XXL Nutrition

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Kan iemand mij vertellen wat het nu eigenlijk in je lichaam doet? Ik daar namelijk geen (objectieve) informatie over vinden.

Ik heb altijd genoeg aan mezelf mentaal oppeppen en wat goede muziek, maar ben wel heel benieuwd stiekem...

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Laat maar, heb al een stukje gevonden. Het is echt heel uitgebreid.
Ik weet niet of het wel zo'n verantwoord product is...
Brengt het geen schade toe aan je lichaam (op langere termijn)?

Post dat stukje eens..

Ook ik heb me een pot Crack aangeschaft. Eerst nanoproxil getest. Hier had ik zeer slechte ervaringen mee. Ik werd er steeds kotsmisselijk van en het had geen effect op mijn prestaties. Ik kwam toevallig langs bij be-fit en had even gesproken met de eigenaar wat het met je doet. Na maanden vanalles te hebben gelezen op internet etc. stond ik er nog steeds niet volledig achter. Toch een pot meegenomen voor 49.95,-, moest het toch maar eens proberen.

Nu reeds een paar keer mee getrained en moet zeggen het verlost mijn verwachtingen in. Ten eerste de smaak, je kan het gemakkelijk binnenkappen. Steeds 1 schep genomen met 250ml water en laten opbruisen zoals vermeld staat op het etiket 30min voor de training. De eerste keer begonnen met een halve schep zoals me was aangeraden door de verkoper.

Elke training ging zeer vlot en ik kon langer trainen. Nog energie na de training. Wat het met je lichaam doet zoals Bello vroeg? Word ik er sterker van? Helemaal niet. Wat het bij mij wel doet is de dat verzuring langer wordt uitgesteld. Ik had een zeer sterk gevoel/pump in mijn biceps, waar ik voorheen moeite mee had gaat veel beter, maar meer gewicht als voorheen oppakken gaat niet (vandaar sterker word je er niet van tijdens het trainen).

Ik train altijd s'avond rond 19h/20h. Geen problemen gehad bij het slapengaan. Enkel de dag erna was ik bekaf, misschien toch te diep gegaan.

Effect op langere termijn, geen idee, negatief of positief. Als de pot leeg is zal ik mijn verhaal nogmaals doen.

Ook ik heb me een pot Crack aangeschaft. Eerst nanoproxil getest. Hier had ik zeer slechte ervaringen mee. Ik werd er steeds kotsmisselijk van en het had geen effect op mijn prestaties. Ik kwam toevallig langs bij be-fit en had even gesproken met de eigenaar wat het met je doet. Na maanden vanalles te hebben gelezen op internet etc. stond ik er nog steeds niet volledig achter. Toch een pot meegenomen voor 49.95,-, moest het toch maar eens proberen.

Nu reeds een paar keer mee getrained en moet zeggen het verlost mijn verwachtingen in. Ten eerste de smaak, je kan het gemakkelijk binnenkappen. Steeds 1 schep genomen met 250ml water en laten opbruisen zoals vermeld staat op het etiket 30min voor de training. De eerste keer begonnen met een halve schep zoals me was aangeraden door de verkoper.

Elke training ging zeer vlot en ik kon langer trainen. Nog energie na de training. Wat het met je lichaam doet zoals Bello vroeg? Word ik er sterker van? Helemaal niet. Wat het bij mij wel doet is de dat verzuring langer wordt uitgesteld. Ik had een zeer sterk gevoel/pump in mijn biceps, waar ik voorheen moeite mee had gaat veel beter, maar meer gewicht als voorheen oppakken gaat niet (vandaar sterker word je er niet van tijdens het trainen).

Ik train altijd s'avond rond 19h/20h. Geen problemen gehad bij het slapengaan. Enkel de dag erna was ik bekaf, misschien toch te diep gegaan.

Effect op langere termijn, geen idee, negatief of positief. Als de pot leeg is zal ik mijn verhaal nogmaals doen.

Ok dan, precies wat ik er ook van zou verwachten.
Ik ga het sws niet gebruiken, ik kan mezelf genoeg motiveren tijdens de training, met een goede mindset heb je het imo niet nodig.
Dankje voor de info;).

