Wat als hij gewoon niet meer tijd kan vrijmaken, dan is dat toch beter dan niets doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat als hij gewoon niet meer tijd kan vrijmaken, dan is dat toch beter dan niets doen?
Dat klopt ook ja
Al denk ik eerlijk dat het fysiek dat ik nu heb voor sommigen naturel wel te behalen is na enkele jaren consistent trainen enzo, maar zonder trainen lijkt me helemaal onmogelijk![]()
Naturel en zonder trainen er goed uit zien lukt alleen met een goede genetische dosis, gezond eten en drinken en dan een fysiek beroep als boer of dakdekker, nog eens gecombineerd met een hobby als schaatsen of wielrennenBro, ik ken zat mensen die echt een heeel degelijk fysiek hebben (en zelfs kracht) met niet tot amper trainen. Zeker als je genetics een beetje meezitten en/of je vroeger wel serieus hebt getraind. Niet dat het een aanval is hoor en je ziet er idd goed uit. Maar dat was mijn punt helemaal niet![]()

Eens, maar met kuren lukt dat vaak wel. Kijk naar iemand als @Col_inc die laatst enkele weken/maanden (als ik het goed heb) zo goed als niks gedaan had en nog altijd een heel goed fysiek had. Daar kunnen nattys vaak zelfs MET trainen amper van dromenNaturel en zonder trainen er goed uit zien lukt alleen met een goede genetische dosis, gezond eten en drinken en dan een fysiek beroep als boer of dakdekker, nog eens gecombineerd met een hobby als schaatsen of wielrennen![]()

Kan je nagaan hoe zinloos het is om te trainen maar niet te juicenDaar kunnen nattys vaak zelfs MET trainen amper van dromen![]()

Kan je nagaan hoe zinloos het is om te trainen maar niet te juicen![]()
Eens, maar met kuren lukt dat vaak wel. Kijk naar iemand als @Col_inc die laatst enkele weken/maanden (als ik het goed heb) zo goed als niks gedaan had en nog altijd een heel goed fysiek had. Daar kunnen nattys vaak zelfs MET trainen amper van dromen![]()
200kg zit er nog net in, vanaf dan ga ik reps opbouwen en pas verhogen bij 5xZo 195kg Squatten is helemaal niet gezond man. Denk aan je knieën, rug, ... doe eens gezond man!
Wel lekkere PR. Nog ruimte voor de 200?
)200kg zit er nog net in, vanaf dan ga ik reps opbouwen en pas verhogen bij 5x
(waarschijnlijk nooit dus)
Beetje reps kunnen pakken met de 200. Eerst maar eens mijn SQ terug naar niveau krijgen van voor de vakantie 
Haha, het is net andersom.Natural bodybuilding is like the paralympics. Fun to watch but you just don't want to be part of it.