- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat reepjes ingeslagen om de gewone koekjes en chips een tijdje te vervangen.
op naar 8%!
![]()
Toch wel, dit is vooral voor in de nacht, dan sta ik nogal eens vaak ongepland op om iets te eten tegen de honger. Vaak uit zicht dit in meerdere koeken (geen eetaanval ofzo, maar toch weer net genoeg om op mijn kcal budget te wegen)Eet je niet liever volwaardige producten (groente, fruit) i.p.v. repen?
Zelf vind ik dat meer vullen en bevat minder kcal.
Toch wel, dit is vooral voor in de nacht, dan sta ik nogal eens vaak ongepland op om iets te eten tegen de honger. Vaak uit zicht dit in meerdere koeken (geen eetaanval ofzo, maar toch weer net genoeg om op mijn kcal budget te wegen)
Jup, altijd vlak voor het slapen 500gr kwark en 50gr pindas, toch een paar uurtjes later super veel honger.Hmm... Al eens een goede pre-bed maaltijd geprobeerd?
en sommigen zijn ook wel gewoon heel lekkerAls je inderdaad van die cravings hebt zijn dat soort repen wel een goed alternatief!

Ja die hakten er wel in, al denk ik dat bij de db rows de uitvoering wel wat zo-zo was
Nope, heb redelijk lange 30mm dumbell stangen, daar zet ik dan 4 schijven van 15 op +nog extra als het goed aanvoelt
Nope, heb redelijk lange 30mm dumbell stangen, daar zet ik dan 4 schijven van 15 op +nog extra als het goed aanvoelt
Voor rows, farmer walks enzo is het wel fijn die dumbells zo te laden, dumbell presses zijn echt vervelend om te doen met een lange 30mm dumbell
Voor rows, farmer walks enzo is het wel fijn die dumbells zo te laden, dumbell presses zijn echt vervelend om te doen met een lange 30mm dumbell
Die heb ik een hele tijd gezocht, kon ik nergens vinden buiten bij vidaXL (bol.com) de bestelling is daar 3x misgelopen en toen heb ik het maar op gegevenIk heb schijven van 7.5kg. Dan raak ik tot net boven de 60kg. En dat is nog geschikt voor een DB press.

Ja die zou ik heel graag hebben, dan vlogen hier alle losse dumbells buiten. Bespaard een hoop plaatsIron masters zijn ook relaxed maar alleen rete duur of je moet 2e hands een leuk dealtje tegen komen 😉