Fitness Seller

Coronavirus

In de echte paleo tijd werden mensen waarschijnlijk niet veel ouder dan 20 jaar...
Levensverwachting is een gemiddelde dat door kindsterfte enorm omlaag werd gehaald. Heel veel mensen gingen bij de geboorte of vlak daarna dood, maar wie alle tegenslagen overleefde kon gewoon oud worden hoor. :o

Ik gebruik alleen nog kokosolie, je kan het eigenlijk overal voor gebruiken. Zelfs je haar in model brengen gaat er erg goed mee.
Is dat dan ongeraffineerd?

Ik gebruik met enige regelmaat ook kokosolie, maar ik zou het niet als enige gebruiken

Levensverwachting is een gemiddelde dat door kindsterfte enorm omlaag werd gehaald. Heel veel mensen gingen bij de geboorte of vlak daarna dood, maar wie alle tegenslagen overleefde kon gewoon oud worden hoor. :o
Jij was erbij? :rolleyes: Denk dat in het Paleolithicum de tegenslagen wat vaker kwamen dan je denkt. In bv. enkele Centraal Afrikaanse landen is de levensverwachting weer ver onder de 50 gezakt.

Die 20 was wel een gok, maar 30 was het zeker niet. 20, laat het 25 zijn, baseer ik op de absurd jonge leeftijd waarom mensen geslachtsrijp worden, met name in ontwikkelingslanden.

Jij was erbij? Denk dat in het Paleolithicum de tegenslagen wat vaker kwamen dan je denkt. In bv. enkele Centraal Afrikaanse landen is de levensverwachting weer ver onder de 50 gezakt.
Nee ik heb er wel duidelijke past-life memories van.

Per definitie kun je ouder worden dan de levensverwachting. Als mensen niet veel ouder dan 50 of in je eerdere voorbeeld 20 werden zou de levensverwachting als gemiddelde dus nog lager liggen.

Jij was erbij? :rolleyes: Denk dat in het Paleolithicum de tegenslagen wat vaker kwamen dan je denkt. In bv. enkele Centraal Afrikaanse landen is de levensverwachting weer ver onder de 50 gezakt.

Die 20 was wel een gok, maar 30 was het zeker niet. 20, laat het 25 zijn, baseer ik op de absurd jonge leeftijd waarom mensen geslachtsrijp worden, met name in ontwikkelingslanden.
Veel ouder worden dan 2 maal geslachtsrijp is niet echt nuttig.

Is dat dan ongeraffineerd?

Ik gebruik met enige regelmaat ook kokosolie, maar ik zou het niet als enige gebruiken
De koudgeperste wel.
De ontgeurde is wel bewerkt, geen idee of dat slecht is, maar iig niet een berg omega 6.

In deze link staat vast meer info.

Op je 35e ben je ong op je sterkst dus 25 is niet logisch.

De koudgeperste wel.
De ontgeurde is wel bewerkt, geen idee of dat slecht is, maar iig niet een berg omega 6.
Ontgeuren is een raffinage stap, dus moey het volgens jouw beredenering wel slecht zijn.
Het lage omega 6 gehalte is niet het gevolg van het al dan niet achterwege laten van bewerkingen, dat is gewoon een gevolg van de vetzuur samenstelling van kokosolie.

Wel voor het overdragen van kennis, cultuur, technologie. Maar dat zal meer iets voor later zijn geweest, of eerst vooral nog zijn gegaan om hoe het beste te jagen en besjes te plukken ofzo.

En als oppas fungeren terwijl de jongelui jagen en verzamelen.

De koudgeperste wel.

In deze link staat vast meer info.
Ik zou de nat geperste kokosolie niet gebruiken om te bakken, daar zitten sowieso bestanddelen in die je niet tot de temperaturen wilt verhitten waarbij je bakt. Maar ook het ontgommen en neutraliseren is imo een nuttige stap voor olie die je wilt verhitten.

Gezien vanuit het genotype (het individu) misschien wel. Een ouder persoon kan er bv. voor zorgen dat nakomelingen (kopieën) veiliger opgroeien. Vanuit de optimale timing van voortplanting alleen waarschijnlijk wel.

Wel voor het overdragen van kennis, cultuur, technologie. Maar dat zal meer iets voor later zijn geweest, of eerst vooral nog zijn gegaan om hoe het beste te jagen en besjes te plukken ofzo.

En als oppas fungeren terwijl de jongelui jagen en verzamelen.
Als 5% dan nog een paar jaar doorleeft is dat meer dan voldoende.

Er gingen niet voor niks zo weinig bedrijven failliet. Die gaan nu alsnog allemaal kopje onder, alleen nu kost het de staat en bak geld wat ze nooit meer terug gaan zien.

Vooral restaurants zitten in de problemen: 44 procent heeft een schuld bij de fiscus die groter is dan de winst die ze in een (normaal) jaar maken. Omdat het tekort in maximaal vijf jaar moet worden afgelost, betekent dat dat deze restaurants tot 2027 jaarlijks 20 procent van hun winst extra aan belasting moeten afdragen.

Welke winst moeten restaurants gaan behalen als de maatregelen nog jaren doorgaan en er geen personeel te vinden is om die paar piekmaanden wel optimaal te kunnen benutten.
Oh ja, het personeel meer betalen natuurlijk. Maar het wijntje mag dan weer niet duurder worden, want dat was al oplichting van Jan met de pet want dat zijn flessen die voor 3 euro bij de Aldi liggen.

Veel horeca is ook al dicht op bepaalde dagen waar ze eerst open waren. Veel mensen denken dat dit uit luxe is, dat ze het op die dagen niet nodig hebben. In werkelijkheid is het vanwege armoede, dat het op die dagen niet rendeert.

Als 5% dan nog een paar jaar doorleeft is dat meer dan voldoende.
Ik zei ook niet dat het het merendeel was, maar sprak alleen tegen dat mensen waarschijnlijk niet ouder werden. Hoe minder er overbleven hoe ouder ze dan moesten worden om het gemiddelde op bijvoorbeeld 30 te krijgen.

Je zou toen waarschijnlijk niet ouder worden, maar men werd het bij uitzondering wel.

Terug
Naar boven