Het ligt er maar net aan welk pakket je afgesproken had.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ligt er maar net aan welk pakket je afgesproken had.
M'n vriendin is Aziatisch en heeft nog geen kinderen gekregen, als je niet voorzichtig bent heb je ook "oe oe" in het goede gat man...
Aaa aaaaaa mag ik nooit aanhoren :s
Zij wel?
Ze heeft wel een dikke duim

Geef eens verhalen ipv vage verwijzingen waar iedereen al weet waar het over gaat aub. Het forum dankt je.
Geef eens verhalen ipv vage verwijzingen waar iedereen al weet waar het over gaat aub. Het forum dankt je.
Symmetric Strength gebruiken, zal je waarschijnlijk een beter gevoel geven.5/3/1 session
Date: Friday, 9 October 2020
Duration: 00:45:24
Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 40.0
✔︎ 3 x 50.0
Main sets Overhead Press
✔︎ 3 x 55.0
✔︎ 3 x 65.0
✔︎ 5 x 70.0
ohp 1rm
1x75
1x85
ohp 5x5
✔︎ 5 x 50.0
✔︎ 5 x 50.0
✔︎ 5 x 50.0
✔︎ 5 x 50.0
✔︎ 5 x 50.0
lat pulley smal
✔︎ 5 x 70.0
✔︎ 5 x 90.0
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 3 x 130.0
rustige training weer, nog niet 100% fit en het trainen even beu door het vele schoolwerk+kinderen, huishouden en extra klusjes om alles te kunnen betalen.
toch weer blij dat ik wel mn training heb gedaan, al is het minimaal.
poging 1rm OHP was ik best tevreden mee, totdat strengthlevel het verpeste.
f**k it, nog 20kg te gaan vooraleer het meetelt.
![]()
Is dat ook een site zoals sl? Ga het eens googlen, al denk ik dat strengthlevel wel een realistisch beeld geeft.Symmetric Strength gebruiken, zal je waarschijnlijk een beter gevoel geven.
Is dat ook een site zoals sl? Ga het eens googlen, al denk ik dat strengthlevel wel een realistisch beeld geeft.
Over het algemeen niet slechtSymmetric Strength gebruiken, zal je waarschijnlijk een beter gevoel geven.

Altijd leuk die pagina's die zeggen dat je lekker bezig bent op je LB lifts en dan vragen of je net begonnen bent met benchen![]()
Symmetric Strength
Symmetric Strength provides a comprehensive lifter analysis based on strength research and data from strength competitions.symmetricstrength.com
Het mooie vind ik dat ze ook de verhoudingen tussen de lifts geven en de sterkere en zwakkere spieren en spiergroepen.
.Zou wel goed kunnen hoor,Oke intéressante site wel, maar of ik een 82.5kg max op de OHP heb moet blijken damm..
Andersom is anders ook wel kut na 10j on te zijnAltijd leuk die pagina's die zeggen dat je lekker bezig bent op je LB lifts en dan vragen of je net begonnen bent met benchen.