AndroidHealthClinic

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Nee heb je ook gelijk in hoor maar zijn best wel een paar web marketing bedrijven die mensen in huren om super positieve reacties te geven op hun product. Bij crack is dat ook het geval.. vandaar. Bovendien heb ik alletwee geprobeerd en ik vond crack nou niet noemenswaardig beter:o

ja het is altijd zoeken wat voor jou t beste werkt.
als ik me niet vergis heeft NO-explode ook een vernieuwde formule, al wel een hele tijd geleden.
deze heb ik nog niet geprobeerd, kan wel eens mijn volgende pre-workout worden maar dan toch met minstens een maand pauze na mijn pot crack ;)

basement, jij bent waarschijnlijk niet gewent aan caffeine, ik juist harstikke erg.
en van crack kreeg ik alleen een intense focus, ik gebruikte het hele proefzakje en ik merkte er verders niks van.
ik ben 58 kilo, even dat je het weet.
dat dan zoveel geen effect voor mij heeft is dan wel erg raar he?
achja het blijkt weer, sommige mensen reageren gewoon anders op dingen [:

Hallo, ik ben nu sinds september opnieuw begonnen met trainen, na 3 jaar afwezig te zijn.

Vroeger weleens stacker met ephedra gehad.

Opzoek naar iets dergelijks, zag in de sportwinkel dat het niet meer te koop is. De verkoper zei dat er eigenlijk geen echte vergelijkbare energie- boosters zijn.
Behalve deze crack, ik moet zeggen... dit had ik niet verwacht! Maar 1 schepje oplossen met water,wow wat een intense agressie komt er los. Heb ook nog van een vriend andere no explode getest maar geen vergelijk (redbull met creatine achtige werking). Deze revolutions crack is echt anders.Beste is wel..geen volle maag maar ook geen lege..gewoon2 uur voor het trainen een lichte maaltijd en 15 min voor het trainen de crack oplossen in water en tijdens de training veel drinken (water) . na 3 uur nog dezelfde constante energie. Nu 10 trainingen later nog steeds dezelfde intensiteit.

Laatst bewerkt:
Vind het toch nog altijd heel raar dat alle pro-crack mensen altijd net een account hebben aangemaakt maarjawh ok het zal wel aan mij liggen:p

Bovendien is 1 zakje crack gelijk aan 3 scoops dusjawh als je daarvan niet gaat stuiteren dan zijn er nog maar 2 opties. NOX-pump/No-explode. Als je veel koffie drinkt schijnt No-explode minder te doen, gelukkig drink ik nooit koffie:p

basement, jij bent waarschijnlijk niet gewent aan caffeine, ik juist harstikke erg.
en van crack kreeg ik alleen een intense focus, ik gebruikte het hele proefzakje en ik merkte er verders niks van.
ik ben 58 kilo, even dat je het weet.
dat dan zoveel geen effect voor mij heeft is dan wel erg raar he?
achja het blijkt weer, sommige mensen reageren gewoon anders op dingen [:

nee daar heb je het toch wel mis stentehman, ik ben ook erg gewend aan caffeine.
ik gebruik namelijk al lang pure caffeine ( met pauzes omdat je er aan went)
ik voel dat wel werken maar ik kan er gerust op slapen als ik wil.
het gevoel dat ik bij crack krijg is niet van dat beetje caffeine dat er in zit.
bij mij is het vooral de intense focus zoals bij jou maar ook de pomp komt bij mij goed door.
ik heb tijdens het trainen ook een langere spieruithouding.
het zal zijn zoals je zegt, sommige mensen reageren gewoon anders op dingen.
de meeste mensen die ik ken zijn er tevreden over maar ik ken er ook een aantal die het niet super vinden.
gewoon zoeken wat voor jezelf het beste werkt ;)

Hallo, ik ben nu sinds september opnieuw begonnen met trainen, na 3 jaar afwezig te zijn.

Vroeger weleens stacker met ephedra gehad.

