MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Ik zie iedereen hier zeggen dat het ez pz is. Maar 1.85kg 95kg op een echte 8-10%(geen dbb %) is not so easy
Hoeft toch ook geen 8% te zijn. Maar 10 of 12 als doel, later kun je nog bij sturen. En waarom zou je alles snel willen. Geniet ervan dat jij bepaalt hoe je er uitziet, en niemand anders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Is maar 10 kg op je lengte. Met trt moet dat ez pz zijn, zeker na alles wat je al gezet hebt...
Jup. Wil laag mikken, zodat ik geen gekke dingen ga doen. Weet dat het absoluut niets speciaal is, maar kan wel een pleasing look zijn. (En voor mij al moeilijk genoeg)
95 “droog“is mij vaker gelukt en heb ik vertrouwen in. De hogere kgs 105\110 was ik wel sterk maar zo bloated en vet dat het (buiten voor de kracht) geen meerwaarde had

• #3.363
Ik zie iedereen hier zeggen dat het ez pz is. Maar 1.85kg 95kg op een echte 8-10%(geen dbb %) is not so easy
niet makkelijk, wel haalbaar met test en mast, met lager dan 10 gaan heb ik geen ervaring dus kan ik ook geen echte mening over vormen

• #3.364
  • #3.366
Hoeft toch ook geen 8% te zijn. Maar 10 of 12 als doel, later kun je nog bij sturen. En waarom zou je alles snel willen. Geniet ervan dat jij bepaalt hoe je er uitziet, en niemand anders.
Eigenlijk zeggen een strakke gezonde kaaklijn en mooie aftekeningen mij meer dan echt een bepaald procent

Als je voeding en training on point is, is het niet moeilijk. Als een hoge bench je prio is en je doet het "voor de fun", sorry maar dan wordt het zeker lastig idd.

• #3.369
  • #3.373
No offense maar ik heb je op nog geen enkele foto sub 12% zien staan.
Is dit niet rond de 12?
47832043-B173-4188-ADE5-8E843330FE20.jpeg

• #3.375
dus heb echt niet consistent een slechte shape, kan het vooral maar zeer kort vasthouden

f**k lager dan 10 gaan, ga je je alleen maar ongelukkig door voelen. 10-12% is prima
Dat is ook mijn persoonlijke mening op het gebied van esthetica. Volg bodybuilding al vanaf 1977 en heb helemaal niks met bodybuilders die ver onder de 10% staan. En het wordt steeds extremer. Larry Scott en Bill Pearl vond ik vroeger iets te vet, nu vind ik dat eigenlijk wel zoals het zou moeten zijn. En dan heb je natuurlijk ook nog de lichamelijke en wat jij noemt, mentale gezondheid.

Dat is ook mijn persoonlijke mening op het gebied van esthetica. Volg bodybuilding al vanaf 1977 en heb helemaal niks met bodybuilders die ver onder de 10% staan. En het wordt steeds extremer. Larry Scott en Bill Pearl vond ik vroeger iets te vet, nu vind ik dat eigenlijk wel zoals het zou moeten zijn. En dan heb je natuurlijk ook nog de lichamelijke en wat jij noemt, mentale gezondheid.

je noemt 2 namen die echt een gruwelijk mooi fysiek hebben/hadden vind ik. Tegenwoordig zijn ze doorgeslagen en vind ik het nergens op lijken. Ja ze zijn groot en monsterachtig. Maar is het mooi? Nee, ik vind van niet.

@chrash niet zo hard zijn voor jezelf. Toen we samen hadden getraind zag je er gewoon supergoed uit.

ik heb echt 0 verstand van bodybuilding, maar verder eens met @Schwarzeneggertje . Zal aan meer liggen dan enkel het droog staan (massa, drugs, etc.) maar de bodybuilders van vroeger zagen er gelukkig, gezond en sterk uit. Ik weet dat dat deels uiterlijke schijn was (aangezien ook enkelen van hen niet al te oud zijn geworden) maar toch... Ferrigno en Columbo deden mee aan de 1e wsm. Die oude muscle beach beelden; lachende buffe gasten die met zware gewichten lekker buiten trainen. Het spreekt mij als leek 100x meer aan dan buffe monsters met aders op aders die amper hun eigen kont kun krabben en zich 24/7 slecht voelen.

• #3.379
je noemt 2 namen die echt een gruwelijk mooi fysiek hebben/hadden vind ik. Tegenwoordig zijn ze doorgeslagen en vind ik het nergens op lijken. Ja ze zijn groot en monsterachtig. Maar is het mooi? Nee, ik vind van niet.

@chrash niet zo hard zijn voor jezelf. Toen we samen hadden getraind zag je er gewoon supergoed uit.
thnx, toen was ik ook even bizar sterk :p
Heb de beslissing gemaakt om het allemaal net ietsjes gezonder te houden voortaan :p

• #3.380
@Bokito krijg ik nu een halve euro?

Terug
Naar boven