- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ach ik heb geen broer en heb zelf schijt wat wil ie dan mu neerschietten met die proppeschieter van m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ik heb geen broer en heb zelf schijt wat wil ie dan mu neerschietten met die proppeschieter van m
Stel je niet aan man, voor wat deze griep
Daar was Bruce Lee in afgestudeerd toch?
Judge Dredd
krachtig slotpleidooiAch ik heb geen broer en heb zelf schijt wat wil ie dan mu neerschietten met die proppeschieter van m

Was dit niet al in april of mei in het nieuws?![]()
Geen idee waarom dit nu pas in het nieuws komt
![]()
Meer kinderen met zeldzame ontstekingsziekte na corona-infectie
Tijdens de tweede golf vaker belanden er vaker kinderen met een zeldzame ontstekingsziekte in het ziekenhuis. Voor deze ziekte is snel medisch ingrijpen vereist.nos.nl
Geen idee. Had nieuwsuur op de achtergrond aan, daar kwam het voorbij. Schrok een beetje van t bericht, aangezien het bij gezonde kinderen is.
Omdat het compleet gestoord en nutteloos is om kinderen een mondkapje op te doen. Deze maatregel zal ook teveel weerstand krijgen.Kinderen worden wel ziek maar hoeven geen mondkapje op? Wat is daar de gedachte achter?
Ja maar het helpt toch zo goed? Dus als die kinderen het ook om doen dan hebben we toch minder besmettingen?Omdat het compleet gestoord en nutteloos is om kinderen een mondkapje op te doen. Deze maatregel zal ook teveel weerstand krijgen.
Al zouden mondkapjes goed werken, dan zal het alsnog niet werken bij kinderen. Je kan niet van kinderen verwachten dat ze altijd hun kapje ophouden, hun handen stuk wassen, 1,5m afstand van elkaar houden, etc.Ja maar het helpt toch zo goed? Dus als die kinderen het ook om doen dan hebben we toch minder besmettingen?