XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Tag jij weer jezelf he hedde da wel door

7D699683-C9D6-4308-B843-A83A5418CF72.gif

Schijven van 10 gebruiken met squatten , als er dan een stukje of 6/7 (per kant) aanhangen willen ook de vrouwtjes nog wel eens meekijken.😝
Vroegâh kon dat wellicht nog, nu ze allemaal hiptrusts doen weten ze wat de kleurtjes betekenen.
Interesseert ze voor 99% ook minder dan niks.
Is wel zo, de enige die het interesseert doen zelf ook serieuze dingen, die zijn niet snel onder de indruk.

Het contrast is altijd goed voor de reflectie en relativering: ik blij dat ik een repje of blokje meer heb, niemand die het dan ook maar ene fk interesseert, dan weet je ook weer dat je het uiteindelijk voornamelijk, of zelfs alleen maar, voor jezelf doet.

Vroegâh kon dat wellicht nog, nu ze allemaal hiptrusts doen weten ze wat de kleurtjes betekenen.

die vrouwen in mijn leeftijdscategorie (20+-) zijn nog niet zo kritisch, die glijden er al vanaf als ze een strakke borstkas zien met getrainde armen😝.

• #2.093
Volgens een aantal vrouwen van dit forum moet je gewoon jezelf zijn. Heb je dat al geprobeerd? Wellicht is dat je probleem.
Als ik dat zou doen was ik nu nog een manneke met overgewicht en een jommekes kapsel dat vrolijk accordeon zat te spelen op het zoldertje van mijn ouders. Hoe Nobel het ook klinkt, hoe lief het ook bedoeld is van de leden die dat advies geven, het werkt gewoon voor bepaalde doelen (poes) niet

Die vrouwen van dit forum zeggen all kinds of bullshit.
Als ik dat zou doen was ik nu nog een manneke met overgewicht en een jommekes kapsel dat vrolijk accordeon zat te spelen op het zoldertje van mijn ouders. Hoe Nobel het ook klinkt, hoe lief het ook bedoeld is van de leden die dat advies geven, het werkt gewoon voor bepaalde doelen (poes) niet
Precies. Vrouwen die advies geven over vrouwen :roflol::roflol:

GEWOON JEZELF ZIJN DAN KOMT HET ALLEMAAL GOED 👍👍

Als je geweldig bent kan je gewoon jezelf zijn hoor.

Heb ik ooit in de wandelgangen vernomen.

• #2.099
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven