Hoe hoog de koorts?
Anyway, om je vraag te beantwoorden:
Er is wel een verschil imo tussen je overhead press sterker maken en je schouders sterker maken. Als je de overhead press goed doet, brace je je lats, is je core tight, zelfs spanning op je glutes. Hierna begin je echt te pressen vanuit je schouders maar boven je hoofd zijn het vooral de triceps en de traps die locken. Daarnaast blijft de gehele tijd je upperback meehelpen als stabilisator.
Dit houdt dus in dat "assistance presses" niet altijd het antwoord zijn voor een betere overhead. Wel voor sterkere schouders mind you. Dus als het vooral gaat om sterkere schouders is assistance presses (db press varianten, incline press varianten, Savickas press, Koklov press en vooral veel paused werk op incline/seated press) wel een goede optie, omdat het massa bouwt en brute kracht. Ik denk alleen dat dat bij jou niet het probleem is.
In jou geval zou ik vooral meer volume maken op de overhead press zelf. En dan geen 5x10 en/of pomp werk tot near fail, maar snelle, technisch goede reps op 60-80%. Wat je zou kunnen doen is op je overhead dag geen rep out maken, maar je 5/3/1 sets zo hard mogelijk doen, gevolgd door terug te gaan. Dus bijvoorbeeld:
5x 20kg
5x 40kg
5x 50kg
5x 65kg (normaal je rep out)
5x 50kg
5x 40kg (of eventueel hier WEL je rep out doen als je per sé volgepompt wil zijn)
Een andere optie is om op je bench dag 5x5 te doen op strict press na je bench, @ +-60-70% van je 5rm.
Daarnaast zou ik echt way minder (chest) press werk doen. Bij je training de 29e zie ik 9 werksets press, waarvan 7 redelijk zwaar/tot near faillure. Dit is best een hoog volume als je 2x per week presses doet. Zeker als dit volume bestaat uit "heftige" oefeningen als cgbp en dips (zeker @ +100kg bw). Ik zou eerder het minimale doen op je bench (je 5/3/1 sets + eventueel nog 1x per week db press of dips als assistance voor them chesticles) en dan de focus leggen op overhead.
Ennn je kan beter meer bovenrug werk doen. Ik zou graag meer pull ups en row varianten zien. Voordat je nu direct 140kg op de bar laad en barbell rows gaat doen; ik heb het hier meer over lichte pulls (pull ups, bw rows, band pull aparts, band rows, etc.). Zeker band werk en/of lichte rows zijn ideaal tussen je press assistance. Bijv. 2 pull ups tussen elke set presses telt aardig op!