Fitness Seller

could you kill?

Bezoekers in dit topic

Ik denk zelfs dat de meeste mensen bang zijn als ze een vuurwapen voor het eerst in de handen hebben, laat staan dat ze in staat zijn iemand te doden. Ik ken genoeg van die praatjesmakers, en als ze dan op de baan staan is het een grote ramp ;) .

Er was laatst trouwens een documentaire op TV over de Seals die een apart traject liepen om te doden. Die journalist die dit traject meeliep had geen week de tijd nodig om zonder te aarzelen zijn tegenstander dood te schieten. Het is een automatisme geworden, don't think just do it.
 
Toen mijn vriendin een vuurwapen in haar handen kreeg haalde ze zonder problemen de trekker over... en dat is dan een verlegen meisje... tssss. (t'was op een schietbaan dus)
 
wazzup zei:
Toen mijn vriendin een vuurwapen in haar handen kreeg haalde ze zonder problemen de trekker over... en dat is dan een verlegen meisje... tssss. (t'was op een schietbaan dus)

De trekker over halen is het ene, iets raken is iets anders ;) .
 
Jinsu zei:
Ik denk zelfs dat de meeste mensen bang zijn als ze een vuurwapen voor het eerst in de handen hebben
Zelfs een walther p 5 word indrukwekkend als je ‘m zelf vast hebt. Wel alles raak geschoten (op 15 meter :rolleyes:). De colt 1911 replica was nog indrukwekkender met .45 acp munitie. Helemaal niks raak geschoten (op 10 meter :D)

On-topic:
Als jij op 100 meter iemand in een vijandelijk uniform ziet lopen dan is het niet zo moeilijk om de trekker over te halen. Het is een lekkere grote afstand en hij heeft ook een groot geweer dus dan kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Vervolgens raak je hem en merk je dat dat je laatste kogel was. Je loopt naar ‘m toe (effe checken :D) en hij leeft nog. Oeps. Hij ligt op de grond met bloederig schuim op zijn mond terwijl hij trillend smeekt om zijn leven, en hij laat een bebloede foto zien van zijn jonge gezin. Het enige wat jij hebt is je gevechtsmes.
Wat doe je dan?
Als je volkomen koud blijft dan vrees ik dat er met je geestelijke gezondheid toch iets mis is. Dan begin je namelijk toch echt op een psychopaat te lijken: emotieloos iemand vermoorden ongeacht de relatie met je slachtoffer, of zijn of haar lichamelijke en emotionele toestand.
 
Jinsu zei:
De trekker over halen is het ene, iets raken is iets anders ;) .

de meeste schoten kwamen goed in het doel, IETS raken was niet het probleem, ik hoop dat IEMAND raken wel een probleem is *slik*... (gelukkig was de browning ietwat zwaar aan te spannen (plus ietwat glibberig van de wapenolie), dus ik slaap nog rustig.
 
Lauw zei:
Zelfs een walther p 5 word indrukwekkend als je ‘m zelf vast hebt. Wel alles raak geschoten (op 15 meter :rolleyes:). De colt 1911 replica was nog indrukwekkender met .45 acp munitie. Helemaal niks raak geschoten (op 10 meter :D)

On-topic:
Als jij op 100 meter iemand in een vijandelijk uniform ziet lopen dan is het niet zo moeilijk om de trekker over te halen. Het is een lekkere grote afstand en hij heeft ook een groot geweer dus dan kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Vervolgens raak je hem en merk je dat dat je laatste kogel was. Je loopt naar ‘m toe (effe checken :D) en hij leeft nog. Oeps. Hij ligt op de grond met bloederig schuim op zijn mond terwijl hij trillend smeekt om zijn leven, en hij laat een bebloede foto zien van zijn jonge gezin. Het enige wat jij hebt is je gevechtsmes.
Wat doe je dan?
Als je volkomen koud blijft dan vrees ik dat er met je geestelijke gezondheid toch iets mis is. Dan begin je namelijk toch echt op een psychopaat te lijken: emotieloos iemand vermoorden ongeacht de relatie met je slachtoffer, of zijn of haar lichamelijke en emotionele toestand.

Ik hoop dat ik dan de moed heb om hem uit zijn lijden te verlossen.
 
Lauw zei:
Zelfs een walther p 5 word indrukwekkend als je ‘m zelf vast hebt. Wel alles raak geschoten (op 15 meter :rolleyes:). De colt 1911 replica was nog indrukwekkender met .45 acp munitie. Helemaal niks raak geschoten (op 10 meter :D)

