AndroidHealthClinic

crack supplement ervaringen:

gekkejevrie

Cool Novice
Waardering
38
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Ik heb via via over crack te horen gekregen nu een pot gekocht week of 1.5 gebruikt ging prima
1 schep .8oz water nu een week later ivm wintersport krijg ik simpel weg de shake gewoon niet meer in me lichaam t blokeerd en krijg kok neigingen en het smaakt voor geen meter hoe zou ik dit kunnen vermengen of toch kunnen gebruiken vind t zonde om alles weg te gooien want t effect was niet normaal

op je tandjes bijten of meer water.

niet zo mauwen

Ik had ook de Crack V3 gebruikt een paar maanden terug.
Eerste weken ging nog wel, daarna werdt het inderdaad echt smerig.
Ik deed het mengen met fruitdranken zoals ice tea (zonder suiker) in een flesje, en ongeveer een minuut schudden, hierdoor lostte het helemaal op, en viel het opzich wel mee.

Gewoon drinken, wanneer je het op heb meteen een glas water naar binnen gooien, weg is de smaak ;-)

GL.

Een grote mok Douwe Egberts koffie werkt voor mij beter dan al die PRWO-troep.

Is dat nog te koop dan? Vond het altijd een super pwo maar kan hem echt nergens meer vinden

• Topic Starter Topic Starter
Haha die shake is gewoon nasty haha

Heb ondertussen wat nieuws geprobeerd 400ml melk en 2 eieren (eiwit) geen eigeel, dit gaat een stuk beter, morgen 2 scoobs proberen,

En ik vind dit ook een super pwo maar inderdaad lastig in de web shops te vinden vaak uitverkocht of niet meer leverbaar,

Crack?

Ik raad aan om het te roken of te snuiven,
Beste resultaat als je een "Bong" gebruikt.

(PS: Grapje)

Ik heb ook het probleem dat mijn shake ENORM smerig is en ik niks kan bedenken waar ik het mee kan mixen.

Tip: Met 200ml extreem koud water drinken

Ik vind dit qua smaak een redelijk lekkere pw..

Ik deed gewoon altijd een glas water, schepje crack erbij, 5 minuutjes laten staan, dan roeren zodat het oranje schuimlaagje weg is, en dan opdrinken

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 04:10 ----------

Crack?

Ik raad aan om het te roken of te snuiven,
Beste resultaat als je een "Bong" gebruikt.

(PS: Grapje)

Ik heb ook het probleem dat mijn shake ENORM smerig is en ik niks kan bedenken waar ik het mee kan mixen.

Gewoon mixen met water, snel opdrinken, en daarna nog een slok water om je bek te spoelen.
Ik vind zelf nr1 nogal smerig/sterk en ik los het altijd zo op.

Ik vind dit qua smaak een redelijk lekkere pw..

Ik deed gewoon altijd een glas water, schepje crack erbij, 5 minuutjes laten staan, dan roeren zodat het oranje schuimlaagje weg is, en dan opdrinken

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 04:10 ----------

Gewoon mixen met water, snel opdrinken, en daarna nog een slok water om je bek te spoelen.
Ik vind zelf nr1 nogal smerig/sterk en ik los het altijd zo op.

Nee sorry ik heb het geprobeerd met water...
Moest bijna kotsen.

Maar ik wilde het echt naar binnen werken,
Heb zelfs een keer het poeder alleen naar binnen gegooid..... Ga maar na hoe dat was.

Probleem is dat het vanille is, wat ik niet lust en je overal door heen proeft.

Ik ben al opzoek naar een nieuwe smaak, Maar ik vraag me af of Chocolade dus echt naar Chocolade smaakt...
ik denk namelijk dat het heel anders gaat smaken en nog smeriger zal zijn dan die vanille.

Nee sorry ik heb het geprobeerd met water...
Moest bijna kotsen.

Maar ik wilde het echt naar binnen werken,
Heb zelfs een keer het poeder alleen naar binnen gegooid..... Ga maar na hoe dat was.

Probleem is dat het vanille is, wat ik niet lust en je overal door heen proeft.

Ik ben al opzoek naar een nieuwe smaak, Maar ik vraag me af of Chocolade dus echt naar Chocolade smaakt...
ik denk namelijk dat het heel anders gaat smaken en nog smeriger zal zijn dan die vanille.

Hebben wij het dan wel over hetzelfde product ??

Crack V3 ??

Ik meen dat er van crack v3 maar 1 smaak was,

Stuur is een linkje van het product dat jij bedoelt.

Nee ik heb het niet over Crack sorry :P
verkeerd begrepen.

Mijn probleem heeft niks met Crack te maken ik maak zelf wel een topic een keer.
Toch bedankt.

Laatst bewerkt:
Haha pwo shakes zijn met watergewoon vies, ik heb gister met melk en eieren(alleen ei wit) geprobeerd dat ging stukke beter,

Hoelang laten jullie de shake staan ik denk dat ik m te snel opdribk omdat er nog witte stukjes in dwalen...

Haha pwo shakes zijn met watergewoon vies, ik heb gister met melk en eieren(alleen ei wit) geprobeerd dat ging stukke beter,

Hoelang laten jullie de shake staan ik denk dat ik m te snel opdribk omdat er nog witte stukjes in dwalen...

dat zeg je nu , je hebt blijkbaar nog geen unleash V.3 gehad
w1wlls.jpg

hahaha koning,

je vind pwo met water vies, dus daarom doe je het met melk en rauwe eieren.. dat volg ik niet helemaal

Haha want jullie denken dat is helemaal niet lekker,

Nee snap dat t verstandiger met water is maar dat krijg ik gewoon niet weg

Terug
Naar boven