XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Correctie: Als je geweldig bent in de ogen van vrouwen kan je jezelf zijn, als je doel is indruk op vrouwen te maken (lees ook even verder over de pauwenstaart):

Ik spot vooral twee kanten...

Het binnenhalen
Aan de ene kant heb je de football captain (brede schouders, goed uiterlijk etc.) gast die alle chickies aan zijn lansje prikt. Deze dude zal het beste scoren in de sportschool, cafes, festivals en highschool parties. De andere dudes zijn minder en hebben dus op basis van hoeveel ze minder zijn extra moeite om de andere sekse aan de haak te slaan.

Het behouden
Schoolvoorbeeld zijn toch wel die highschool captains + mooiste meisje van de klas stelletjes die op den duur uit elkaar gaan omdat hoe goed hij ook was in die ene wedstrijd - in het werkende leven was hij niet zo succesvol of indrukwekkend. Vrouwen zijn puntje bij paaltje toch op zoek naar dezelfde sociale status of een trede daarboven. Allemaal over het algemeen gezien natuurlijk, maar dit komt naar voren in de meeste studies.

Golden combo is dus: fit, knap en succesvoller dan de dame tegenover je, maar vooral dat laatste weegt het zwaarst op de lange termijn ;)

Te gay voor woorden dat ik hierop reageer, maar ik denk serieus dat houding en zelfvertrouwen veel uitmaakt. Dat merk ik vooral omdat ik als "single jonge gast" altijd tamelijk hopeloos was (op enkele gelukjes na) bij de vrouwen, terwijl ik als oudere (en niet meer single) dude veel meer aanspraak heb. Volgens mij JUIST omdat ik er niet naar zoek, geen f**k geef (heb er toch niks aan, heb een vriendin) en niet zo desperate lijk. En ik ben er alleen maar lelijker op geworden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
5/3/1 session
Date: Thursday, 8 October 2020
Duration: 00:45:55

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 150.0
✔︎ 3 x 150.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 3 x 170.0
✔︎ 3 x 190.0
✔︎ 5 x 210.0

deadlift single reps
✔︎ 1 x 230.0
✔︎ 1 x 240.0
✔︎ 1 x 255.0

cava en deads, all time PR, na de cut op naar 260, zit er dik in
873B0173-EECF-40CF-9C82-FB8C6EEC97F9.jpeg

Te gay voor woorden dat ik hierop reageer, maar ik denk serieus dat houding en zelfvertrouwen veel uitmaakt. Dat merk ik vooral omdat ik als "single jonge gast" altijd tamelijk hopeloos was (op enkele gelukjes na) bij de vrouwen, terwijl ik als oudere (en niet meer single) dude veel meer aanspraak heb. Volgens mij JUIST omdat ik er niet naar zoek, geen f**k geef (heb er toch niks aan, heb een vriendin) en niet zo desperate lijk. En ik ben er alleen maar lelijker op geworden.

Ze zullen ongetwijfeld voor je in de rij staan ja.

Ze zullen ongetwijfeld voor je in de rij staan ja.

kwestie van je grenzen laag genoeg stellen bro ;) maar ben nu al tijdje gelukkig met mijn vriendin (geen idee of zij ook gelukkig is, ik hoop het). Bij mij kunnen ze wel hakken aan doen als we samen op stap gaan :)

kwestie van je grenzen laag genoeg stellen bro ;) maar ben nu al tijdje gelukkig met mijn vriendin (geen idee of zij ook gelukkig is, ik hoop het). Bij mij kunnen ze wel hakken aan doen als we samen op stap gaan :)

Ja dat is wel een voordeel ja.
Hoe doen dikke mensen 'het' eigenlijk?Laat je haar bovenop je zitten of kom je dan niet diep genoeg in haar? Doggy denk ik? Jij bovenop is wss uitgesloten. Kan zij je pik wel zien?

Ja dat is wel een voordeel ja.
Hoe doen dikke mensen 'het' eigenlijk?Laat je haar bovenop je zitten of kom je dan niet diep genoeg in haar? Doggy denk ik? Jij bovenop is wss uitgesloten. Kan zij je pik wel zien?

Sowieso haar bovenop. Als je dan bezwijkt aan een hartaanval kan ze direct doorgaan met de reanimatie! Ze zei me laatst dat mn piemeltje best mee viel... ik zou het niet weten inderdaad, al jaren niet gezien. Ik heb maat 46 en zelfs mijn tenen zijn me vreemd!

Sowieso haar bovenop. Als je dan bezwijkt aan een hartaanval kan ze direct doorgaan met de reanimatie! Ze zei me laatst dat mn piemeltje best mee viel... ik zou het niet weten inderdaad, al jaren niet gezien. Ik heb maat 46 en zelfs mijn tenen zijn me vreemd!

Doet ze ook anaal?

5/3/1 session
Date: Thursday, 8 October 2020
Duration: 00:45:55

Warmup sets Dead Lift
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 150.0
✔︎ 3 x 150.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 3 x 170.0