Opzoek naar iets dergelijks, zag in de sportwinkel dat het niet meer te koop is. De verkoper zei dat er eigenlijk geen echte vergelijkbare energie- boosters zijn.
Behalve deze crack, ik moet zeggen... dit had ik niet verwacht! Maar 1 schepje oplossen met water,wow wat een intense agressie komt er los. Heb ook nog van een vriend andere no explode getest maar geen vergelijk (redbull met creatine achtige werking). Deze revolutions crack is echt anders.Beste is wel..geen volle maag maar ook geen lege..gewoon2 uur voor het trainen een lichte maaltijd en 15 min voor het trainen de crack oplossen in water en tijdens de training veel drinken (water) . na 3 uur nog dezelfde constante energie. Nu 10 trainingen later nog steeds dezelfde intensiteit.

hey ronnyes als je de juiste winkel vind zul je de stackers met ephedra nog vinden, onder de toonbank weliswaar, de echte "stacker 2"( gele caps)
maar dat vind ik toch wel heftig spul.
hartkloppingen enzo, het is niet voor niets uit de handel genomen :)

Ben er echt zeer tevreden van Crack!,
Goede pomp, meer kracht,...
alleen wel een gevoel van zenuwachtigheid na de training en sinds kort pijn aan mn teelballen :s
Ben ik de enige, of zijn er nog mensen die dit neven-effect hebben?

De arginine speelt natuurlijk ook een rol bovenop de cafeïne.

Ziehier mijn bevinding.

Na een paar maanden dit te hebben gebruikt (zo'n 2x per week), moet ik zeggen dat het voor mij werkt. Je kan zwaarder trainen, dus de vermoeidheid kan ik bij mij veel langer dan normaal uitstellen en zeer goede focus. Zo kan ik extra sets eruit halen. Sterker word ik er niet van tijdens de training. Maar die extra sets doen wel het verschil in extra krachttoename over een langere periode.

Ik raad diegene die het gebruiken veel vocht erbij in te nemen. Doe ik dit niet dan kan dit mijn vertering wat in de war sturen. Je voelt het soms wel als het produkt is uitgewerkt. Alsof je een klop van de hamer krijg. Goed je energie aanvullen kan dit zeker verhelpen. Het geeft voor mij gelukkig geen slaapproblemen.

Tijdens de voorbije maanden heb ik ook 2 * 2 weken zonder crack getrained en het verschil was enorm.

Revolutions heb ik verschillende malen proberen te contacteren als ze meer info kunnen geven hoeveel gram of milligram van elk ingrediënt er in een scoop zit, maar tot op heden nog geen reactie gekregen.

Indien ik een scoop crack combineer met extra gebufferde creatine (1 gram) en beta-alanine (3 gram) dan kan ik uren blijven gaan, de pump is dan wel echt goed.

Laatst bewerkt:
Hey

Ik heb vanmiddag een sample van crack revolutions geprobeert maar mijn ervaring is zeer bedroevend:cool:

14:50 ik pakte mijn shakebeker en vulde die met 350ml water+2 scoops crack.klein beetje roeren en gewacht tot het niet meer bruisde.

15:00 het bruisen was afgelopen en dronk alles op.

15:35 ik arriveerde bij de sportschool maar voelde nog niks.

15:40 ik begin met een setje bench press opwarmen maar voel nog steeds niks,begin alleen flink te zweten en met hart klop vrij snel???.

16:00 een uur na innamen voel ik geen drol behalfe dat ik meer zweet en me hart bonkt als een tierelier:eek:.Ook begin ik nu aardig honger te krijgen

16:45 klaar met trainen en kwam tot de conclusie dat ik geen pomp kreeg,krachttoename of extra reps eruit perste:mad:. Sterker nog het leek wel of me training beroerder ging als als de laatste keer zonder crack???

PS. Ik heb crack op een lege maag genomen (dit zou het beste werken)
Rond een uur of 7 zat ik achter de pc en werd een beetje duizelig en vaag dit duurde een minuut of 20.

Waardeloos supplement. Heb enkele weken geleden de nieuwe versie besteld die nog beter zou moeten zijn. Maar merk er helemaal niets van. Heb de dosering ook flink opgeschroefd, maar dat mocht niet baten.
Ben absoluut geen nieuwkomer als het om supplementen gaat, maar dit spul doet het niet voor mij.
Bij NO-Xplode kreeg ik last van mijn maag, maar dat was in ieder geval nog een effect. Dit spul doet helemaal niets voor mij. Geen tinteling, geen pomp, niet meer kracht en ook niet meer duurvermogen. Kortom, geen van de effecten.

