AndroidHealthClinic

Coronavirus

Is ook weer wat he, op de valreep. Mutaties waarbij het vaccin niet meer goed werkt. Zelfs in een film zouden ze dat niet verzinnen.
Volgens mij is dit niet zo vreemd, dit gebeurt waarschijnlijk ook met de influenza die we gewend zijn.

Ben je niet gewoon toevallig verdwaalt en sta je weer eens in de bosjes op het plaatselijke schoolplein te zoeken waar die verdomde boodschappenkarretjes staan.

Dat komt wel vaker voor bij mannen op leeftijd.
Nee dit is de generatie die geen normale hobby´s heeft en komt hangen bij de supermarkt. Ik durf er niks van te zeggen omdat ze anders mijn motor zouden kunnen beschadigen, is al een keer gebeurd op een ander plek.

Ze hadden vanaf het begin, want volgens mij is het beleid vanaf het begin ondeugdelijk geweest, naar mensen als Jaap moeten luisteren. Ik neem aan dat je weet waar hij voor staat. Hij zat er ook al in de eerste tv uitzendingen bij met die bedrieglijk stomme lach op zijn gezicht. En toen werd er ook niet goed naar hem geluisterd. Hij imponeert niet, dreigt niet en slijmt ook niet, dan wordt er tegenwoordig in Nederland niet zo gauw naar je geluisterd, ook niet door collega´s. Ik ben zelf bioloog geweest en weet dat er een heleboel serieus domme wetenschappers zijn die helaas ook altijd de grootste mond hebben. Heb dat manager/politicus type zelfs zien opkomen in de jaren 1980.

Laatst bewerkt:
Wat een surprise de avondklok verlengd tot 2 maart :)

Ik vraag me wel af hoelang ze dit nog kunnen gaan volhouden voordat heel Nederland écht in opstand komt(i.p.v paar duizend demonstranten). Die gekheid kan toch niet veel langer meer gaan duren zou je zeggen, helemaal niet bij mensen met een eigen onderneming.

Ik vraag me wel af hoelang ze dit nog kunnen gaan volhouden voordat heel Nederland écht in opstand komt(i.p.v paar duizend demonstranten). Die gekheid kan toch niet veel langer meer gaan duren zou je zeggen, helemaal niet bij mensen met een eigen onderneming.
Als iedereen zo begaan was met de ondernemers en blabla zouden ze zich aan de maatregelen houden.

Eerst de ouderen, oprotten met al die voorrang, dat vertraagt de boel alleen maar, luisteren naar wetenschap en niet naar belangengroepen.

Alle vaccins nu gebruiken om ouderen de eerste prik te geven, hoeft wsl niet dezelfde prik twee maal te geven, kan een ander zijn.

Laatst bewerkt:
Als er een mutatie komt waar het vaccin niet tegen werkt dan beginnen we neem ik aan gewoon opnieuw totdat er weer een vaccin is.
Lockdown 2.1, 2.2, etc

Straks komt de corona 'antarctica' variant en zorgt er samen met een permanente code rood voor dat we helemaal nooit meer dan buiten mogen.

Laatst bewerkt:
Luister zelf even, Goudsmit wordt weliswaar voortdurend gehinderd door de oppervlakkige interviewer, maar vertelt een glashelder verhaal over wat er te gebeuren en ook verwachten valt als dat al dan niet gebeurt.
Was vooral benieuwd naar een inhoudelijke indicatie of het de moeite waard was. Als we alle 17.8 miljoen virologen 17 minuten moeten aanhoren hebben we nergens meer tijd voor over.

Sympathieke man trouwens, heerlijk. Goed verhaal. Past ook mooi bij mijn amateurvirologische opvatting dat het allemaal over kan zijn als de vaccinatie gewoon met dezelfde groep als de griepprik meegaat.

Eerst de ouderen, oprotten met al die voorrang, dat vertraagt de boel alleen maar, luisteren naar wetenschap en niet naar belangengroepen.

Alle vaccins nu gebruiken om ouderen de eerste prik te geven, hoeft wel niet dezelfde prik twee maal te geven, kan een ander zijn.
Dank dat was inderdaad de tijd waard.

Alle vaccins nu gebruiken om ouderen de eerste prik te geven, hoeft wel niet dezelfde prik twee maal te geven, kan een ander zijn.
En met een ander bedoelt @Mentat uiteraard een ander vaccin.

Terug
Naar boven