AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
wat is het schema? Of pak je gewoon ergens in de week die 5x5 en verder wat vrij rondpompen?
Yes, ik zorg dat ik ergens in de week zeker mijn 5x5 haal zodat er ergens een lineaire progressie is en voor de rest doe ik eigenlijk waar ik zin in heb, om het plezier erin te houden,
Hoe komt het dat je squats ineens vrij laag zijn met 190 PR? Zou je toch wel moeten kunnen eindigen met 5x5x160/170?
ik squat nu volledige diepte, daar is mijn 1rm maar 160/170 op :( mijn 190PR is nauwelijks parallel en heel heel sloppy

Yes, ik zorg dat ik ergens in de week zeker mijn 5x5 haal zodat er ergens een lineaire progressie is en voor de rest doe ik eigenlijk waar ik zin in heb, om het plezier erin te houden,

ik squat nu volledige diepte, daar is mijn 1rm maar 160/170 op :( mijn 190PR is nauwelijks parallel en heel heel sloppy
geen pr waardig dus. als je zo blijft trainen tik je vast snel die 190 aan op goeie diepte.

Training rug

-lat pul breed 3x10x60 (warming up)
-BOR 5x5x105 (easy)
-lat pul smal 5x90/100/110/120/125 (pfoe 125 zit toch op het randje)
-BB curl 3x10x50
-flat DB rows 4x10x53

makkelijke training
gisterenavond is er 200mg test prop en 500mg test e ingegaan.

Van verveling een toertje gaan fietsen
Waar was conditie? Mss dagelijks een blokje gaan doen :)
F9C91CEA-DB3E-45AD-878D-5EED51241995.jpeg

Van verveling een toertje gaan fietsen
Waar was conditie? Mss dagelijks een blokje gaan doen :)
F9C91CEA-DB3E-45AD-878D-5EED51241995.jpeg

Fietsen op een "normale" fiets vind ik niks. Wel zou ik het tof vinden om het fietsen op te pakken.

Je komt met fietsen veel verder, dan steeds maar weer een rondje wandelen...

Ik vind wandelen ook wel stukken leuker maar dat gebeurt al elke dag met t hondje :p heb een tijdje een speedelec gehad, dat was best wel leuk, maar niet echt cardio te noemen :)

• Haha
Waarderingen: Onit
De wind fucked een hele fietstocht op, ik moet momenteel 30 km fietsen per dag om te kunnen gymmen en nu pas waardeer ik hoe fijn windstil fietsen is :p

De wind fucked een hele fietstocht op, ik moet momenteel 30 km fietsen per dag om te kunnen gymmen en nu pas waardeer ik hoe fijn windstil fietsen is :p
Ja de wind suckt wel :p zeker als je nog een goede training neer moet zetten, hoop voor je dat het niet leg day is :p

Ja de wind suckt wel :p zeker als je nog een goede training neer moet zetten, hoop voor je dat het niet leg day is :p
Gisteren wel haha, iig goed opgewarmd maar terug is wel killing. Maar ik ben momenteel aan het cutten dus het is een goede cardiosessie. Hele hoge gewichten pak ik momenteel sws niet echt op dl sq en bp dus dat scheelt

-skwats 5x5x125
-deadlift 3x5x190

training viel niet mee vanmorgen. Morgen rustdagje, straks oprit invoegen met cement :treuren:het gaat een ***dag worden

-skwats 5x5x125
-deadlift 3x5x190

training viel niet mee vanmorgen. Morgen rustdagje, straks oprit invoegen met cement :treuren:het gaat een ***dag worden

Wees dankbaar voor het feit dat je de mogelijkheid hebt om te trainen en dat je zelf de oprit kan invoegen.

Dit wordt een goede dag voor jou Crash! Watch my words!

Pfffffffffff
nog geen 16u, nu al een kater, geen kcal budget over voor meer martini
Soms is het leven zwaar, ik ga proberen betonsluier weg te wassen.

Terug
Naar boven