Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

668584B5-BEB8-4B8D-A8FF-170FA27BA07A.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Ochtendshape @99,4
schiet niet echt op. Mss kcals iets verlagen met al dat stilzitten
22D42EAF-D854-4704-8064-8BDAB2044AAF.jpeg

Foto’s komen er voortaan om de week want het schiet niet echt op :)
toch iets meer vet als gedacht/gehoopt. Ik had ergens in mijn hoofd zitten op 2 weken ripped te staan. Onmogelijk natuurlijk. Tegen dit tempo nog wel een heel stuk langer. Mja Wekelijks zal wel voldoen.
seffens pull training, goed geslapen vannacht dus heb er wel zin in.

Dagelijks wordt het inderdaad lastig verschil te zien. 2 weken in bodybuilding is al helemaal niks. Misschien als je flink tren erin knalt en 2000 kcals onder behoefte gaat zitten + flinke dosis T3 en/of DNP.

Op een relatief normale en gezonde manier, lastig :p

Dagelijks wordt het inderdaad lastig verschil te zien. 2 weken in bodybuilding is al helemaal niks. Misschien als je flink tren erin knalt en 2000 kcals onder behoefte gaat zitten + flinke dosis T3 en/of DNP.

Vroeger wel eens ooit gecut met dnp+tren, dat ging echt hard. Soms verwacht ik dezelfde resultaten met een hoop minder producten en dat mond dan weer uit in een teleurstelling :)
mja, voel mij wel een stuk gezonder nu :)

Je verwachtingen bijstellen dus, gewoon op een gezonde manier doen en niet te snel willen :)

Training

-lat pull breed 3x10x90
-BOR 5x5x110 2de set liep er iets fout, pijnscheut linkerarm. Afgemaakt met straps
-lat pull smal 5x90/100/110/120

te veel pijn linkerarm. Curls zijn voor een andere dag.

Training

-lat pull breed 3x10x90
-BOR 5x5x110 2de set liep er iets fout, pijnscheut linkerarm. Afgemaakt met straps
-lat pull smal 5x90/100/110/120

te veel pijn linkerarm. Curls zijn voor een andere dag.
Verstandige beslissing. Hoop voor je dat het niet al te ernstig is en snel weg trekt.

Leuke zweet stack

Geen training vandaag, arm voelt nog niet goed (wel stukken beter dan gisteren)
Beetje mealprep dan maar, voor de rest niet veel te melden vandaag
:wave:
557E0AC7-631C-4502-ABB9-AD4FE00068EE.jpeg

Ziet er maar droge prut uit :p

Terug
Naar boven