XXL Nutrition

Coronavirus

Waarom zou je je testen als je geen symptomen hebt

Of als je niet in de correctheid van de uitslag geloofd.
Als je vriendin het wel/niet heeft en zich laat testen weet je zelf ook genoeg.
Ik begrijp ook niet waarom ouders hun kleine kinderen een trauma geven als ze zich zelf al laten testen. Als je positief bent weet je dat je kind het ook heeft of gaat krijgen en andersom. En wat wil je doen als je als ouder het wel hebt en je kind niet of andersom? Ze 2 weken in een hotel droppen?

Ik begrijp ook niet waarom ouders hun kleine kinderen een trauma geven als ze zich zelf al laten testen. Als je positief bent weet je dat je kind het ook heeft of gaat krijgen en andersom. En wat wil je doen als je als ouder het wel hebt en je kind niet of andersom? Ze 2 weken in een hotel droppen?
:roflol:

Vind het nog steeds echt onnozel dat je betaald vrij krijgt om je te laten testen en in quarantaine kan.
Weet zeker dat als je dat weghaalt binnen maand de cijfers drastisch verlagen

Dat dacht ik ook, maar ik ken meer gezinnen waarin niet iedereen besmet is geweest dan wel.

Screenshot_20210322-080311_de Volkskrant.jpg
Naamloos 1.png
Naamloos 2.png
Naamloos 3.png

Laatst bewerkt:
Nog even volhouden jongens, het prikken gaat in razend tempo!!!!!
767D2CBD-10C2-4EF7-B82D-0F96B8E4F2BE.jpeg

Ja oh zo grote leider! Geef ons meer lockdown, ik durf nog steeds niet naar buiten met dat super dodelijke virus dat rond heerst
Geef ons meer lockdown tot er niemand meer doodgaat aan geen enkele ziekte of ouderdom etc, elke dode is er één teveel!!!

Terug
Naar boven