XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

AH flikkert t voor je neus weg.... had ik een x met de lactose vrije kwark. Of ik het dan met korting mocht kopen omdat t de ochtend ma tht datum was... die vent pakt een vuilbak en flikkert t zo weg... :( en ze hadden toen ook niets meer wat wel goede datum had...
Dat zijn nou eenmaal de regels. Net als dat alcohol verkoop nu niet meer mag na 20.00u. Medewerkers zijn niet de bedenkers maar enkel uitvoeders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
AH flikkert t voor je neus weg.... had ik een x met de lactose vrije kwark. Of ik het dan met korting mocht kopen omdat t de ochtend ma tht datum was... die vent pakt een vuilbak en flikkert t zo weg... :( en ze hadden toen ook niets meer wat wel goede datum had...
Vuilbak induiken, dan is het helemaal gratis :p

Flauw

Groet, Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.609
flauw

Laatst bewerkt:
Flauw

Dat is dan in de afgelopen 2 jaar veranderd. Zoals ik van @dreamy1 begreep geldt het bij AH mog steeds.

Dat was het geval in in elk geval alle Albert Heijns. Zo'n 1000 winkels.
Iedere ochtend houdt de groenteman van de Albert Heijn waar ik werk een “kwaliteitronde”. Gele bananen weg, avocado’s die beetje zacht aanvoelt weg, maar ook heleboel bakjes fruit die dagje overdatum is weg. maar ook iedere ochtend worden de broden van gister weggetyft omdat die al wat harder zijn. En dan heb je een dame die ook de datums checkt waarop ze dus de datums van gister en vandaag een 35% korting sticker plakt. Overdatum wordt sowieso weggegooid dus ook vlees.

ik vroeg wat ermee wordt gedaan?, bruikbare producten gaan naar de voedselbank en de rest gaat in een grote oven en wordt het verbrand.

de meeste mensen willen liever het “verst”

Terug
Naar boven