MuscleMeat

Coronavirus

Omdat het ze goed uitkomt. Zou Mike Tyson als vrouwenverkrachter ook onderaan gestaan hebben :rolleyes:
Denk van wel. Maar is het in zijn geval bewezen? Ondertussen wilde iedereen natuurlijk even met Mike een praatje maken en was het fakenews van de media. Delinquenten zijn rasopportunisten. Een zedendelict met een volwassen vrouw is van een andere orde dan met een minderjarige.

Ik hoop niet dat iedereen zo denkt.

Heb de dag voor de lockdown nog snel even een opdrachtje van 900 leerlingen meegepikt. Stond al weken in de planning als afsluiter voor kerst op woensdag, belden ze of het snel naar dinsdag kon. Is goed, tot morgen!

Denk van wel. Maar is het in zijn geval bewezen? Ondertussen wilde iedereen natuurlijk even met Mike een praatje maken en was het fakenews van de media.

Dat doet er in dit geval niet echt toe. Je bent veroordeelt als verkrachter, als pedo iets ontkennen lijkt mij ook zinloos in de bajes. Ik denk niet dat Tyson laag in de pikorde stond, ik denk dat ze hem adoreerde en dat het ze weinig uitmaakte wat hij wel of niet gedaan had.

Dat doet er in dit geval niet echt toe. Je bent veroordeelt als verkrachter, als pedo iets ontkennen lijkt mij ook zinloos in de bajes. Ik denk niet dat Tyson laag in de pikorde stond, ik denk dat ze hem adoreerde en dat het ze weinig uitmaakte wat hij wel of niet gedaan had.
Als het een kind was geweest denk ik niet. Maar ja Mike Tyson. Er zijn uitzonderingen idd.

Als iemand er wat van zei schijnt hij min of meer zo gereageerd te hebben, crew om hem heen kan je denkbeeldig vervangen met bajes crew:

Ik ga 'm gewoon nemen. Hopelijk rond Februari een uitnodiging, geen idee of het zo snel gaat overigens. Ik heb de 80's en 90's overleeft, dat vaccin doet me weinig. Als ik daarmee een steentje kan bijdragen in het controleren van het virus én meer vrijheid terug kan krijgen op termijn, is dat voor mij een no brainer. Als er tussentijds bijwerkingen komen dan zie ik dat dan wel weer. Erg knappe koppen claimen dat het te nemen is dus dan volg ik. Wat weet ik nou van die materie, van wat ik links en rechts lees word ik echt geen deskundige. Verre van.
Je kwam me altijd over als een wijs iemand op dit forum. Na deze post is dat wat minder.

Benieuwd of je nog zo denkt na het zien van deze docu?

Je kwam me altijd over als een wijs iemand op dit forum. Na deze post is dat wat minder.

Ken ik niet. Rijmt het met onderstaande lezing? Excuus als ik je heb teleurgesteld.
Edit. Hoe ben je op deze video gestuit? Via cafe weltschmerz?

Laatst bewerkt:

Het is vervelend als mensen die met smart wachten op het vaccin kritiek hebben op iemand met een andere keuze. Maar het is net zo vervelend om met argumenten te komen waarom je het niet moet nemen. Het kan een gevaccineerde geen reet schelen wat er met de anderen gebeurd en vice versa. Ik denk nu ik met de jaren wat meer mensenkennis heb opgedaan dat mensen zelfs hopen dat de ander lekker kapot gaat, aan Corona of het vaccin. Tevreden "ik zei het toch" kunnen roepen.

Het is vervelend als mensen die met smart wachten op het vaccin kritiek hebben op iemand met een andere keuze. Maar het is net zo vervelend om met argumenten te komen waarom je het niet moet nemen. Het kan een gevaccineerde geen reet schelen wat er met de anderen gebeurd en vice versa. Ik denk nu ik met de jaren wat meer mensenkennis heb opgedaan dat mensen zelfs hopen dat de ander lekker kapot gaat, aan Corona of het vaccin. Tevreden "ik zei het toch" kunnen roepen.
Ik ga het vaccin nemen en ik verwacht de meeste Nederlanders uiteindelijk wel. Zijn toch van nature een stel pragmatische lieden.

