- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders heb je mijn gegevens 😄Ik krijg dit weekend het resultaat al, dus met een beetje geluk moet ik helemaal niet in quarantaine (buiten dit weekend gezien)
Lang geleden dat ik nog eens iets in mijn neus heb gehad
![]()

Dan laten ze mij thuis niet meer binnen

Not sure if Sanca te vroeg vader is geworden or if België gewoon ongelooflijk lang formeertJe bent wel iets te vroeg vader geworden aangezien ze in het regeerakkoord gingen bekijken of het vaderschapsverlof verlengd kon worden.![]()

We hebben sinds deze week wel een regeringNot sure if Sanca te vroeg vader is geworden or if België gewoon ongelooflijk lang formeert![]()
2020 moet niet gekker wordenWe hebben sinds deze week wel een regering
denk ik
?
Het gênante is wel dat ze door gebrek aan regering beter door de vorige crisis zijn gerold dan Nederland.Not sure if Sanca te vroeg vader is geworden or if België gewoon ongelooflijk lang formeert![]()
Mijn afdeling draait ook het beste als we geen leidinggevende hebben.Het gênante is wel dat ze door gebrek aan regering beter door de vorige crisis zijn gerold dan Nederland.
Dan laten ze mij thuis niet meer binnen
Werkt wegdrinken ook?

En dat ruim binnen de 500 dagenWe hebben sinds deze week wel een regering
denk ik
?

Helemaal waar ....Mijn afdeling draait ook het beste als we geen leidinggevende hebben.
ThnxChrash : succes. Laten we hopen dat je geen corona hebt.
Als je het wel hebt,regel voor onze piraat dan vrij...kan ie ook effe bij slapen...zal em goed doen 😉

Je hebt t slecht voor elkaar, vriend

Als we nog eens op hotel gaan of festival doen en de kinderen zijn niet in de buurt mag het in principe wel van haar

)Jammer maar helaas wel ja, wel 2 keer een half jaar gestopt vanwege gezondheidsklachten. Cruise-dosis zet ik het laatste jaar/2 jaar wel met insuline naaldjeGoed om te zien dat er geen Corona is gedetecteerd.
Wilde even wat vragen als je dat goed vindt. Gisteren vertelde je al 12 jaar de groene naald te gebruiken.
Betekent dit dat je al 12 jaar kuurt?
Hoe oud/jong ben je ? Voor het complete beeld.Jammer maar helaas wel ja, wel 2 keer een half jaar gestopt vanwege gezondheidsklachten. Cruise-dosis zet ik het laatste jaar/2 jaar wel met insuline naaldje