- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja die begint wat in te kakken, gaat altijd tijdelijk minder tijdens een deficit,wordt eens tijd dat ik jouw aanmoedig tijdens benchen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die begint wat in te kakken, gaat altijd tijdelijk minder tijdens een deficit,wordt eens tijd dat ik jouw aanmoedig tijdens benchen![]()
Da dorpje eindhoven naast ons zeker?
Tag jij weer jezelf he hedde da wel door
niet meer hetzelfde sinds Arnold er niet meer is...
Sorry kerel , vat het niet persoonlijk op he 🤣🤓.
Vroegâh kon dat wellicht nog, nu ze allemaal hiptrusts doen weten ze wat de kleurtjes betekenen.Schijven van 10 gebruiken met squatten , als er dan een stukje of 6/7 (per kant) aanhangen willen ook de vrouwtjes nog wel eens meekijken.😝
Is wel zo, de enige die het interesseert doen zelf ook serieuze dingen, die zijn niet snel onder de indruk.
Volgens een aantal vrouwen van dit forum moet je gewoon jezelf zijn. Heb je dat al geprobeerd? Wellicht is dat je probleem.
Die vrouwen van dit forum zeggen all kinds of bullshit.Volgens een aantal vrouwen van dit forum moet je gewoon jezelf zijn. Heb je dat al geprobeerd? Wellicht is dat je probleem.
Vroegâh kon dat wellicht nog, nu ze allemaal hiptrusts doen weten ze wat de kleurtjes betekenen.
Als ik dat zou doen was ik nu nog een manneke met overgewicht en een jommekes kapsel dat vrolijk accordeon zat te spelen op het zoldertje van mijn ouders. Hoe Nobel het ook klinkt, hoe lief het ook bedoeld is van de leden die dat advies geven, het werkt gewoon voor bepaalde doelen (poes) nietVolgens een aantal vrouwen van dit forum moet je gewoon jezelf zijn. Heb je dat al geprobeerd? Wellicht is dat je probleem.
Er is zeker gelijkwaardigheid tussen de seksen.Die vrouwen van dit forum zeggen all kinds of bullshit.
Die vrouwen van dit forum zeggen all kinds of bullshit.
Precies. Vrouwen die advies geven over vrouwenAls ik dat zou doen was ik nu nog een manneke met overgewicht en een jommekes kapsel dat vrolijk accordeon zat te spelen op het zoldertje van mijn ouders. Hoe Nobel het ook klinkt, hoe lief het ook bedoeld is van de leden die dat advies geven, het werkt gewoon voor bepaalde doelen (poes) niet

Sommigen plaatsen foto's van hun sixpack met daaronder de text dat je niet moet oordelen over uiterlijk.
Jezelf zijn? Nah, dat lijkt me niet wenselijk.Volgens een aantal vrouwen van dit forum moet je gewoon jezelf zijn. Heb je dat al geprobeerd? Wellicht is dat je probleem.
Als je geweldig bent kan je gewoon jezelf zijn hoor.Als ik dat zou doen was ik nu nog een manneke met overgewicht en een jommekes kapsel dat vrolijk accordeon zat te spelen op het zoldertje van mijn ouders. Hoe Nobel het ook klinkt, hoe lief het ook bedoeld is van de leden die dat advies geven, het werkt gewoon voor bepaalde doelen (poes) niet
Als je dat al bent is het ook allemaal het probleem niet neeAls je geweldig bent kan je gewoon jezelf zijn hoor.
Heb ik ooit in de wandelgangen vernomen.

Als je geweldig bent kan je gewoon jezelf zijn hoor.
Heb ik ooit in de wandelgangen vernomen.
Correctie: Als je geweldig bent in de ogen van vrouwen kan je jezelf zijn, als je doel is indruk op vrouwen te maken (lees ook even verder over de pauwenstaart):Als je dat al bent is het ook allemaal het probleem niet nee![]()