- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Crash heeft genoeg foto's gepost en zelfs een blinde kan nog zien dat hij een stuk buffer is dan snuffie op zijn hoogtepunt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crash heeft genoeg foto's gepost en zelfs een blinde kan nog zien dat hij een stuk buffer is dan snuffie op zijn hoogtepunt.
Pannenkoeken!
Crash hoeft niks te posten, die hebben we genoeg gezien. De man met praatjes moet een foto plaatsen, ben echt zeer benieuwd
We hebben zijn fotos al gehad, staat hij nietHet zou natuurlijk ook wel janken zijn wanneer iemand half-natty er beter bij zou staan..:"roflol:
Maar ik zie een foto battle wel zitten![]()

Dat gevoel was best wel wederzijds

Dat gevoel was best wel wederzijds
ik denk (weet zeker) ondanks dat ik een stuk hoger VP sta mij zowat kon verschuilen achter jou![]()
Ik heb echt een stoornis denk ikDat gevoel was best wel wederzijds
ik denk (weet zeker) ondanks dat ik een stuk hoger VP sta mij zowat kon verschuilen achter jou![]()

Ja legt de lat in ieder geval wel extreem hoog
als ik ooit dezelfde stats haal over (hopelijk) een aantal jaren ben ik heel tevreden.Dikker ben ik zeker niet, door mijn lengte wel een leaner look. Foto was van 8 jaar geleden. Jij kent mijn huidig fysiek niet, ik weet wel dat ik niet voor jou onder doe.
Vraag jezelf eens af wie er nu meer resultaat geboekt heeft. Jij als 31 jarige die al 12 jaar lang kuurt of ik als 52 jarige die enkele jaren gekuurt heeft en nu zonder verder is gegaan. Ik denk dat ik dat antwoord wel weet. Groetjes.
nee je bent gewoon dik
Kijk eens in de spiegel!