AndroidHealthClinic

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

ik druk normaal 50 kg en die middag deed ik in het laatste setje 5 aan beide kanten erbij. even kijken wat het zou doen. het lukte 10x om hem omhoog te drukken toen ik klaar was begonnen mijn armen wel ineens te tintelen :O

50 kilo :rolleyes:, denk dat jij nog lang niet met supps bezig moet zijn.

Laatst bewerkt:
Ok, normaal schrijf ik niet van dit soort reviews maar ****ing hell wat is dit een goeie booster.

Proefzakje genomen 45 min voor de training, bench ging met gemak omhoog met 5 kilo, triceps zelfde, BOR pakte ik 4 kilo zwaarder, BB curl ging 3 kilo bij, shoulder press ging ook 3 kilo bij. En kon waarschijnlijk allemaal nog wel verder verhogen maar wou het niet overdrijven.

Ook heel gefocused en euforisch voor en tijdens de training, was nog geen 10 sec klaar met een setje of ik knalde er alweer een nieuwe achteraan met extra gewicht erop.

Enige nadeel is dat mn hartslag de hoogte in ging tijdens de cardio, en dat ik na ieder setje duizelig werd.

Ik weet iig wat ik ga aanschaffen als ik klaar ben met de Cut.:D

Weet iemand trouwens hoe het zit met de gewenning? Hoe snel treed het op?

Gegroet,

Eerst een tester van dit spul geprobeerd en was vrij tevreden en besloten een pot in huis te halen.
Elke training opnieuw een super training, met bankdrukken ben ik van 100 naar 120 kilo gestegen en ook mijn biceps die al sterk waren zijn nu beesachtig sterk.
Nu op het moment is de pot bijna leeg en moet zeggen je lichaam went eraan en dan gaat de werking dus ook achteruit waardoor je hoger moet gaan doseren.
conclusie: het is een wel degelijk werkend supplement maar je moet het dan wel en dan niet gebruiken wil je de werking blijven voelen.

gr

Hebben we het over de vernieuwde of de oude crack?

Ik heb ongeveer anderhalve maand terug bij mijn bestelling van Whey Isolate bij de bodyenfitshop een sample pakje gekregen.

Deze hele dosering had ik laten oplossen in water, ik verwachtte dat het harstikke goed zou gaan helpen, maar ik heb heel erg weinig gemerkt om eerlijk te zijn."
't duurde bij mij ook even voordat het was opgelost, heb het iets van 10 minuten laten bruizen.
Misschien moet ik er maar in geloven, maar dit geval heeft bij mij totaal geen effect gehad.
Ik ben gewent aan caffeine, nu ook gestopt met het drinken van wel 6-9 energyblikjes op een dag, en drink het nu 1x per week, maar dit product heeft niet geholpen bij het trainen ]:

Ik zie soms posts over Crack dat het veel heftiger is dan BSN no-explode.
Aangezien ik zowel Crack als BSN no-expl. heb gebruikt vind ik dit hartstikke meevallen.

De effecten zijn nagenoeg hetzelfde en ze smaken alletwee erg smerig:p
Dan vraag ik me af waarom ik 40 euro neer zou leggen voor Crack(vernieuwde) als No-Explode(AVPT) hetzelfde doet alleen daar krijg je voor hetzelfde geld bijna het dubbele...

(crack 600 gram/no explode 1025 gram)

Zowel bij crack als no explode moet je steeds meer gebruiken. Als het verschil vrij klein is dan lijkt mij no explode nog steeds de beste optie.

Een vraag1: Degene die crack hebben gebruikt hebben die tijdens de training ook de neiging om steeds te gaan gapen?
Een vraag2: Waarin verschilt NOX Pump van de andere genoemde producten?

Laatst bewerkt:
Ik zie soms posts over Crack dat het veel heftiger is dan BSN no-explode.
Aangezien ik zowel Crack als BSN no-expl. heb gebruikt vind ik dit hartstikke meevallen.

De effecten zijn nagenoeg hetzelfde en ze smaken alletwee erg smerig:p
Dan vraag ik me af waarom ik 40 euro neer zou leggen voor Crack(vernieuwde) als No-Explode(AVPT) hetzelfde doet alleen daar krijg je voor hetzelfde geld bijna het dubbele...

(crack 600 gram/no explode 1025 gram)

Zowel bij crack als no explode moet je steeds meer gebruiken. Als het verschil vrij klein is dan lijkt mij no explode nog steeds de beste optie.

Een vraag1: Degene die crack hebben gebruikt hebben die tijdens de training ook de neiging om steeds te gaan gapen?
Een vraag2: Waarin verschilt NOX Pump van de andere genoemde producten?

Ja er word veel overdreven hier. Maar als ze allebei goed voor je werken ga je gewoon voor no-explode. Nox Pump werkt voor velen beter dan crack en xplode. Maar is per persoon ook verschillend.

vraag 1. Gapen doe ik vrijwel altijd tijdens een training. met of zonder NO.
vraag 2. zie boven^^

Ik ben onlangs gestart met CRACK. Het oplossen kan even duren (max 10 min) en de smaak valt mee.
Ik merk een lichte stijging van energie en kracht maar niet echt significant. Mijn focus is wel enorm gestegen en dat merk ik voornamelijk 's avonds.
Ik train soms laat (21u) owv mijn werkuren en ik kan je verzekeren dat je dan best geen CRACK inneemt. Je ligt non-stop klaarwakker in je bed..