Maar mensen die het niet nemen zal ik niet corona toewensen of erger. Dat vind ik dan weer niet sympathiek en is niet waar ik mij mee bezig wil houden.
Dat @Gast 166060 mij op die video wijst doet hij uit een overtuiging, prima verder. Ik heb alleen een andere mening. Moet ook kunnen, daarvoor heb ik verder geen behoefte om een bepaalde wrok jegens andersdenkenden te koesteren. Ik claim ook niet een bepaalde mate van gelijk te hebben (dat lijkt mij ook veel te vermoeiend), maakt me verder niets uit of dat wel of niet zo is. Mijn motivatie heb ik eerder opgeschreven en dat is het voor mij.

Zal de sociale druk om het vaccin te nemen ook een beetje voor een veilig gevoel gaan zorgen? Als iedereen het neemt, zal het wel goed zijn principe? Denk dat het toch wat fijner voelt als iedereen in je omgeving ook het spuitje neemt. Als iedereen roept "ik wacht wel even" gaat men er toch anders in staan. Ik ga in elk geval niet bewust op zoek naar anti vaccin filmpjes.

Zal de sociale druk om het vaccin te nemen ook een beetje voor een veilig gevoel gaan zorgen? Als iedereen het neemt, zal het wel goed zijn principe? Denk dat het toch wat fijner voelt als iedereen in je omgeving ook het spuitje neemt. Als iedereen roept "ik wacht wel even" gaat men er toch anders in staan. Ik ga in elk geval niet bewust op zoek naar anti vaccin filmpjes.
Ik verwacht dat wanneer de baas, het management, de chef en vervolgens het andere personeel gevraagd wordt zich te laten vaccineren er wel een bepaalde sociale druk kan ontstaan om het toch maar te doen. Of als je wil reizen je gevaccineerd "moet" zijn. Of bij bepaalde bedrijven als klant welkom geheten wil worden, gevaccineerd "moet" zijn. Afspraak in het ziekenhuis, met de huisarts? Enzovoorts. Hangt wel samen met hoe effectief het is en blijft, en of er grote animo blijkt voor vaccineren. Zo wordt het niet verplicht, maar toch min of meer afgedwongen denk ik. Of als zeer wenselijk wordt geacht.

Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat wanneer de baas, het management, de chef en vervolgens het andere personeel gevraagd wordt zich te laten vaccineren er wel een bepaalde sociale druk kan ontstaan om het toch maar te doen. Of als je wil reizen je gevaccineerd "moet" zijn. Of bij bepaalde bedrijven als klant welkom geheten wil worden, gevaccineerd "moet" zijn. Afspraak in het ziekenhuis, met de huisarts? Enzovoorts. Hangt wel samen met hoe effectief het is en blijft, en of er grote animo blijkt voor vaccineren. Zo wordt het niet verplicht, maar toch min of meer afgedwongen denk ik. Of als zeer wenselijk wordt geacht.
Hangt er niet heel veel af van hoe je in het algemeen naar het rijksvaccinatieprogramma en de grieppriek kijkt?

Hangt er niet heel veel af van hoe je in het algemeen naar het rijksvaccinatieprogramma en de grieppriek kijkt?
Hoe bedoel je dat? Ik werd als kind gewoon opgeroepen en gevaccineerd. Kreeg ik een sticker geloof ik. Dat deed je gewoon, althans mijn ouders.

De griepprik is iets waar je voor kunt kiezen. Wordt aangeboden aan risicogroepen en mensen van een bepaalde leeftijd. Weet niet of de bereidheid net zo hoog is als bij ouders/kids.

Volgens mij is dat anti vaccineren iets van de laatste jaren?! Heb het niet over corona maar dat vaccinatie programma voor kinderen.

Nou, ik laat mijn kinderen vaccineren conform het rijksvaccinatieprogramma, mijn vrouw heeft aangedrongen op een kinkhoestvaccinatie tijdens de laatste zwangerschap, dat was toen nog niet standaard, mijn zoontje hebben we tegen waterpokken laten vaccineren, wat ook niet standaard is. Ik haal regelmatig de griepprik en laat me vaccineren als ik naar verre landen op vakantie ga, dan zal ik me ook tegen corona laten vaccineren als het vaccin goedgekeurd is.

Terug
Naar boven