Aaah er zitten 3 doseringen in een sample zakje! vandaar dat ik bij een inname om 17:45uur om 2:00uur nog wakker lag..klaar om een marathon te rennen..

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het geweldig vindt dat ik vandaag weer begonnen ben met crack. Wat een supplement:)

Sample zakje verdeeld in 2 niks merkwaardig van gemerkt om niet te zeggen niets.helaas want dacht ff te knallen na al deze reviews te lezen

mischien moet je het langer nemen zodat je lichaam er het maximale uit haalt?

mischien moet je het langer nemen zodat je lichaam er het maximale uit haalt?

Een goede pre workout knalt er meteen in hoor.
Hoewel bij RPM (van App. Nut.) er precies voor sommigen toch wat tijd nodig is... Het is zelfs zo dat hoe langer je die dingen neemt, hoe minder effect aangezien je lichaam eraan went

rpm die blinkede rode heb ik ook al genoeg samples van gehad merkte ik ook niets van
eigenaardig wel.wil helemaal niets afbreken gwn mijn mening
van white blood voelde ik me wel helemaal opgeladen tintelen voor de rest niets anders geprobeerd in deze genres

wat ybbor zegt, ik heb ook een sample in 2 verdeeld, maar niet echt veel van gemerkt.
na alles wat ik gelezen had dacht ik dit wordt knallen maar het viel vies tegen.
ik had wat meer energie maar dan hield het op.
Ik zou er zeker geen pot van kopen, veel te duur voor de werking!

wat ybbor zegt, ik heb ook een sample in 2 verdeeld, maar niet echt veel van gemerkt.
na alles wat ik gelezen had dacht ik dit wordt knallen maar het viel vies tegen.
ik had wat meer energie maar dan hield het op.
Ik zou er zeker geen pot van kopen, veel te duur voor de werking!

(ik begin wel altijd met een gedacht van dat ik er niks van ga merken zodat mn placebo effect al verweg zit :p)

ja sommigen vergeleken het met nox-pump waar ik echt wel goed op ging.
ik weet wel dat een pre-workout geen wonderproduct is.

Heb zon pot gekocht,
heb me laten verleiden aan de reclame da ze erover maakten
in de muscle en fitness...

Die pot zit in men kast te rotten
is idd geen wondermiddel....

ik zoek echt een goei supplement

wie kan me helpen???

greetz

Ik heb m'n positieve mening al uitgesproken over no-xplode (zie review), dus ik ben benieuwd wat crack gaat doen.
Ik hoor her en der dat het heftiger schijnt te zijn dan no-xplode, en ik vond dat al een leuk goedje.
Het is geen wondermiddel, het gaat je geen brute groei, kracht of pomps geven.
Maar de drive, de focus, of "de trance" zoals het hier wordt genoemd, is zeker veel beter, tegen het agressieve aan, je kan echt beter doorknallen.
Maar na de training ben je ook echt verrot, moe, duizelig, warm, ****ing bezweet, beetje misselijk.
Maar zo hoort het ook, kapot gaan!

dr.Loo heeft voor jullie getest, enkele quotes uit z'n log;

Crack review;
Dosering; eerste keer crack; 1 3/4 scoop.
Smaak; beter dan no-xplode, lijkt wat "gezonder" ook.
Op weg naar de gym; tintelingen in m''n gezicht, warm (ramen naar beneden). Paar keer kotsneigingen. Iets opgefokt (minder dan no-xplode).
Training; redelijk, iets meer focus (minder dan no-xplode). Misschien iets sterker dan normaal; het voelde lekker om zwaar te gaan, maar ik kan niet zeggen of dit te danken is aan crack of placebo-effect. Wat wel overduidelijk was; veel zweten, al tijdens de eerste oefening, druppels liepen van m'n voorhoofd.
Na de training; effect ebt sneller weg dan no-xplode. Geen crash. Geen overdreven misselijkheid na training.
Conclusie; ik kan wel zeggen dat ik "iets" ervan heb gemerkt; overduidelijk tintelingen en overmatig zweten + een "lekkere" training, maar de "moodswing" is minder extreem dan no-xplode, na de training minder "crashen" en het effect lijkt sneller op de achtergrond te verdwijnen.
Over 2 weken eens + 2 scoops pakken, ik denk dat het dan heftiger is.
Voorlopig; no-xplode; 1-0.

