- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou best graag willen maar 200km enkel is een beetje te verKom je trouwens naar de meet in oktober? Staat een BBQ op de planning, en ik zie dat jij goed bent met vlees.![]()

Helaas

Ben al een hele tijd niet meer aan het kuren hee (cruisen) maar je hebt wel gelijk, m’n trainingen en voeding sucken behoorlijkBro, niks dan liefde voor je, dat weet je, dus ga eerlijk zijn. Amper trainen, wel veel troep eten/drinken en kuren is niet echt heel handig. Je zult best een degelijk fysiek houden door de tijd dat je WEL proper trainde EN door je kuur, maar dat neemt niet weg dat het walgelijk slecht voor je is. Ik denk dat dit zowel één van de grootste vloeken danwel zeges van kuren (mits je ervoor een goede periode wel proper getraind/gegeten hebt) is. Je "komt er mee weg" om relatief slecht te leven (dwz, je ziet er nog altijd way beter uit dan de gemiddelde persoon). Dat is "jullie" gegund, maar is tegelijkertijd ook minder motivatie om je shit wel weer op orde te krijgen.
Echt wel (imo).
Ja ligt er een beetje aan hoe het het bekijkt, is nu meer in de buurt van trt maar het is nog altijd injecteren ja
Jup van 89
Geen gefrituurde frikadellen met port voor jou, hè Rob?

Geen gefrituurde frikadellen met port voor jou, hè Rob?![]()

Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer je wekelijks een lichaamseigen hoeveelheid testosteron toedient zou ik dat niet echt beschouwen als kuren. Maar als 'kuren' in jouw ogen al überhaupt het toedienen van testosteron is, dan kun je het wel zo bekijken.
Alleen wanneer je eigen testikels er helemaal mee gestopt zijn zou een 'lichaamseigen' hoeveelheid gelijk komen met een natuurlijk niveau, alles daar bovenop is kuren lijkt me....Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer je wekelijks een lichaamseigen hoeveelheid testosteron toedient zou ik dat niet echt beschouwen als kuren. Maar als 'kuren' in jouw ogen al überhaupt het toedienen van testosteron is, dan kun je het wel zo bekijken.
Als je testosteron toedient maakt je eigen lichaam niks meer aan. Dus wat jij stelt (daar bovenop) gaat niet op.Alleen wanneer je eigen testikels er helemaal mee gestopt zijn zou een 'lichaamseigen' hoeveelheid gelijk komen met een natuurlijk niveau, alles daar bovenop is kuren lijkt me....
Mja verschil is wel een beetje dat vrijwel niemand hier cruised zodat je op een 14nmol/ ofzo uitkomt. Iedereen die cruised zit echt aan de top van de referentiewaarde of er ver boven.Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer je wekelijks een lichaamseigen hoeveelheid testosteron toedient zou ik dat niet echt beschouwen als kuren. Maar als 'kuren' in jouw ogen al überhaupt het toedienen van testosteron is, dan kun je het wel zo bekijken.