On-topic:
Als jij op 100 meter iemand in een vijandelijk uniform ziet lopen dan is het niet zo moeilijk om de trekker over te halen. Het is een lekkere grote afstand en hij heeft ook een groot geweer dus dan kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Vervolgens raak je hem en merk je dat dat je laatste kogel was. Je loopt naar ‘m toe (effe checken :D) en hij leeft nog. Oeps. Hij ligt op de grond met bloederig schuim op zijn mond terwijl hij trillend smeekt om zijn leven, en hij laat een bebloede foto zien van zijn jonge gezin. Het enige wat jij hebt is je gevechtsmes.
Wat doe je dan?
Als je volkomen koud blijft dan vrees ik dat er met je geestelijke gezondheid toch iets mis is. Dan begin je namelijk toch echt op een psychopaat te lijken: emotieloos iemand vermoorden ongeacht de relatie met je slachtoffer, of zijn of haar lichamelijke en emotionele toestand.
dit is dus een voorbeeld van een situatie die dus echt nooit en maar dan ook echt NOOIT!!!! WIL meemaken en ik zou niet met mezelf kunnen leven
maar het zal ook wel liggen aan de manier waarop lauw het vertelt:D
 
spiertje16 zei:
dit is dus een voorbeeld van een situatie die dus echt nooit en maar dan ook echt NOOIT!!!! WIL meemaken en ik zou niet met mezelf kunnen leven
maar het zal ook wel liggen aan de manier waarop lauw het vertelt:D
Dat hoop ik ook zeker nooit mee te maken nee, goddamn :eek:
 
Pascal zei:
Sinds wanneer mag er niet meer gereageerd worden op mensen die je niet moet?
Sinds mrj dat gezegt heeft en aangezien ik jou flauw gelul niet accepteer vraag ik het nog 1x hier mee te staken. :mad:
 
big kelvin zei:
Sinds mrj dat gezegt heeft en aangezien ik jou flauw gelul niet accepteer vraag ik het nog 1x hier mee te staken. :mad:

Sorry hoor...... :roflol:....:laugh:....:lol:....:haha:....:D....:p....:devil:....:grin:.... ik kan er geen meer vinden die laat zien hoe grappig deze opmerking is.

Je zit op een forum en je laat je door MrJ vertellen dat iemand anders niet meer op jouw post mag reageren? Gewoon TÉ grappig!
 
er is op NGC eens een reportage over geweest...maar ik weet 100% zeker dat ik een mannelijke vijand, vrouwelijk ook indien ze gewapend is, zou kunnen neerschieten. Als het niet met een wapen maar met een mes ofzo is, zou ik niet zeker zijn. Een kogel in iemand schieten zal beter gaan dan even een mes in iemand duwen.
 
Tsunami zei:
Sorry hoor...... :roflol:....:laugh:....:lol:....:haha:....:D....:p....:devil:....:grin:.... ik kan er geen meer vinden die laat zien hoe grappig deze opmerking is.

Je zit op een forum en je laat je door MrJ vertellen dat iemand anders niet meer op jouw post mag reageren? Gewoon TÉ grappig!
Het komt meer door wat er aan vooraf is gegaan en ik mijn geduld bij hem al kwijt ben en daarom er niet op elkaar gerageerd mag worden maar schijnbaar heeft mrj niks tegen pascal gezegt want daar heb je hem weer hoor ik word echt **** ziek van dat manneke.
 
Heren, kan het weer even?

Ik heb jullie allebei al meerdere malen via PM verzocht elkaar met rust te laten. Dat betekent niet dat je niet meer mag reageren op elkaar in een discussie, maar dat jullie elkaar niet in de haren moeten vliegen.

Svp er nu meer stoppen. :)
 
Tsunami zei:
Sorry hoor...... :roflol:....:laugh:....:lol:....:haha:....:D....:p....:devil:....:grin:.... ik kan er geen meer vinden die laat zien hoe grappig deze opmerking is.

Je zit op een forum en je laat je door MrJ vertellen dat iemand anders niet meer op jouw post mag reageren? Gewoon TÉ grappig!

Dit ook een onnodige post als je de achtergrond hier niet van kent.


Svp ontopic nu.
 
Ja, weet wel zeker dat ik ertoe in staat ben.

Mocht iemand mn toekomstige kinderen mn vriendin of directe familie bv iets aandoen, zij het verkrachting of iets anders ziekelijks, dan wordt ik ook ff tijdelijk ziek in mn kopje ;)

Verder zou ik vanuit zelfverdediging ook geen moment twijfelen......
 
Syn zei:
Stoere bikkel :D
toch geloof ik er juist bij mensen die dit zo stoer mogelijk roepen geen donder van :D


Ik wil je wel martelen hoor, zolang je me maar niet aangeeft.
Woon toch in de buurt.
 
Geloof hem maar Syn, hij is een op hol geslagen gothic ;)
 
spiertje16 zei:
eindelijk iemand die weet waar die over praat
heb je die docu gedownd?

Nee ik denk dat ze nog wel eens een herhaling geven op national geographic. Duurt zo'n twee uur denk ik. En is ongelooflijk interessant
 
I Don't Kill For Money..........


I Kill For Pleasure!! :d :d
 
B.A. Baracus zei:
Nee ik denk dat ze nog wel eens een herhaling geven op national geographic. Duurt zo'n twee uur denk ik. En is ongelooflijk interessant
inderdaad
was een van de intressantste docus die ik heb gezien
 
Back
Naar boven