MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

High bar squats zijn gewoon goed. Low Bar is vooral interessant als je zoveel mogelijk gewicht wilt squaten, omdat je zwaartepunt optimaler is doordat de stang meer naar 'achteren' ligt.

• Topic Starter Topic Starter
High bar squats zijn gewoon goed. Low Bar is vooral interessant als je zoveel mogelijk gewicht wilt squaten, omdat je zwaartepunt optimaler is doordat de stang meer naar 'achteren' ligt.
Jij hebt redelijk wat kennis hierover hee. Met high bar voel ik dat de bar stabiel rust, zonder pijn, voel Ik mij ook zelfzeker, voor de korte tijd dat ik squat (minder dan een jaar) kan ik er naar mijn mening leuke gewichten mee verzetten en is er een redelijke constante progressieve lijn (mede doordat een getrainde powerlifter mij gerichte tips geeft over mijn uitvoering die eerst gewoon belabberd was) is het voor mij überhaupt wel de moeite low-bar aan proberen te leren En hier energie in te steken?

Jij hebt redelijk wat kennis hierover hee. Met high bar voel ik dat de bar stabiel rust, zonder pijn, voel Ik mij ook zelfzeker, voor de korte tijd dat ik squat (minder dan een jaar) kan ik er naar mijn mening leuke gewichten mee verzetten en is er een redelijke constante progressieve lijn (mede doordat een getrainde powerlifter mij gerichte tips geeft over mijn uitvoering die eerst gewoon belabberd was) is het voor mij überhaupt wel de moeite low-bar aan proberen te leren En hier energie in te steken?
Ik zou als ik jouw verhaal zo lees gewoon high bar squaten, er is totaal geen reden om voor low bar te kiezen. Vooral als high bar squats beter voelen zou ik die gewoon doen. Zelf heb ik ook pas de switch gemaakt toen ik ging powerliften, daarvoor heb ik mijn gehele quads/benen met high bar sqauts gebouwd.

Ik zou als ik jouw verhaal zo lees gewoon high bar squaten, er is totaal geen reden om voor low bar te kiezen. Vooral als high bar squats beter voelen zou ik die gewoon doen. Zelf heb ik ook pas de switch gemaakt toen ik ging powerliften, daarvoor heb ik mijn gehele quads/benen met high bar sqauts gebouwd.
Tnx voor de raad :)

cutten is wel weer ff klaar, skinny genoeg voorlopig :p
vanaf morgen terug training met basis 5x5 focus op squat, deadlift, bench, BOR
kcal starten op 4300 en indien nodig wekelijks verhogen.
grammetje testE erbij, soort van kickstart met enkele ampullen testP die hier nog liggen. Nolva of arimidex liggen klaar indien er sides optreden,

vandaag wat gesquat met mn nieuwe schoentjes, ik merk weinig verschil met mn 20e vlakke zolen sneakers :)
image.jpg

Gram test E + nog test P, klinkt lekker :lick:

Ooit al eerder op 1g test gezeten zitten ?

Low bar SQ is geen SQ!

Gram test is wel leuk. Maar toch... ik heb toch liever een mix van producten.

Ja al enkele keren. Vorige ervaringen waren redelijk weinig bijwerkingen, maar ook geen explosieve krachttoename zoals met tren ofzo,
Dus eigenlijk geef je wel voorkeur aan tren toevoegen aan je blast dan 1g Test knalle ?

1g Test staat op mijn lijstje vandaar. Maar als ik beter tren erbij kan knalle in minder Mgs voor beter resultaat. Haal ik het misschien wel uit mijn hoofd. Want ik kan tren verdragen met 0 sides.

Dus eigenlijk geef je wel voorkeur aan tren toevoegen aan je blast dan 1g Test knalle ?

1g Test staat op mijn lijstje vandaar. Maar als ik beter tren erbij kan knalle in minder Mgs voor beter resultaat. Haal ik het misschien wel uit mijn hoofd. Want ik kan tren verdragen met 0 sides.
Tren geeft een mooiere look vind ik + minder makkelijk vet aanzetten tijdens een bulk. Als ik tren mentaal beter aan zou kunnen en het was niet zo ongezond zou ik zeker tren kiezen :)

Dit gaat het 10 weken plan worden
image.jpg

training 1
-OHP 5x5x50
-bench 5x5x115
-dips 3x15xBW
-side raises 3x10x20
-CGBP 8x80/90/95

wat is het schema? Of pak je gewoon ergens in de week die 5x5 en verder wat vrij rondpompen?

Hoe komt het dat je squats ineens vrij laag zijn met 190 PR? Zou je toch wel moeten kunnen eindigen met 5x5x160/170?

Terug
Naar boven