Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Inderdaad, nu ik terug afgetraind aan het geraken ben is zij ook wat meer moeite aan het doen terug in shape te geraken. Ik vind er mooi voor elkaar uit proberen te zien een dikke meerwaarde geven in een relatie
Die van mij gaat na de zwangerschap ook sporten zegt ze :)

• Topic Starter Topic Starter
Die van mij gaat na de zwangerschap ook sporten zegt ze :)
Reken er maar op dat dat het eerste jaar niet gebeurt :p
Hier is mevrouw chrash veel te druk met de kindjes bezig geweest tot voor kort. Veel energie om te sporten had ze niet, en tijdens de borstvoeding (eerste half jaar) leek het ons niet zo verstandig echt op dieet te gaan (en ik durfde ook niet echt te zeggen dat het toch wel een beetje nodig begon te worden ;) )

Reken er maar op dat dat het eerste jaar niet gebeurt :p
Hier is mevrouw chrash veel te druk met de kindjes bezig geweest tot voor kort. Veel energie om te sporten had ze niet, en tijdens de borstvoeding (eerste half jaar) leek het ons niet zo verstandig echt op dieet te gaan (en ik durfde ook niet echt te zeggen dat het toch wel een beetje nodig begon te worden ;) )
Borstvoeding mag ze niet ivm de Crohn, ik zet ze wel op de hometrainer!
Volgens mij zit ik op het randje van te veel plagen over die dikke pens 😂

Gisteren rustdag, aardig hoog in kcals gezeten en nog eens een keertje lekker door kunnen slapen, deze morgen super vasculair opgestaan. Wel weer een kilo erbij.
243698B4-403C-42AF-8922-568592877505.jpeg

Dat ziet er strak uit!

ik denk dat ik over niet te lang terug lekker kan beginnen (clean)bulken :) dat cutten is echt niet mijn ding, volledige libido is de afgelopen dagen weg, anders nooit problemen mee :)
ik denk daarbij eens een 12weken high test only kuur en een 12weken powerlift blok.
Heb er zin in :p

dat cutten is echt niet mijn ding, volledige libido is de afgelopen dagen weg, anders nooit problemen mee

Gelukkig heeft je vrouw nu meer 'zin' gezien je er beter bijstaat :lol:

Begrijpelijk wel. Minder carbs, meer cardio, floep weg libido bij mij :(

Goede progressie!
Je harde werk levert vruchten af.

Herkenbaar, maar je staat er ontzettend goed bij!
Thnx :)
Goede progressie!
Je harde werk levert vruchten af.
thnx:)
Gelukkig heeft je vrouw nu meer 'zin' gezien je er beter bijstaat :lol:

Begrijpelijk wel. Minder carbs, meer cardio, floep weg libido bij mij :(
Ja nu heeft zij eindelijk eens wat meer zin en nu wil ik niet :p altijd wel iets :p

Training

-squats 3x50/100/150 1x160/170/180 3x8x120
(5cm dieper gegaan dan vorige keer, nu heel zeker onder parallel)
-deadlift 3x110/150/210 3x5x195

training ging lekker, de kcals van gisteren hebben me goed gedaan.
ik heb ook geprobeerd low-bar te squatten, dit lukt me niet, bar blijft bij zwaardere gewichten niet liggen. Mja, high is niet persee slechter lijkt me.

17DF418D-B9A6-4E58-B62B-635AD95D2013.jpeg

Idd doen wat fijn is voor je maar veel mensen zijn lowbar wel sterker. Ligt het niet aan je kleding ofz dat hij glijd. Wel nette gewichten hoor

Idd doen wat fijn is voor je maar veel mensen zijn lowbar wel sterker. Ligt het niet aan je kleding ofz dat hij glijd. Wel nette gewichten hoor
Ik train op het moment zonder T-shirt in korte broek :p
het glijd precies gewoon van mijn rug af.

• Like
Waarderingen: Apw
Ik heb hetzelfde op sommige momenten, ene dag minder dan de andere.
Zo heb ik ook eens maar 1 kant kunnen racken en woeps, 8 schijven die eraf vallen. Eerst rechts, dan links ;-;
In een volle fitness is dat wel even gênant :p

Terug
Naar boven