijn dan?
weet ik niet maar bij de vorige tv conferentie waar het nieuwe beleid van de scholen bekend werd gemaakt werd gezegd dat ze nu 1000 mensen per dag(ofzo) wouden testen maar dat ze 20.000 per dag KUNNEN testen als ze alles op krikken naar de maximale capaciteit. Kost gewoon erg veel geld. In duitsland doen ze nu 50.000 tests per dag, en dat is volgens mij niet maximale capaciteit, dus waarom zou het hier niet kunnen

Of griep

weet ik niet maar bij de vorige tv conferentie waar het nieuwe beleid van de scholen bekend werd gemaakt werd gezegd dat ze nu 1000 mensen per dag(ofzo) wouden testen maar dat ze 20.000 per dag KUNNEN testen als ze alles op krikken naar de maximale capaciteit. Kost gewoon erg veel geld. In duitsland doen ze nu 50.000 tests per dag, en dat is volgens mij niet maximale capaciteit, dus waarom zou het hier niet kunnen
Volgens mij hadden ze het over maximaal 4500 per dag en als dat de max van de apparatuur is die we in Nederland hebben, dan is de capaciteit niet zomaar te verhogen.

Die man heeft een hele grote duim, hij moet er wel hard op zuigen, want het duurt eeuwen voor die man een zin geformuleerd krijgt :roflol:

Je kan van die man zeggen wat je wilt, maar ik heb een uur van het gesprek geluisterd en die man heeft gewoon helder door wat er zich afspeeld.

Ondanks dat ik wel enorm veel waarde hecht aan mijn privacy, zou ik er al dan niet tijdelijk best een klein stukje voor in willen leveren als dat betekent dat we weer meer mogelijkheden hebben om een normaler leven te lijden en allerhande activiteiten kunnen gaan verrichten zoals naar de gym gaan. Denk dat dit voor veel mensen wel een no brainer is. Verder kun je je afvragen in hoeverre je privacy met je smartphone überhaupt een bestaand gegeven is... Want als ik een keer het woord broodrooster laat vallen in een gesprek, dan heb ik de volgende keer dat ik ook maar welke App met reclame open, allemaal reclames met Broodroosters voor mijn snufferd. Of wellicht ben ik gewoon paranoia aan het worden :emo:

Zoals ik zeg, en ik heb het al zo vaak gezegd:

De maatregelen duren zo lang als nodig is voor de burgers bereid zijn zich te onderwerpen aan het systeem van totalitaire controle en daarmee hun schijnvrijheid terug krijgen.

Dit is overheids staatsgreep. Niets meer, niets minder.

We zijn overgenomen door een nieuwe overheid, zij sluiten ons op, en wij laten het gebeuren. We worden bedreigd. Als wij ons misdragen zullen de maatregelen langer duren.

Het doel: de maatschappij zoals China.

Na 6-12 maanden zullen mensen privacy inleveren om vrijheid terug te krijgen.

Hypothetisch: als morgen 10.000 mensen op het malieveld gaan staan en schijt hebben aan de overheid: wat gaan ze dan doen?

Kijk het interview met Icke. Dit is het toneelspel. We zijn gek.

Terug
Naar boven