- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch beetje tegenvallende training, had gehoopt 160kg bench te halen, maar met het nieuwe bankje is het even wat wennen, een iets andere hoogte dan mijn vorige
Ik las het idd. Komt welToch beetje tegenvallende training, had gehoopt 160kg bench te halen, maar met het nieuwe bankje is het even wat wennen, een iets andere hoogte dan mijn vorige

Was een fail

maar met het nieuwe bankje is het even wat wennen, een iets andere hoogte dan mijn vorige
Deze nieuwe warrior bench is best breed, toch stukje breder als mijn vorige LAUD bench. Het frame is gewoon zo massief dat het op foto niet zo breed oogt denk ik
Dan zit ik op het moment zelf zonder, en zou toch graag blijven trainen. Anders zou inderdaad wel alles buiten de dumbellstangen vervangen worden door 50mmzou je het niet aandurven om alles te gaan verkopen? zou zelf het liefst met 50mm materiaal werken.
I know200 test en 200 mast is niet echt een cruise te noemen hoor![]()
maar lager wil ik niet graag gaan tijdens een cut, anders schiet er straks niks meer over 
Test en mast voel ik mij goed en gezond op. Tren is een no-go voor mij daar veranderd mijn gedrag nogal door (snel gepikeerd door de slapeloosheid) deca vind ik niets, orals wil ik voorlopig niet meer en voor de rest weer ik zo niks leuksPrima recept om mee te cutten, dat is zeker. Waarom overigens 500 mast in de bulk? Zou zelf een ander middel kiezen om toe te voegen aan mijn stack in de bulk.
Meer test

Mss wel een gram test zonder mast als volgende kuur, oestrogene bijwerkingen heb ik toch niet als mijn vp laag genoeg is