XXL Nutrition

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Heb net wat genomen, 20 - 30 gram. Redelijk lege maag denk ik, alleen eiwit shake er nog voor. Ben benieuwd.

Effect: nihil. Volgende keer alles en allicht de shake beter timen.

Ik heb zeker goede evaringen met Crack! gehad. Ging er lekker op!:D

Aloha,

Nou hiero dan ook maar mijn 1e post op dit forum :)

Ben alweer een tijdje aan het trainen (gemiddeld 3 x per week) en heb me na een sample van Crack ook maar een pot besteld.

Ben zeer tevreden over het product, heb op dit moment nog genoeg aan 2 scoops per keer. Smaak valt me ook reuze mee, lost goed op (na ca. 5 minuutjes zo goed als klontervrij), het geeft mij idd een groter vermogen om te focussen waar ik mee bezig ben in de sportschool en kan ook meer gewicht en/of reps aan als voorheen.

Wil het alleen om de week blijven gebruiken om zo toch de werking te blijven behouden. Wat me wel erg opvalt is dat ik met Crack veel meer zweet als zonder, iets wat ik al bij meerdere reviews hiero heb gelezen. Mijn enige maar toch wel af en toe een probleem met het spul is dat ik erg onrustig slaap. Ik train meestal van ca. 9 tot half 11 in de avonduren omdat het gewoon niet anders uitkomt, kom dan thuis en meestal na een half uurtje vlieg ik mijn nest in, echter slapen is dan echter bijna onmogelijk. Blijf zeer onrustig en heb echt het gevoel dat ik mijn benen niet stil kan houden.Is het dan toch te laat als ik het spul om circa 20:30 opdrink? MIsschien dat sommigen van jullie hier ook ervaring mee hebben.

Voor de rest prima spul en absoluut een aanrader.

Greetz

p.s. echt interessant forum hiero ;)

weet iemand waar ik dit nog kan bestellen :O

het is overal uitverkocht :(

Moggel,

Ik heb het vorige week bij sportfood.nl besteld en had het 2 dagen later binnen met de post

Greetz

Deze gaat voor mij niet werken, vandaag beter getimed en meer genomen. Ik ging zelfs gapen.. :rolleyes::rolleyes:

Ik blijf bij Xplode dus.

ik heb gehoord dat het uit de handel is gehaald omdat er tog dingen in zaten die niet mochten. is mij verteld tenminste in een fitness winkel.
klopt dit?

Ik wou bestellen, maar het was overal uitverkocht dus toch maar iets anders gekozen:D

Ik heb nog bijna een hele pot staat, maar is gewoon niet te zuipen. :D

Ik heb nog een tip voor de mensen die last hebben van een flinke aftershock (gigantische misselijkheid als het spul uit begint te werken). Drink zowel tijdens als na de training flinke hoeveelheden water, minimaal 1 liter tijdens en na het trainen, dit haalt de misselijkheid voor een groot gedeelte weg.

475 berichten en 34.886 views binnen 8 maand tijd dit topic. Best veel. Ik heb 2 potten gebruikt afgelopen zomer. 2 Maal per dag 60 gram. De 40 gram dosis was net niet genoeg. Ging er wel lekker op. Maar ben te bang voor een afgebrand zijn gevoel er mee, dus neem het niet weer. Denk dat het ook op de hersens werkt, had soms steekjes in het hoofd. Het werkte ongeveer 3 uurtjes, de top kwam na een uur, daarna zakt het in.

Ja die crack wordt wel een beetje erg de hemel in geprezen vind ik. Maar dat zal wel minder gaan worden nu NOX weer terug is.!!

kom je uit een ei ofzo redbull/aquarius?

Focking goed spul, me lichaam ging tintelen...ik traine als een beest en haalde meerdere reps en banken ging zelfs 5kg zwaarder aan beide kanten met gemak

dat kan toch niet man. 10 kg zwaarder pressen???:rolleyes:

ik druk normaal 50 kg en die middag deed ik in het laatste setje 5 aan beide kanten erbij. even kijken wat het zou doen. het lukte 10x om hem omhoog te drukken toen ik klaar was begonnen mijn armen wel ineens te tintelen :O

Terug
Naar boven