Zie dat er ook vele positieve reacties op zijn, maar ik kan die niet beamen. Vind het echt jammer van mijn geld dat ik deze pot heb besteld en had op zijn minst een effect verwacht, positief of negatief. Maar helemaal geen reactie is wel erg vreemd en jammer geld.

Mochten er mensen zijn met suggesties dan hoor ik dat graag, reageer volgens mij überhaupt niet of nauwelijks op creatine, maar de gewone mono-hydraat geeft nog wel een effect.

Zou echt aanraden om eerst een sample te proberen om te zien of het voor jou wel werkt, voordat je een pot koopt die niets voor je doet...

nano vapor is beter, eigen mening...

Heb hiervoor een paar keer superpump van gaspari gebruikt deze werkte bij mij nog als het beste. Net wat bepaalde mensen zeggen hierboven dat je na het trainen duizelig werd en had ook erge honger. 's Nachts bij het slapen had ik last van mijn buik dus voor mij een waardeloos product. Voelde tijdens het trainen ook vrij weinig van het product zelfde als supercharge deed ook niks bij mij.

ik heb het niet eens geprobeerd dus kan weinig zeggen
vind de naam al dom
het begon met elke flex een paar pagina vol ..paginagrote reclame van die product..had al geen zin meer om dit te proberen.

vind het een beetje dom overkomen naar onze sport...kale knikker met wat poeder en dan de naam crack en altijd belooft het een hele hoop.
is er nog een supplement zonder enorme krachttoename dat niet even sterk is als anabole steroiden

Train nu 4x per week en gebruik alleen eiwitten en kreeg een sample bij me bestelling.

Pffff kreeg een allergische reactie ofzo van dit spul.
Kreeg in eerste instantie onwijze jeuk op mijn handen en daarna mijn armen en benen.
Tintelingen en kippenvel zal wel door de boost komen die het goedje op levert!

een maat van me die dacht dat het door de hoeveelheid cafeïne kwam die erin zat icm wat anders.... Ik drink koffie en andere cafeïne houden dranken en niet te zuinig. Maar heb nooit ergens last van.

Iemand anders ook dit probleem gehad met dit soort sups?

Train nu 4x per week en gebruik alleen eiwitten en kreeg een sample bij me bestelling.

Pffff kreeg een allergische reactie ofzo van dit spul.
Kreeg in eerste instantie onwijze jeuk op mijn handen en daarna mijn armen en benen.
Tintelingen en kippenvel zal wel door de boost komen die het goedje op levert!

een maat van me die dacht dat het door de hoeveelheid cafeïne kwam die erin zat icm wat anders.... Ik drink koffie en andere cafeïne houden dranken en niet te zuinig. Maar heb nooit ergens last van.

Iemand anders ook dit probleem gehad met dit soort sups?

Haha. dat komt van de beta-alanine die er in zit.

We hebben met 3 man op de sportschool een keer die sample packs uitgeprobeerd & hadden alle 3 erg positieve reacties: Meer herhalingen, meer gewicht, minder rust tussen sets. De 1 had ook iets meer last van rusteloosheid tussen de sets als de ander en een verhoogde hartslag, maar kwa pre-workout booster werkte het voor ons prima (nog geen no-xplode ooit geprobeerd btw). Net nieuwe crack eens besteld en zondagochtend samen met m'n trainingspartner maar eens uitproberen met borst/triceps training. Ik laat wel weten hoe de nieuwe bevalt.

Ik heb crack! ook gehad met de oude formule ging daar goed op. Heb vandaag potje besteld van de nieuwe crack! ik ben benieuwd of deze nog beter is als de vorige.

Laat het wel weten

Afgelopen zondag en dinsdag getrained met de vernieuwde crack.
M'n trainingspartner en ik hadden allebei ongeveer 1-1.5 dosering gepakt. Iets meer focus tijdens het trainen en dat was het. Doe mij dus maar de oude crack (die werkte super bij beiden). Komende zondag maar eens de volle dosering proberen (45000mg geloof ik?) en kijken of dat wel werkt.

Mijn pot staat altans gwn in de kast te rotten,
Heel weinig van pumps of dergelijke gemerkt....
Smaak is ook slecht, gwn neus dicht en binnen kappen :S

Als iemand men pot wil hebben (nog 80% in de pot en in belgie) mag je die voor 20 euro hebben.
Kheb nog de oude crack.

Greetz

Terug
Naar boven