Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

@Snuff-Sann is, as we speak een foto aan het nemen en zal hem binnen enkele ogenblikken hier plaatsen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Die foto komt er nooit, en hij weet zelf ook wel waarom

@Snuff-Sann stop nu ook maar meteen met kuur advies geven, je hebt jezelf weeral genoeg voor schut gezet

Het zou natuurlijk ook wel janken zijn wanneer iemand half-natty er beter bij zou staan..:"roflol:

Maar ik zie een foto battle wel zitten:popcorn:

@Snuff-Sann ga je nou echt alleen maar naar @chrash zn kuurverleden vragen om hem vervolgens de grond in te trappen. Zielig ventje ben je.
Iedereen bewandelt op zijn manier de weg naar zn eigen ideale fysiek of krachtstats.

• #2.027
FB_IMG_1601733655773.jpg

Ik voelde me maar ecto naast crash :(

• #2.032
  • Heart
Waarderingen: vntl
  • #2.036
Dikker ben ik zeker niet, door mijn lengte wel een leaner look. Foto was van 8 jaar geleden. Jij kent mijn huidig fysiek niet, ik weet wel dat ik niet voor jou onder doe.
Vraag jezelf eens af wie er nu meer resultaat geboekt heeft. Jij als 31 jarige die al 12 jaar lang kuurt of ik als 52 jarige die enkele jaren gekuurt heeft en nu zonder verder is gegaan. Ik denk dat ik dat antwoord wel weet. Groetjes.

post eens een foto van je huidige shape?

• #2.040
morgen de hele dag online les, bureau in de fitness gezet, dus lekker trainen tijdens de les. Stuk minder ziek vandaag, alleen neus zit nog dicht. nog geen gekke dingen morgen.

Terug
Naar boven