Tja....ik vind NO-xplode beter. Ik had ten aanzien van de verhalen meer verwacht van Crack. Het doet wel z'n werk; je hebt iets meer energie ervan, maar de echte focus die ik van NO-xplode heb is bij Crack gewoon wat minder bij gelijke dosering (2 scoops). Daar komt bij dat ik van Crack erg misselijk wordt na de training; kokhalzen en een gevoel alsof ik stoned ben.
En gek genoeg gaat m'n gezicht tintelen van Crack.
Crack is een goed product, maar NO-xplode is gewoon net ff wat beter.
En dat heb ik toch wel van wat meer ervaren sporters gehoord.
Overigens wordt je van geen van de producten echt sterker, het enige wat het doet is je een mentale oppepper geven.

Ik blijf echt goed gaan op die no-xplode.
Ik neem het echter wel met tussenpozen; vorige week bijvoorbeeld niet genomen. En ik neem het alleen op benen en/of rugdag, dat zijn voor mij de zwaarste trainingen; op borst of schouders heb ik het echt niet nodig.
Ik neem expres met mate omdat ik bang ben voor gewenning.
Ik neem rond de 2 scoops, 3 is echt teveel voor mij.
Ik blijf echt enthousiast erover; nogmaals m'n interesse werd gewekt omdat een aantal andere big boys (anabolenspuiterds) ook enthousiast erover waren, ze vonden het heftig spul. Daardoor ben ik het gaan proberen (ik geloof er normaal nooit zo in). Maar zonder twijfel;
30 min voor de training innemen (niet direct na het eten), ff agressieverhogende audiovisuele shit opzetten (Hatebreed, bb of vechtfilmpjes, whatever works for you), en dan naar de gym en knallen maar. Als je altijd als een p*ssy traint dan merk je er waarschijnlijk weinig van, maar als je altijd aan het pushen bent dan merk je zeker verschil. k zet echt brute trainingen neer; ik word er niet veel sterker van, geen asociale pomp, maar veel meer gefocussed, ik kan maar door blijven gaan. Normaal na zware deads of squats moet ik mezelf echt pushen om de rest van de training door te blijven gaan; met no-xplode sta ik gewoon te popelen voor de volgende oefening, ik heb echt zin om pijn te lijden.
Maar zo goed als ik er op reageer, zo goed merk ik ook de sides na de training. Ik heb ff gegoogled;

+1, ik heb precies hetzelfde. Ik "crash" na de training, als ik in de auto naar huis rijd.
**** it, hoort erbij. Makes you feel alive.

Heb zon pot gekocht,

wie kan me helpen???

greetz
Hmm, hoevel is eruit..? Anders neem ik ehm graag van je over :rolleyes:

Heb zon pot gekocht,

wie kan me helpen???

greetz

Je bepaalt na 1 of 2 keer innemen of het wat voor je doet?

Ik vind het wel een goed product tijdens trainen, maar na de training ben ik een uur onrustig in me hoofd wat ik erg vervelend vind. EN dna nam ik 1.5 a 2 scoops. Na 2 weken ben ik overgegaan op 3 scoops en ben er misselijk van geworden.

Mijn ondervindingen met crack:

ik neem crack in om bv 12u
om 12u30 voel ik me misselijk en krijg ik buikpijn
op 13u als ik ga traine voel ik nix speciaal
ik pak hetzelfde gewicht als anders maar voel me wel anders
(niet om te zeggen goed)

ik train beter zonder

de smaak van crack is ook om te kokhalzen!!!

mvg

als er belgen zijn dat mijn pot wille overkopen laat me maar iets weten

Het doet wat het zegt dat het doet, ik ga er iig lekker hard op!

Terug
Naar boven