Voor mij heeft het vooral een effect op de focus.

Ik ben onlangs gestart met CRACK. Het oplossen kan even duren (max 10 min) en de smaak valt mee.
Ik merk een lichte stijging van energie en kracht maar niet echt significant. Mijn focus is wel enorm gestegen en dat merk ik voornamelijk 's avonds.
Ik train soms laat (21u) owv mijn werkuren en ik kan je verzekeren dat je dan best geen CRACK inneemt. Je ligt non-stop klaarwakker in je bed..

Voor mij heeft het vooral een effect op de focus.

Bij(na) alle pre-workout shakes hebben dit effect. Het verschil tussen Crack en No-explode is miniem. Vind dat ik bij No-explode toch wat aggresiever aan die gewichten loopt te hengsten;). Dus No-explode doet het voor mij:)

Om maar gelijk hier in te haken n.a.v. klik, ben ik zeer tevreden over dit product.
Nadat ik een paar maanden geleden OOK per ongeluk een heel proefzakje gebruikt te hebben en bij wijze van spreken 3 dagen niet geslapen had, kocht ik mijn eerste pot en sindsdien kan ik niet zonder.

Het geeft mij een mega pomp en energie en dat al met 2 scoops!
Het is goed te drinken en mijn focus is tijdens het trainen zeer motiverend.
Ik zweet wel als een otter maar dat neem ik voor lief. Meestal gebruik ik het alleen bij benen training of bij vermoeide condities. Vlak voor het uitgaan geeft het ook een zeer stimulerende werking :)
Prijstechnisch is het een chique product maar doordat ik het niet bij elke training gebruik, goed betaalbaar. Het lichaam raakt hierdoor ook niet snel gewend aan het effect.

Slapen lukt met 2 scoops redelijk goed in tegenstelling tot NO Xplode.

Een dikke 9 als cijfer.

vernieuwde crack

de vernieuwde crack vind ik momenteel het beste NO product op de markt.
meteen toen ultralife met de nieuwe nox pump kwam heb ik deze geprobeerd en ik was eerlijk gezegd wat teleurgesteld.
ik had deze vroeger van dorian en deze leek me ook sterker dan de nieuwe.
ik had nu al een paar maand zonder NO product getraind dus het kon al niet aan gewenning liggen.
nieuwe crack 2 scoops en knallen!!!
met slapen heb ik geen probleem maar ik kan wel begrijpen dat dit bij andere mensen anders kan zijn :)

de vernieuwde crack vind ik momenteel het beste NO product op de markt.
meteen toen ultralife met de nieuwe nox pump kwam heb ik deze geprobeerd en ik was eerlijk gezegd wat teleurgesteld.
ik had deze vroeger van dorian en deze leek me ook sterker dan de nieuwe.
ik had nu al een paar maand zonder NO product getraind dus het kon al niet aan gewenning liggen.
nieuwe crack 2 scoops en knallen!!!
met slapen heb ik geen probleem maar ik kan wel begrijpen dat dit bij andere mensen anders kan zijn :)

Hey zijn ze tegenwoordig niet meer verplicht vertellen dat ze webmarketer zijn? De pro-crack posts zijn allemaal van mensen die maar heel kort al lid zijn valt me op:o

Hey zijn ze tegenwoordig niet meer verplicht vertellen dat ze webmarketer zijn? De pro-crack posts zijn allemaal van mensen die maar heel kort al lid zijn valt me op:o

ik vertel hier alleen maar eerlijk mijn ervaring eh :)
ik wil andere NO-producten niet afbreken, ik vind dat crack bij mij t beste werkt.
ik zie dat NO-xplode bij jou beter werkt, des te beter dan kom je inderdaad goedkoper uit. ik heb zelf een jaar of zo geleden NO-xplode gehad en vond het niet fantastisch.
dit zal ook wel van persoon tot persoon afhangen.
maar ik betaal liever iets meer voor iets dat bij mij wel werkt ;)

Ok, normaal schrijf ik niet van dit soort reviews maar ****ing hell wat is dit een goeie booster.

Proefzakje genomen 45 min voor de training, bench ging met gemak omhoog met 5 kilo, triceps zelfde, BOR pakte ik 4 kilo zwaarder, BB curl ging 3 kilo bij, shoulder press ging ook 3 kilo bij. En kon waarschijnlijk allemaal nog wel verder verhogen maar wou het niet overdrijven.

Er zitten 3 scoops in zon sample zakje, bedoeld voor 2 x trainen, wellicht ging je daarom zo hard. :p

ik vertel hier alleen maar eerlijk mijn ervaring eh :)
ik wil andere NO-producten niet afbreken, ik vind dat crack bij mij t beste werkt.
ik zie dat NO-xplode bij jou beter werkt, des te beter dan kom je inderdaad goedkoper uit. ik heb zelf een jaar of zo geleden NO-xplode gehad en vond het niet fantastisch.
dit zal ook wel van persoon tot persoon afhangen.
maar ik betaal liever iets meer voor iets dat bij mij wel werkt ;)

Nee heb je ook gelijk in hoor maar zijn best wel een paar web marketing bedrijven die mensen in huren om super positieve reacties te geven op hun product. Bij crack is dat ook het geval.. vandaar. Bovendien heb ik alletwee geprobeerd en ik vond crack nou niet noemenswaardig beter:o

Terug
Naar boven