Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Hoe oud/jong ben je ? Voor het complete beeld.
31.
1ste kuur op mijn 17de, vanaf mijn 19de was het de ene kuur na de andere. Niet echt blast/cruise maar meer blast/blast zonder goede resultaten want op stap gaan stond op nummer 1. Veel jaren aangekloot en het heel vaak, heel dom en koppig aangepakt.
Heel veel geluk gehad dat ik er niets aan heb over gehouden (voor zover ik nu weet maar sinds ik kinderen heb zit er de angst wel in)

31.
1ste kuur op mijn 17de, vanaf mijn 19de was het de ene kuur na de andere. Niet echt blast/cruise maar meer blast/blast zonder goede resultaten want op stap gaan stond op nummer 1. Veel jaren aangekloot en het heel vaak, heel dom en koppig aangepakt.
Heel veel geluk gehad dat ik er niets aan heb over gehouden (voor zover ik nu weet maar sinds ik kinderen heb zit er de angst wel in)
Kloppen je stats in je profiel?

• #2.003
Jup zal wel ongeveer kloppen, op het moment meer richting de 108/110 kg maar goed vochtig vanwege fel wisselende zout-inname
Okay, dus VP zal daardoor ook wel iets hoger liggen.
Ben je tevreden?
Na 12 jaar lang kuren met een lengte van 1,85 op een gewicht van 109kg en een VP van 16/17% op dit moment?

• #2.005
Ben je tevreden?
Na 12 jaar lang kuren met een lengte van 1,85 op een gewicht van 109kg en een VP van 16/17% op dit moment?
Het moment dat ik tevreden was stopte ik ermee. Maar ik heb wel een goed buff fysiek, met op sommige punten goede kracht stats, die ik ook kan aantonen.
Niet slecht voor iemand die chronisch ziek is lijkt me. Genoeg die zielig zitten weg te kwijnen met een medrol-hoofd

dus ik denk dat ik het wel best goed doe. Op veel vlakken

Laatst bewerkt:
Hahahahha komt gargamel weer stoer doen met zijn kutfysiek.

Gewoon goed fysiek opgebouwd hoor @chrash

• #2.007
Ben je tevreden?
En vocht is geen vet hee, is er op 2 daagjes vanaf, dat gaat met vet niet
15% is zeer realistisch

• #2.008
@Snuff-Sann
je mag gerust proberen af te maken wat je wilt starten hoor.

dus ik denk dat ik het wel best goed doe. Op veel vlakken
Als jij dat vind na 12 jaar kuren.
Ik ben ook tevreden met mijn fysiek, ben 21 jaar ouder dan jij, weeg 107kg met een vp van 15%, heb 1 jaar mislukt lopen kuren, heb al jaren geen roids meer aangeraakt.

Damn 17 jaar, wat was destijds je kuur, ben wel benieuwd?
Je hebt echt een goed fysiek hoor @chrash kan je zeker tevreden mee zijn

• #2.012
Als jij dat vind na 12 jaar kuren.
Ik ben ook tevreden met mijn fysiek, ben 21 jaar ouder dan jij, weeg 107kg met een vp van 15%, heb 1 jaar mislukt lopen kuren, heb al jaren geen roids meer aangeraakt.
Jij bent stukken dikker snuff en een stuk langer, ik heb de foto’s nog van je “peak” kuur fysiek met die puppy erop. Jij komt niet in de buurt

• #2.013
  • #2.014
@Snuff-Sann de andere foto’s waar je met je gezicht geblurred staat langs mensen die wel trainen kent ook nog iedereen. Lachwekkend en zielig. Stap uit je waan-wereldje.

Jij bent stukken dikker snuff en een stuk langer, ik heb de foto’s nog van je “peak” kuur fysiek met die puppy erop. Jij komt niet in de buurt
Dikker ben ik zeker niet, door mijn lengte wel een leaner look. Foto was van 8 jaar geleden. Jij kent mijn huidig fysiek niet, ik weet wel dat ik niet voor jou onder doe.
Vraag jezelf eens af wie er nu meer resultaat geboekt heeft. Jij als 31 jarige die al 12 jaar lang kuurt of ik als 52 jarige die enkele jaren gekuurt heeft en nu zonder verder is gegaan. Ik denk dat ik dat antwoord wel weet. Groetjes.

• #2.016
Dikker ben ik zeker niet, door mijn lengte wel een leaner look. Foto was van 8 jaar geleden. Jij kent mijn huidig fysiek niet, ik weet wel dat ik niet voor jou onder doe.
Vraag jezelf eens af wie er nu meer resultaat geboekt heeft. Jij als 31 jarige die al 12 jaar lang kuurt of ik als 52 jarige die enkele jaren gekuurt heeft en nu zonder verder is gegaan. Ik denk dat ik dat antwoord wel weet. Groetjes.
Veel blabla en geroep maar 0,0 bewijzen. Alleen maar praatjes

Post aub een foto van je fysiek, je maakt me erg nieuwsgierig

Terug
Naar boven