MuscleMeat

Coronavirus

die weer kon worden aangepast door 'voortschrijdend inzicht'.
Is wel soms moeilijk om overzicht te houden idd. Toch is veel te verklaren als je bedenkt dat er telkens nieuwe gegevens komen, een flexibele houding en aanpak is met een dergelijk virus vereist.

Is wel soms moeilijk om overzicht te houden idd. Toch is veel te verklaren als je bedenkt dat er telkens nieuwe gegevens komen, een flexibele houding en aanpak is met een dergelijk virus vereist.
Precies. En daarom is nu voorspellen wanneer de sportscholen weer open gaan vrij zinloos.

Precies. En daarom is nu voorspellen wanneer de sportscholen weer open gaan vrij zinloos.
Baas van Pfizer NL denkt dat we (ik meen) in Juni al veel meer kunnen. Er komen 2e kwartaal bizar veel meer vaccins, mooier weer etc. dat volgens hem verwacht mag worden dat we dan echt weer beetje normaal c.q. normaler leven kunnen leiden.

1.55

Laatst bewerkt:
Eens, maar bij de vorige routekaart werd daar bij de eerste de beste gelegenheid vanaf geweken en nooit meer wat van gehoord.
Baas van Pfizer NL denkt dat we (ik meen) in Juni al veel meer kunnen. Er komen 2e kwartaal bizar veel meer vaccins, mooier weer etc. dat volgens hem verwacht mag worden dat we dan echt weer beetje normaal c.q. normaler leven kunnen leiden.

1.55

Pfff, juni, da's niet echt perspectief.

Nog vier maanden aanklooien met de elastiekjes van de Action... :headbang:
Ik denk niet dat die 4 maanden specifiek over sportscholen gaan maar algemeen. Je zou wel kunnen verwachten dat sportscholen eerder zullen openen dan andere gebieden waar je meer contact hebt.

Nog niet zo lang geleden zou dit een artikel in de Speld zijn.

Rijksoverheid: Alléén sneeuwballengevecht met eigen huishouden of één vriend

Laatst bewerkt:

Rijksoverheid: Alléén sneeuwballengevecht met eigen huishouden of één vriend
hugh laurie facepalm GIF

Dat wordt een leuke 2 uur rit van Elspeet naar Arnhem zondag. Misschien een rit van 5 uur, ik laat me verrassen door het OV.

Met een ruime OV vertraging neem ik aan dat het te laat thuis komen niet een probleem is?

Dat wordt een leuke 2 uur rit van Elspeet naar Arnhem zondag. Misschien een rit van 5 uur, ik laat me verrassen door het OV.

Met een ruime OV vertraging neem ik aan dat het te laat thuis komen niet een probleem is?
Nee, dan had je maar eerder moeten vertrekken. :grinny:

Nee, dan had je maar eerder moeten vertrekken. :grinny:
Tot hoever 'eerder'? Het is de bedoeling dat ik om 7 uur weer thuis ben met een reistijd van 2 uur. Mag toch wel hopen dat als alles een uur of twee stil ligt dat daar dan wel een uitzondering op gemaakt wordt?

Door de stevige oostenwind is er sprake van een sneeuwjacht. Hierdoor kunnen er sneeuwduinen ontstaan die voor het verkeer gevaarlijke situaties opleveren. Bovendien is het zicht in de sneeuw slecht, mogelijk minder dan 500 m, en is het voor het gevoel snijdend koud.
Slechts 500 meter zicht, levensgevaarlijk!

Tot hoever 'eerder'? Het is de bedoeling dat ik om 7 uur weer thuis ben met een reistijd van 2 uur. Mag toch wel hopen dat als alles een uur of twee stil ligt dat daar dan wel een uitzondering op gemaakt wordt?
Geen idee, maar als ik morgen tegen mijn voorligger aanrijd omdat ik niet optijd kan stoppen had ik ook gewoon meer afstand moeten bewaren terwijl niemand op voorhand kan aangeven hoeveel.

De laatste meesterzet van de GGD. Alsof we in Siberië leven. Alle aanvoerwegen naar de locaties kunnen natuurlijk met voorrang sneeuw- en ijsvrij worden gemaakt, maar niet in een klein land met een goede infrastructuur en een zeeklimaat.
Als ik deze waarschuwing van het KNMI voor zondag lees, dan begrijp ik die beslissing wel:
Groot gevaar op overlast en letsel door gladheid. Grote risico's voor weggebruikers. Kans op grootschalige ontregeling van het openbaar vervoer. Ga niet op reis als dat niet strikt noodzakelijk is. Volg weerberichten en waarschuwingen.

Terug
Naar boven