TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook Kilootje of 5 om terug schappelijk te staan, niets heel geks gelukkigVan 87kg tot 80kg heb ik dezelfde maat. Herinner me wel enige moeite om de broeksknop toe te krijgen destijds. Ja ik blijf wel redelijk constant op die 80kg staan, maar vermoed dat er wel een 5kg af moet om wat mooi te staan 😁
Hoeveel moet eraf?
Met friet erbij beter

Ik geef mijn geld liever uit aan producten die wel effect hebben

Gebakken patatten met ketchup?

Nope maar eet door de dag nog crackers met pindakaas, proteinerepen, whey, af en toe een koek....Bro, jij cut toch @ 3000kcal ofzo? Dan hoef je toch geen groente met kip zonder carb bron te eten? Frieten in de cut is ook weer zoiets maar een aardappel, wat rijst of whatever kan je toch echt wel leien? Of ben jij zo'n "3000kcal - 500gr. proteine" cutter?
Minderwaardig aan frites

Wat nou gay. Kan me een plaatje van zo'n buffe powerlifter herinneren met een afgescheurde pec in deze kleuren

Ja, maar die wil ik ook niet etenWat nou gay. Kan me een plaatje van zo'n buffe powerlifter herinneren met een afgescheurde pec in deze kleuren![]()

Ga mo gwn nar de frituur want.. Kweet da ge het wilt

Ik schil En bak ze zelf in ossewit zoals mijn opa altijd voor mij deed, kan geen frituur tegen opGa mo gwn nar de frituur want.. Kweet da ge het wilt![]()

Ik ga slapen

OK... (eet terwijl frieten)