XXL Nutrition

Coronavirus

Misschien een typfout, woordje vergeten.

"Het RIVM heeft uitgezocht of het kwaad kan dat een vaccin niet in het spierweefsel terechtkomt of dat een derde prik wordt gezet. Het is allebei niet erg."
MSN: de spanningen met China leidden tot WO3. Chrisk: foutje, niet.

Kijk ik nou zo verkeerd, of zouden de sportscholen (doorstroom locaties?) in verschillende regio's wel weer open kunnen?

Adobe_20210205_204657.jpg

Heb de kaart even ingekort, de hele kaart staat hier

Screenshot_20210205_215232.jpgScreenshot_20210205_214454.jpg
Kaart in je bericht is pas te zien bij citeren.

Welke regio is "<zeer ernstig", of gaan deze maatregelen voor het hele land?

Hoe dan ook, landelijke lockdown tot 2 maart is wel een troefkaart, met verwachte piek rond de verkiezingen is sportscholen open per april al een droom.

Kijk ik nou zo verkeerd, of zouden de sportscholen (doorstroom locaties?) in verschillende regio's wel weer open kunnen?

Adobe_20210205_204657.jpg

Heb de kaart even ingekort, de hele kaart staat hier

Screenshot_20210205_215232.jpgScreenshot_20210205_214454.jpg
Dat de sportscholen nu volledig gesloten zijn, komt doordat er nog een verzwaring zit bovenop de beperkingen die al golden voor niveau 4 (zeer ernstig). Verzwaring: sportbeoefening binnen verboden.
Vlak voordat de sportscholen dicht gingen op 15 december, zaten we dus al op niveau 4.

Hebben ze het nergens over het risico van stemmen en dat het maar op afstand zou moeten?

Op het dashboard staat heel het land als zeer ernstig aangevinkt
Maatregelen gelden dus landelijk
Update routekaart
De volgende punten zijn veranderd in de nieuwe routekaart:

Met de nieuwe routekaart kan de overheid verzwaren én versoepelen.
Er staan meer maatregelen in de routekaart.
Er staan meer maatregelen in de lagere risiconiveaus, zodat een versoepeling niet voor meer besmettingen zorgt.
De maatregelen gelden op landelijk niveau en niet op regionaal niveau.
Geen idee of sportscholen onder niveau 3 of 4 vallen, scherp @imnewhere!

Dat de sportscholen nu volledig gesloten zijn, komt doordat er nog een verzwaring zit bovenop de beperkingen die al golden voor niveau 4 (zeer ernstig). Verzwaring: sportbeoefening binnen verboden.
Vlak voordat de sportscholen dicht gingen op 15 december, zaten we dus al op niveau 4.
Screenshot_20210205_221931.jpg

Screenshot_20210205_222348.jpg

Dat zaten we toen ook ja. Maar nu nog maar een paar regio's?

Nieuwe routekaart is van na die lockdown!
Screenshot_20210205_221931.jpg

Screenshot_20210205_222348.jpg

Dat zaten we toen ook ja. Maar nu nog maar een paar regio's?
Kaartje op dashboard staat heel Nederland nog op "zeer ernstig" en de maatregelen zijn "landelijk".

En er is hier toch niemand die denkt dat de overheid zich aan de eigen routekaart houdt en niet op basis van "voortschrijdend inzicht" iets anders beslist.

+ Wat voor Floor Bremer nu zegt bij Jinek: openen basisscholen is risico dat noopt tot andere maatregelen handhaven.

Kaartje op dashboard staat heel Nederland nog op "zeer ernstig" en de maatregelen zijn "landelijk".
Is de nieuwe ja. Oude leek mij niet zo relevant.

Precies. Maar afgaande op hun eigen richtlijnen, vraag ik mij af of iedere regio nog wek "zeer ernstig" is?

Is de nieuwe ja. Oude leek mij niet zo relevant.

Precies. Maar afgaande op hun eigen richtlijnen, vraag ik mij af of iedere regio nog wek "zeer ernstig" is?
Opmerking over nieuwe sloeg op bericht erboven.

1. Landelijke lockdown, mogelijk alles hoe dan ook tot 2 maart op "zeer ernstig".
2. Landelijke maatregelen, dus mogelijk pas lager niveau als alle regio's lager vallen.

Aboutaleb over oa routekaart bij Jinek, hij is enorm goed vanavond en ik ben vaak al van hem onder de indruk.

Kan allemaal ook aan de Averbode, Koeketiene en N'ice liggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.719
Valt me nu trouwens pas op dat je lekker kan door knallen zonder die lesauto's en vooral lesvrachtwagens je niet meer ophouden

O ja, dat is ook zo. Vorige week dinsdag tijdens de persconferentie kwam Hugo weer met een nieuwe routekaart, met de opmerking dat ook die weer kon worden aangepast door 'voortschrijdend inzicht'. Voor de gemiddelde burger is het niet meer te volgen zo... :headbang:

Terug
Naar boven