AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Dat klopt ook ja :p
Al denk ik eerlijk dat het fysiek dat ik nu heb voor sommigen naturel wel te behalen is na enkele jaren consistent trainen enzo, maar zonder trainen lijkt me helemaal onmogelijk :)

Bro, ik ken zat mensen die echt een heeel degelijk fysiek hebben (en zelfs kracht) met niet tot amper trainen. Zeker als je genetics een beetje meezitten en/of je vroeger wel serieus hebt getraind. Niet dat het een aanval is hoor en je ziet er idd goed uit. Maar dat was mijn punt helemaal niet :)
Naturel en zonder trainen er goed uit zien lukt alleen met een goede genetische dosis, gezond eten en drinken en dan een fysiek beroep als boer of dakdekker, nog eens gecombineerd met een hobby als schaatsen of wielrennen :D

Naturel en zonder trainen er goed uit zien lukt alleen met een goede genetische dosis, gezond eten en drinken en dan een fysiek beroep als boer of dakdekker, nog eens gecombineerd met een hobby als schaatsen of wielrennen :D
Eens, maar met kuren lukt dat vaak wel. Kijk naar iemand als @Col_inc die laatst enkele weken/maanden (als ik het goed heb) zo goed als niks gedaan had en nog altijd een heel goed fysiek had. Daar kunnen nattys vaak zelfs MET trainen amper van dromen :roflol:

Eens, maar met kuren lukt dat vaak wel. Kijk naar iemand als @Col_inc die laatst enkele weken/maanden (als ik het goed heb) zo goed als niks gedaan had en nog altijd een heel goed fysiek had. Daar kunnen nattys vaak zelfs MET trainen amper van dromen :roflol:

ik ben ook natty….

heb begin dit jaar 16 weken eruit gelegen en pas 3 weken.

Alleen AAS virgins zijn natty, wanneer er syntetische zooi is ingegaan ben je geen AAS virgin meer, een maagdenvlies kan je ook maar 1x prikken, de onschuld is verloren. Synthetische gains zijn de term “natty” onwaardig. :flexgrin:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.668
Training

-crunches en kb swings
-box squat: 2x10x60 3x110/140/170 1x195(PR)
-hex bar: 3x70/120/160/200 1x230/250/260/270 (PR)

begin training ging slecht, liggen worstelen met de eerste 10x60 squat omdat ik m’n positie niet vond. Na 2scoops pwo van de action toch 2 leuke PR’s gezet.

2245D3B3-138E-40E6-9269-F3163AC36A0D.jpeg

409D0EE2-0E00-4A57-B9C7-C5A36A17E3C4.jpeg

lekker man!

Zo 195kg Squatten is helemaal niet gezond man. Denk aan je knieën, rug, ... doe eens gezond man!

Wel lekkere PR. Nog ruimte voor de 200?

• #3.671
Zo 195kg Squatten is helemaal niet gezond man. Denk aan je knieën, rug, ... doe eens gezond man!

Wel lekkere PR. Nog ruimte voor de 200?
200kg zit er nog net in, vanaf dan ga ik reps opbouwen en pas verhogen bij 5x
(waarschijnlijk nooit dus :p )

200kg zit er nog net in, vanaf dan ga ik reps opbouwen en pas verhogen bij 5x
(waarschijnlijk nooit dus :p )

Dat is eigenlijk ook mijn plan :p Beetje reps kunnen pakken met de 200. Eerst maar eens mijn SQ terug naar niveau krijgen van voor de vakantie :o

Mooie prs! :)

Goed bezig man! Gefeliciteerd met je PR 's :D

Altijd een goed gevoel, een paar nieuwe PRs :thumb:

Lekker ff een PR neergezet.
Netjes maat!

• #3.678
Training

-lat pulley breed, 4x10x100
-lat pulley smal 4x8x100
-db curls 4x25x12

halverwege training opgeroepen voor een storing, rest is voor straks als ik een beetje op tijd terug ben

Hoe durven ze :(

Terug
Naar boven