XXL Nutrition

Coronavirus

Je loopt er anders wel mee te koop alsof je het stoer vind. Overigs waarom zou een gemiddelde bber als hij een gun geschoten heeft en geen ex militair is etc. Dat open en bloot op internet gooie ? Bende toch een flinke pannekoek ofniet dan.
Hij is militair. Of was.

Je loopt er anders wel mee te koop alsof je het stoer vind. Overigs waarom zou een gemiddelde bber als hij een gun geschoten heeft en geen ex militair is etc. Dat open en bloot op internet gooie ? Bende toch een flinke pannekoek ofniet dan.
Tja....dan kunnen degene die er niks van kennen ook beter hun mond houden erover ipv onzin te verkondigen. Das pas voor pannekoeken.

Overigens zie ik niet in waarom er niet open en bloot over een legale hobbie of beroepservaringen gesproken mag worden.

Laatst bewerkt:
Iets zegt me dat het niet lang zou duren voor preppers gewoon elkaar uitroeien :roflol:

88044035_3987717157908644_3786379314874810368_n.jpg

En Nederland staat op 4, partner en een kind van Amsterdam zijn ook besmet.

Wie wordt DBB's patiënt zero?
@Kathlinoo schijnt goede contacten te hebben.

We gaan het allemaal krijgen. En degene zonder onderliggende problemen gaan het gewoon overleven op een enkel pech geval na.

Na deze epidemie zullen we wel minder heel oude mensen hebben. Want juist die gaan hier heel slecht op.

Keihard. Maar als er geen vaccin komt op korte termijn, of een bruikbare virusremmer gevonden wordt zal dat we gebeuren. Tegenhouden gaat volgens mij niet meer lukken.

We gaan het allemaal krijgen. En degene zonder onderliggende problemen gaan het gewoon overleven op een enkel pech geval na.

Na deze epidemie zullen we wel minder heel oude mensen hebben. Want juist die gaan hier heel slecht op.

Keihard. Maar als er geen vaccin komt op korte termijn, of een bruikbare virusremmer gevonden wordt zal dat we gebeuren. Tegenhouden gaat volgens mij niet meer lukken.
Denk ook niet dat ze er veel om zullen geven. Nederlanders mochten anders zonder controles terugreizen uit risicogebieden. Daar was patiënt zero, vers uit Italië.

Terug
Naar boven