MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag,
-deadlift 5x3x180 3x2x200
-box squat 3x10x120
-squat atg 5x5x100

dat was het weer voor vandaag

progressie 10feb tot 3april
(met filters om beide pics)
halfway there
64757632-1096-4A1B-85B5-8562A3367444.png

23E0B455-1982-4E3D-B712-70FA69E19C7E.jpeg

Wat reepjes ingeslagen om de gewone koekjes en chips een tijdje te vervangen.
op naar 8%!
image.jpg

Eet je niet liever volwaardige producten (groente, fruit) i.p.v. repen?

Zelf vind ik dat meer vullen en bevat minder kcal.
Toch wel, dit is vooral voor in de nacht, dan sta ik nogal eens vaak ongepland op om iets te eten tegen de honger. Vaak uit zicht dit in meerdere koeken (geen eetaanval ofzo, maar toch weer net genoeg om op mijn kcal budget te wegen)

Toch wel, dit is vooral voor in de nacht, dan sta ik nogal eens vaak ongepland op om iets te eten tegen de honger. Vaak uit zicht dit in meerdere koeken (geen eetaanval ofzo, maar toch weer net genoeg om op mijn kcal budget te wegen)

Hmm... Al eens een goede pre-bed maaltijd geprobeerd?

Als je inderdaad van die cravings hebt zijn dat soort repen wel een goed alternatief!

inhaaltraining

-OHP 5x5x62,5
-bench 5x5x132,5
-deadlift 3x5x185
-squat 5x5x145

training ging vlot, weinig pijntjes en kracht was ok. Vanmorgen wel weer wat zwaarder op de weegschaal dus kcas tellen moet toch wel iets strikter.

overall happy, weekend vieren met een flesje cava vandaag, eerste alcohol sinds start van de cut.
image.jpg

Training pull

-BOR 5x5x112,5
-pull up 5xBW/+10/+20/+25/+25
-EZ curl 10x40/50/50/50
-DB row 5x75/80/80
-chin up 10/12/9/4

beetje hung over van gisteren, alcohol weer aan de kant tot eind deze maand :)

Pittige db rows en pullups :o

DB van 80 kg? Que? 2 x 40kg zeker?

Voor rows, farmer walks enzo is het wel fijn die dumbells zo te laden, dumbell presses zijn echt vervelend om te doen met een lange 30mm dumbell

Ik heb schijven van 7.5kg. Dan raak ik tot net boven de 60kg. En dat is nog geschikt voor een DB press.

Ik heb schijven van 7.5kg. Dan raak ik tot net boven de 60kg. En dat is nog geschikt voor een DB press.
Die heb ik een hele tijd gezocht, kon ik nergens vinden buiten bij vidaXL (bol.com) de bestelling is daar 3x misgelopen en toen heb ik het maar op gegeven :)

Iron masters zijn ook relaxed maar alleen rete duur of je moet 2e hands een leuk dealtje tegen komen 😉

Iron masters zijn ook relaxed maar alleen rete duur of je moet 2e hands een leuk dealtje tegen komen 😉
Ja die zou ik heel graag hebben, dan vlogen hier alle losse dumbells buiten. Bespaard een hoop plaats :)
mja, Budgetair gezien de komende jaren nog geen optie :(

Terug
Naar boven