MuscleMeat

Coronavirus

Vraag me trouwens wel af wat het vooruitzicht is als er nu weer een mutatie komt waar het vaccin niet tegen werkt. Lockdown nummer 5?

Vraag me trouwens wel af wat het vooruitzicht is als er nu weer een mutatie komt waar het vaccin niet tegen werkt. Lockdown nummer 5?
Als er een mutatie komt waar het vaccin niet tegen werkt dan beginnen we neem ik aan gewoon opnieuw totdat er weer een vaccin is.
Lockdown 2.1, 2.2, etc

Het lijkt erop dat het kabinet/RIVM vastloopt op hun manier van denken, zo gaat de wereld echt naar de haaien.

Alle vatsige 65+ers in kampen opsluiten en corona z'n beloop laten gaan?
Alle jongelui opsluiten dan maar? Ze doen net alsof er helemaal niets aan de hand is, komen in groepjes lachend en brullend vlak bij me staan op hangplekken waar ik zelf mijn boodschappen doe.

Alle jongelui opsluiten dan maar? Ze doen net alsof er helemaal niets aan de hand is, komen in groepjes lachend en brullend vlak bij me staan op hangplekken waar ik zelf mijn boodschappen doe.
Waarom doe je je boodschappen dan ook op jongerenhangplekken? Doe die gewoon lekker in de supermarkt

Als er een mutatie komt waar het vaccin niet tegen werkt dan beginnen we neem ik aan gewoon opnieuw totdat er weer een vaccin is.
Lockdown 2.1, 2.2, etc

Is ook weer wat he, op de valreep. Mutaties waarbij het vaccin niet meer goed werkt. Zelfs in een film zouden ze dat niet verzinnen.

Besmettingsgevaar in de buitenlucht is toch vrijwel nihil?

Uit oogpunt van besmetting en de complicatie van mijn long- en hartaandoening eigenlijk wel. Ze hebben nog geen prefrontale cortex, gewetenloze criminelen..

Dan doe je je boodschappen vroeg in de ochtend of bij een andere supermarkt of je bestelt het gewoon online. Niemand verplicht je om bij die jongeren in de buurt te komen.

Dan doe je je boodschappen vroeg in de ochtend of bij een andere supermarkt of je bestelt het gewoon online. Niemand verplicht je om bij die jongeren in de buurt te komen.
Als die eencelligen het @Schwarzeneggertje beletten om fatsoenlijk boodschappen te doen dan kan de filiaalmanager toch gewoon de pliesie erbij halen?

• Like
Waarderingen: Pren
Ben je niet gewoon toevallig verdwaalt en sta je weer eens in de bosjes op het plaatselijke schoolplein te zoeken waar die verdomde boodschappenkarretjes staan.

Dat komt wel vaker voor bij mannen op leeftijd.

Terug
Naar boven