MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Alcohol moet je niet meerekenen, gekkie.
Alcohol verdampt ... mooi dat het nu wt warmer weer wordt he! ;) :roflol:

Ik prefereer wijn boven bier. Van een wijntje op z’n tijd kan ik altijd genieten!

DBB wijn festijn incoming?
En wel een goede whickey na he... slaapmutsje :o

Goede rode wijn smaakt naar aangelengde Port.
Port = zoet....
Een goede droge merlot is toch heel wat anders... :wijnglas:

Alcohol verdampt ... mooi dat het nu wt warmer weer wordt he! ;) :roflol:

En wel een goede whickey na he... slaapmutsje :o

Port = zoet....
Een goede droge merlot is toch heel wat anders... :wijnglas:
whiskey en rum beginnen ook snel mijn favoriet te worden. een goede bruine rum is bijna lekkerder dan een goede whiskey

Berenburg cola gaat nog wel maar echt sterke drank vind ik echt niet lekker.

Voor mensen die uit het land van heineken en kroketten uit de muur komen weten jullie toch veel van wijn ed af...

whiskey en rum beginnen ook snel mijn favoriet te worden. een goede bruine rum is bijna lekkerder dan een goede whiskey
Ehm... ben ik het niet echt mee eens... Ik ben wat dat betreft meer een whiskey liefhebber...
Maar een echte goede honingrum drool: Ik hou niet van zoet.. maar zo nu en dan is dat best lekker!
Ben ook wel meer van Raki en/of ouzo.... :o Daar kan je trouwens de lekkerste dingen mee doen. Als het warm weer is.. blokjes watermeloen even besprenkelen met wat ouzo.. en dan wat feta erbij. Hnggggg....

Goed topic dit, ik blijf hier even hangen.

Iedereen lust wel een goede wijn denk ik, als je wijn niet lekker vind heb je nog nooit een goede wijn op.

Dat is ook het probleem, er is zoveel rommel.
Alsook zoveel verschillende stijlen, smaken dat er teveel ruimte is om het niet lekker te vinden.

Je hebt er zelfs die denken dat een goede rode wijn naar aangelengde Port moet smaken.
Ge kunt het u zo gek niet bedenken...
@Steks

Ik prefereer wijn boven bier. Van een wijntje op z’n tijd kan ik altijd genieten!

DBB wijn festijn incoming?

Mijn deur staat altijd open, best slaapplaats voorzien in de buurt.
En degustatie begint bij 12 flessen.

images.jpg

Je hebt er zelfs die denken dat een goede rode wijn naar aangelengde Port moet smaken.
Ge kunt het u zo gek niet bedenken...
@Steks
:D ik lust wel aardig wat verschillende alcohol houdende dranken, maar wijn echt niet, Geen wit, geen rood, geen zoet geen droog en alles er tussenin. Jaren geleden kreeg ik van iemand een hels stevige volle rode wijn, die moest ik proeven, want dat zou mij kunnen bekoren. Mijn antwoord was toen letterlijk dat het niet slecht was, maar dat het gewoon smaakte naar aangelengde Tawny Porto.

:D ik lust wel aardig wat verschillende alcohol houdende dranken, maar wijn echt niet, Geen wit, geen rood, geen zoet geen droog en alles er tussenin. Jaren geleden kreeg ik van iemand een hels stevige volle rode wijn, die moest ik proeven, want dat zou mij kunnen bekoren. Mijn antwoord was toen letterlijk dat het niet slecht was, maar dat het gewoon smaakte naar aangelengde Tawny Porto.
De wijn die je beschrijft lijkt mij allesbehalve hetgeen in mijn smaak valt.
Maar snap wel wat je aansprak in die wijn.
Het gaat goed samen met de internationale (Amerikaanse) stijl.

Hij zat wel op de goede weg, want het was echt min eerste glas wijn dat ik helemaal opdrinken heb. Maar genoeg over wijn, ik schenk nog een Ledaig 8yo 60.9% in.

Terug
Naar boven