MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Vanaf morgen gaat het weer over trainen en minde minder gay shit, zit al onder de 100 ondertussen
Misschien helpt het juist om wel over al die 'gay shit' te loggen? Als je verslavingsgevoeligheid zo'n probleem vormt lijkt mij dat juist van toegevoegde waarde om te loggen. Dat helpt toch om gedachten te ordenen en er makkelijker en opener over te praten? Dat is de eerste stap naar een oplossing..

Anyway, respect dat je het zo open deelt. Hou je taai hé! :flexbiceps:

Het is vooral niet evident om je zo open te stellen. Je bent net sterk door open te handelen en transparant te durven zijn naar je vrouw toe. En ja gelukkig is die wat streng? ;)
Maar je zit in de juiste omgeving man. Een vrouwke en vooral die kinderen zijn een goede motivatie. Als ik zie hoe ik denk en stappen in mijn leven zet met mijn dochter in het achterhoofd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.343
Misschien helpt het juist om wel over al die 'gay shit' te loggen? Als je verslavingsgevoeligheid zo'n probleem vormt lijkt mij dat juist van toegevoegde waarde om te loggen. Dat helpt toch om gedachten te ordenen en er makkelijker en opener over te praten? Dat is de eerste stap naar een oplossing..

Anyway, respect dat je het zo open deelt. Hou je taai hé! :flexbiceps:
Ik zal hier dinsdag even bespreken wat de dokter denkt. Het is allemaal nog niet rampzalig (in mijn hoofd?), maar het gaat wel die kant uit als het blijft duren.
ik durf er hier ook over te praten want ja, bij een shitload pest reacties zwijg ik er gewoon over.

• #3.344
Het is vooral niet evident om je zo open te stellen. Je bent net sterk door open te handelen en transparant te durven zijn naar je vrouw toe. En ja gelukkig is die wat streng? ;)
Maar je zit in de juiste omgeving man. Een vrouwke en vooral die kinderen zijn een goede motivatie. Als ik zie hoe ik denk en stappen in mijn leven zet met mijn dochter in het achterhoofd.
Eigenlijk is ze niet streng genoeg, andersom, zou ik het mss niet allemaal blijven Kansen geven. Wel een teken van liefde denk ik.

• #3.346
Chrash, ik zou toch niet van die heel persoonlijke zaken op het internet gooien.
Ik weet t, klopt, maar toch niemand kent mij hier (toch niet in persoon als freak of dom irl) en denk dat degene die ik ontmoet heb mij best aangenaam en normaal vinden. Iedereen ziet hier wel dat mijn mannier van kuren destructief is (en dan zwijg ik nog veel) ik zoek eigenlijk een plaats
Om relatief onbekend mijn ei en schaamtes kwijt te kunnen, en ergens mss wat begrip over dingen die op andere plaatsen onbespreekbaar zijn.
met een kans dat dit enorm back-Fired helaas, maar waar kan je anders over zoiets praten?

• #3.347
Al ben ik bewust dat in hierdoor niet Snel nog serieus genomen ga worden.

Ik weet t, klopt, maar toch niemand kent mij hier (toch niet in persoon als freak of dom irl) en denk dat degene die ik ontmoet heb mij best aangenaam en normaal vinden. Iedereen ziet hier wel dat mijn mannier van kuren destructief is (en dan zwijg ik nog veel) ik zoek eigenlijk een plaats
Om relatief onbekend mijn ei en schaamtes kwijt te kunnen, en ergens mss wat begrip over dingen die op andere plaatsen onbespreekbaar zijn.
met een kans dat dit enorm back-Fired helaas, maar waar kan je anders over zoiets praten?
Ik kan er niet over mee praten, ben vergeleken met jou altijd een suf lulletje geweest. Maar vond het wel mooi om te zien dat een aantal bekende en niet door iedereen geliefde rouwdouwers van dit forum, plotseling iets herkenden en zowaar nuttige antwoorden gaven :)
Hopelijk duikt dit dan nooit op bij een solliciatatie, gesprek met bank, rechtzaak of dergelijke. Of misschien kan je een mod vragen hier wat opruiming te houden nu het eenmaal besproken is.

Al ben ik bewust dat in hierdoor niet Snel nog serieus genomen ga worden.
Nee, absoluut niet. Er is lef voor nodig om je eigen zwakheden te benoemen en er wat aan te gaan doen. Al waren er momentjes dat je zo in een roes zat, dat het niet meer helemaal coherent was 🤣

• #3.349
.

• #3.350
Doel van gewicht terug onder de 100 te krijgen is vlot gelukt; (99 deze ochtend) maar op enkel cruise ziet het er niet bepaald indrukwekkend uit, zeker met zwakke borst en schouders nu. Ga toch nog even door tot enkele kgs lager want m’n hoofd is opvallend minder dik, dat is dan weer wel progressie
Denk dat ik toch echt weer naar 95 moet gaan met tegenzin om er aantrekkelijker uit te zien.
Tijdje nog doorzetten, vp is nog te stevig om al echt fel kcals te tellen dus eet nog steeds mee met de rest, maar veel kleinere porties

mss als ik 95 op laag vetpercentage (10/12) kan houden hier tevreden mee zijn? Met trt, af en toe test only op 500 ofzo moet dit best te doen zijn met trainings begeleiding.

95kg op trt is makkelijk te doen.

• #3.352
Hopelijk duikt dit dan nooit op bij een solliciatatie, gesprek met bank, rechtzaak of dergelijke. Of misschien kan je een mod vragen hier wat opruiming te houden nu het eenmaal besproken is.
Denk dat ik zolang niet verkoop of echt aanzet redelijk safe ben, echt hoge fuctie zal er toch niet inzitten en ben al goedgekeurd recent om op de legerbasissen te werken.
Maar natuurlijk een terechte bezorgdheid

• #3.353
95kg op trt is makkelijk te doen.
Lijkt me als dat zelf niet lukt ga ik een andere sport
doen
Maar wil de lat een tijdje laag leggen om niet meer teveel met m’n gezondheid te spelen, en iets doen wat mss voor mij redelijk gezond haalbaar is.

Is maar 10 kg op je lengte. Met trt moet dat ez pz zijn, zeker na alles wat je al gezet hebt...

Ik zie iedereen hier zeggen dat het ez pz is. Maar 1.85kg 95kg op een echte 8-10%(geen dbb %) is not so easy

Ik,weet dat t allemaal klinkt alsof ik een zwakkeling ben, maar zijn er meer. iedereen denkt altijd dat het wel goed komt (wat voor de sterkeren ook wel zo zal,zijn)
Iemand die zijn problemen niet erkent, ontloopt en de makkelijk weg kiest is een zwakkeling. Dit is letterlijk het tegenoverstelde en getuigt juist van iemand die sterk is imo.

Terug
Naar boven