XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
Training:

werksets
-squat 5x5x150
-bench press 3x110/130/140 1x150 1x157,5(fail). 5x130

Schoon gewicht verzet

Bench:eek:

zou je het niet aandurven om alles te gaan verkopen? zou zelf het liefst met 50mm materiaal werken.

zou je het niet aandurven om alles te gaan verkopen? zou zelf het liefst met 50mm materiaal werken.
Dan zit ik op het moment zelf zonder, en zou toch graag blijven trainen. Anders zou inderdaad wel alles buiten de dumbellstangen vervangen worden door 50mm

Pull

-lat pulley breed 8x70/90/90
-BOR 5x5x115 (PR)
-hammer curls 4x10x20
-T-bar row 8x70/85/95/100

vanmorgen een iomax genomen, training ging super vlot daardoor. Ik heb mezelf wel in moeten houden omdat mijn hart precies nogal tekeer ging.

stack op het moment: 200mg test e, 200mg maste en 1iomax

zodra in op een goed laag vp sta ga nog eens een kuurtje doen.
(denk 10weken 500mg teste+500mg maste cleanbulk)

200 test en 200 mast is niet echt een cruise te noemen hoor :p

Prima recept om mee te cutten, dat is zeker. Waarom overigens 500 mast in de bulk? Zou zelf een ander middel kiezen om toe te voegen aan mijn stack in de bulk.

Prima recept om mee te cutten, dat is zeker. Waarom overigens 500 mast in de bulk? Zou zelf een ander middel kiezen om toe te voegen aan mijn stack in de bulk.
Test en mast voel ik mij goed en gezond op. Tren is een no-go voor mij daar veranderd mijn gedrag nogal door (snel gepikeerd door de slapeloosheid) deca vind ik niets, orals wil ik voorlopig niet meer en voor de rest weer ik zo niks leuks

Shredded en high test echt serieus goeie combi!

Heb iomax toch eens moeten opzoeken. Nog nooit van gehoord... niet raar dat je hartkloppingen kreeg :cool:

Terug
Naar boven